eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Kamienna Góra i jednostek podległych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500291300-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Gmina Miejska Kamienna Góra: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Kamienna Góra i jednostek podległych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637282-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500250097-N-2018, 500255841-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Kamienna Góra, Krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.kamiennagora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Kamienna Góra i jednostek podległych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZIF.271.36.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Kamienna Góra oraz jednostek podległych. 2. Jednostki objęte obsługą bankową to: 2.1. Urząd Miasta Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra; 2.2. Szkoła Podstawowa Nr 1, Plac Kościelny 1, 58-400 Kamienna Góra; 2.3. Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Jeleniogórska 7, 58-400 Kamienna Góra; 2.4. Zespół Szkół, ul. Lubawska 8, 58-400 Kamienna Góra; 2.5. Miejskie Centrum Kultury Fizycznej, ul. Ściegiennego 11, 58-400 Kamienna Góra; 2.6.Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Wojska Polskiego 1, 58-400 Kamienna Góra; 2.7. Przedszkole Publiczne Nr 1, ul. Spacerowa 12, 58-400 Kamienna Góra; 2.8. Żłobek Miejski w Kamiennej Górze, ul. Spacerowa 10, 58-400 Kamienna Góra; 2.9. Przedszkole Publiczne Nr 2, ul. Kościuszki 4, 58-400 Kamienna Góra; 2.10. Przedszkole Publiczne Nr 3, ul. Papieża Jana Pawła II 20, 58-400 Kamienna Góra; 2.11. Centrum Obsługi Jednostek, ul. Lubawska 8, 58-400 Kamienna Góra. 3. Obsługa bankowa obejmować będzie (uwzględniając potrzeby wszystkich jednostek): 3.1. Otwarcie rachunków podstawowych - 15 szt. - BEZPŁATNIE; 3.2. Prowadzenie rachunków podstawowych - 15 szt. - BEZPŁATNIE; 3.3. Otwarcie rachunków pomocniczych - 32 szt. - BEZPŁATNIE; 3.4. Prowadzenie rachunków pomocniczych - 32 szt. - BEZPŁATNIE 3.5. Otwieranie kont w ramach tzw. płatności masowych - ok. 17 000 kont; Zamawiający zastrzega, że jedynym kosztem po jego stronie związanym z obsługą płatności masowych jest abonament miesięczny za korzystanie z usług identyfikacji przychodzących płatności masowych; 3.6. Przyjmowanie wpłat gotówkowych 3.6.1. Planowana liczba wpłat gotówkowych w skali roku - ok. 1 200; 3.6.2. Planowana kwota wpłat gotówkowych w skali roku - ok. 3 450 000,00 zł; 3.7. Wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie - BEZPŁATNIE; 3.8. Dokonywanie wypłat gotówkowych 3.8.1. Planowana liczba wypłat gotówkowych w skali roku - ok. 100; 3.8.2. Planowana kwota wypłat gotówkowych w skali roku - ok. 300 000,00 zł; 3.9. Wypłatę dodatków mieszkaniowych w godzinach pracy kas banku, na podstawie list wypłat sporządzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze 3.9.1. Planowana liczba wypłacanych dodatków mieszkaniowych w skali roku - ok. 1 500 szt. 3.9.2. Planowana kwota wypłacanych dodatków mieszkaniowych w skali roku - ok. 111 000,00 zł; 3.10. Wypłatę świadczeń rodzinnych w godzinach pracy kas banku, na podstawie list wypłat sporządzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze 3.10.1. Planowana liczba wypłacanych świadczeń rodzinnych w skali roku - ok. 3 000 szt. 3.10.2. Planowana kwota wypłacanych świadczeń rodzinnych w skali roku - ok. 1 610 000,00 zł; 3.11. Wypłatę świadczeń z funduszu alimentacyjnego w godzinach pracy kas banku, na podstawie list wypłat sporządzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze 3.11.1. Planowana liczba wypłacanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego w skali roku - ok. 700 szt. 3.11.2. Planowana kwota wypłacanych świadczeń z funduszu alimentacyjnego w skali roku- ok. 410 000,00 zł 3.12. Wypłatę zasiłków z pomocy społecznej (celowe, okresowe, stałe) w godzinach pracy kas banku, na podstawie list wypłat sporządzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze 3.12.1. Planowana liczba wypłacanych zasiłków z pomocy społecznej w skali roku - ok. 2 100 szt. 3.12.2. Planowana kwota wypłacanych zasiłków z pomocy społecznej w skali roku - ok. 770 000,00 zł; 3.13. Wypłatę stypendiów szkolnych w godzinach pracy kas banku, na podstawie list wypłat sporządzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze 3.13.1. Planowana liczba wypłacanych stypendiów szkolnych w skali roku - ok. 200 szt. 3.13.2. Planowana kwota wypłacanych stypendiów szkolnych w skali roku - ok. 31 000,00 zł; 3.14. Wypłatę świadczeń z pomocy społecznej (wychowawcze 500+, na dożywianie) w godzinach pracy kas banku, na podstawie list wypłat sporządzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze 3.14.1. Planowana liczba wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej (wychowawcze 500+, na dożywianie) w skali roku - ok. 2 150 szt. 3.14.2. Planowana kwota wypłacanych świadczeń z pomocy społecznej (wychowawcze 500+, na dożywianie) w skali roku - ok. 2 300 000,00 zł; 3.15. Wypłatę dodatków energetycznych w godzinach pracy kas banku, na podstawie list wypłat sporządzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamiennej Górze 3.15.1. Planowana liczba wypłacanych dodatków energetycznych w skali roku - ok. 900 szt. 3.15.2. Planowana kwota wypłacanych dodatków energetycznych w skali roku - ok. 15 000,00 zł; 3.16. Automatyczne (comiesięczne) pobieranie opłaty ryczałtowej za obsługę kasową z tytułu wypłaty świadczeń zlecanych przez MOPS z rachunku podstawowego jednostki; 3.17. Realizację poleceń przelewów na rachunki w banku obsługującym i na rachunki w innych bankach 3.17.1. Planowana liczba przelewów papierowych na rachunki w innych bankach w skali roku - ok. 10 szt. 3.17.2. Planowana liczba przelewów elektronicznych na rachunki w innych bankach w skali roku - ok. 30 700 szt. 3.17.3. Realizacja przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samy banku tj. banku obsługującym budżet - BEZPŁATNA; 3.18. Podawanie zbiorczej dziennej prowizji potrąconej przez bank z tytułu wszystkich operacji na rachunku. 3.19. Potwierdzanie stanu sald rachunków na każdy dzień roboczy (poniedziałek - piątek) - BEZPŁATNA; Zamawiający wymaga, aby pod każdym wyciągiem znajdowały się załączniki, tj. potwierdzenia każdej operacji na rachunku. 3.20. Uruchamianie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym 3.20.1. Kredyt uruchamiany do wysokości określonej w uchwale budżetowej na pokrycie niedoborów środków w trakcie roku budżetowego - na rok 2018 kwota ta to 3 500 000,00 zł, 3.20.2. Okres kredytowania nie dłuższy niż do końca każdego roku budżetowego, 3.20.3. Warunkiem udzielenia przez Bank kredytu w rachunku bieżącym jest wcześniejsze złożenie przez Gminę stosownego wniosku wraz z wymaganymi przez Bank załącznikami, 3.20.4. Bank nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu krótkoterminowego oraz innych opłat związanych z jego uruchomieniem np. opłata za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości; jedynym kosztem związanym z obsługą kredytu w każdym roku trwania umowy będą odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu, 3.20.5. Odsetki od uruchomionego kredytu w rachunku bieżącym płatne będą na koniec każdego miesiąca, 3.20.6. Zabezpieczeniem spłaty kredytu krótkoterminowego będzie weksel własny In blanco z deklaracją wekslową, kontrasygnowany przez Skarbnika Miasta 3.20.7. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym opierać się będzie na zmiennej stawce WIBOR 1_M notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy; 3.21. Przyjmowanie lokat terminowych (tygodniowych, miesięcznych i dłuższych); 3.22. Automatyczne lokowanie wolnych środków na lokatach O/N i weekendowych, 3.23. Udostępnienie bezpłatnego systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników na 32 stanowiskach pracy (stanowiska mają funkcjonować z dniem obowiązywania umowy) wraz z wydaniem 41 BEZPŁATNYCH środków dostępu do bankowości elektronicznej; 3.24. Zapewnienie kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowej obsługi finansowej budżetu gminy; 3.25. Wypłatę przyszłych, niepewnych,innych niż określone powyżej, świadczeń z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, do wypłaty których jednostka będzie zobowiązana na podstawie stosownych przepisów prawa. 4. Dyspozycje pieniężne złożone przez Zamawiającego winny być realizowane przez Bank w dniu ich przyjęcia; 5. Obsługa może być świadczona wyłącznie przez bank posiadający swój oddział, filę, punkt obsługi klienta znajdujący się na terenie miasta Kamienna Góra, w którym możliwe będzie dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w dni robocze w godzinach od 9:00 do 16:00. 6. Bank obsługujący budżet musi posiadać możliwość wysyłania przelewów i pobierania wyciągów bankowych za pośrednictwem Internetu; odbiór wyciągów musi być możliwy również bezpłatnie w placówce banku. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla gminy miejskiej Kamienne Góra lub jednostek podległych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warunkach określonych w ofercie Banku wybranego w niniejszym przetargu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 922750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PKO BP SA Południowo Zachodni Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu II Regionalne Centrum Korporacyjne we Wrocławiu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczęśliwa 33
Kod pocztowy: 53-445
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 376825.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.