Ogłoszenie nr 500290860-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.
Ostrołęka: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2504W Myszyniec - Wolkowe - Dudy Puszczańskie - Zalas od km 1+504,00 do km 8+054,00
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512156-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500031235-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500090286-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 55067093800000,
ul. ul. Lokalna
2,
07410
Ostrołęka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
029 7602653 w. 39, e-mail
zdpo-ka@wp.pl, faks
297 602 621.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2504W Myszyniec - Wolkowe - Dudy Puszczańskie - Zalas od km 1+504,00 do km 8+054,00
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.252.I.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2504W Myszyniec - Wolkowe - Dudy Puszczańskie - Zalas od km 1+504,00 do km 8+054,00 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie, - rampy chodnikowe oraz wyspa dzieląca, - podbudowy, - nawierzchnie bitumiczne, - pobocza z kruszywa łamanego, - konstrukcja nawierzchni zjazdów bitumicznych, - oznakowanie oraz bariery ochronne, Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Myszyńcu, ul. Reymonta 48, 07-430 Myszyniec. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28.09.2018 r. zmieniona Aneksem Nr 1/2018 do dnia 05.11.2018 r. i Aneksem Nr 2/2018 do dnia 26.11.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2504W Myszyniec - Wolkowe - Dudy Puszczańskie - Zalas od km 1+504,00 do km 8+054,00 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
20/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych OSTRADA Sp. z o. o. ,
,
Ostrołęka,
07-410,
Ostrołęka, ul. Lokalna 2, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
nie dotyczy
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/11/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 07.12.2018 r. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Firma PRDM OSTRADA pismem z dnia 09.11.2018 r., które wpłynęło do ZDP w dniu 16.11.2018 r. prosi o zmianę terminu realizacji w.w. inwestycji ze względu na: Umowa na wykonanie zadania została podpisana dnia 20.04.2018 r. Pas drogowy przejęliśmy dnia 25.04.2018 r. . Prawomocną decyzję na wycinkę drzew otrzymaliśmy w dniu 04.07.2018 r. co opóźniło znacząco rozpoczęcie robót. Kolejnym czynnikiem, który miał wpływ na opóźnienie w realizacji były warunki atmosferyczne. Od 11 do 20 lipca występowały intensywne opady deszczu uniemożliwiające prowadzenie prac . Ponadto utrzymująca się od 28 lipca do 10 sierpnia temperatura otoczenia ok 30oc wymagała częstych przerw w pracy , ze względu na niekorzystny wpływ na pracowników oraz wydajność sprzętu.
Ponadto zaistniła potrzeba korekty osi jezdni na odcinkach przebudowywanej drogi W2 do W3 oraz W6 do W9 . Byliśmy zmuszeni przerwać prace na tych odcinkach.
Opóźnienia w realizacji wynikają również z problemów z dostawą kruszyw. W związku z dużą ilością robót budowlanych w regionie nasz dostawca nie jest w stanie dostarczyć nam wymaganych ilości kruszywa łamanego. Problem jest również z pozyskaniem kruszywa do mieszanki mineralno - bitumicznej.
W związku z powyższym Zarząd Powiatu ostrołęckiego na posiedzeniu w dniu 32.11.2018 r. wyraził zgodę na przedłużenie terminu realizacji zadania do dnia 07.12.2018 r. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych została dokonana na podstawie paragrafu 24 ust. 1 pkt.1 lit. a i c) Umowy Nr 99/2018.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ostrołęka
- Remont drogi powiatowej nr 2560W Piski - Kleczkowo na odcinku od miejscowości Mieczki Ziemaki do miejscowości Kleczkowo na terenie gminy Troszyn
- Dostawę odczynników dla Zakładu Patomorfologii w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej, przedprojektowej i okołoprojektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku H na potrzeby administracyjne Muzeum Żołnierzy Wyklętych.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Remont drogi Władysławów - Wola Bykowska
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Uporządkowanie oraz integracja sieci dróg gminnych w Gminie Kołaczyce poprzez ich przebudowę i modernizację
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie gminy Lubraniec
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.