eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego zlokalizowanego na dz. nr ew. 1046/2 w Celestynowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500290652-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Gospodarka Komunalna w Celestynowie: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego zlokalizowanego na dz. nr ew. 1046/2 w Celestynowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622344-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gospodarka Komunalna w Celestynowie, Krajowy numer identyfikacyjny 1561018400000, ul. ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 789 70 52, e-mail gospodarka.kom@celestynow.pl, faks 22 789 70 52.
Adres strony internetowej (url): http://gk.itsmedia.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowy zakład budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalnego zlokalizowanego na dz. nr ew. 1046/2 w Celestynowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/32/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego na działce nr ew. 1046/2 w Celestynowie przy ul. E. Orzeszkowej. 2. Projektowany budynek jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym z dachem czterospadowym o następujących parametrach: 1) powierzchnia zabudowy: 472,03 m2, 2) powierzchnia użytkowa : 387.36 m2, 3) kubatura budynku: 1332,57 m2, 4) wymiary: 17,14 x 27,54 m, 5) wysokość w kalenicy: 4,95 m. 3. Zakres inwestycji: 1) przygotowanie terenu pod budowę (w tym wycinka istniejących drzew) 2) rozbiórka istniejącego budynku gospodarczego o wymiarach 640 x 490 mm, 3) wykonanie wykopów pod fundamenty przyszłego budynku, 4) wykonanie ław, stóp i ścian fundamentowych, 5) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, 6) wykonanie robót budowlanych związanych ze wznoszeniem budynku, 7) wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdów dla osób niepełnosprawnych, 8) wykonanie kominów, 9) wykonanie dachu, 10) wykonanie stolarki i ślusarki zewnętrznej oraz wewnętrznej, 11) wykonanie izolacji poziomych oraz posadzek, 12) wykonanie tynków i okładzin, 13) wykonanie izolacji pionowej oraz elewacji zewnętrznej, 14) wykonanie opaski wokół budynku, 15) wykonanie instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem, 16) wykonanie instalacji c. o., 17) wykonanie instalacji zimnej wody, c.w.u. oraz cyrkulacji, 18) wyposażenie kotłowni, 19) wykonanie instalacji elektrycznej 20) budowa przyłącza wodociągowego oraz kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, 21) wyposażenie pomieszczeń (zgodnie z przedmiarami i dokumentacja projektową) 22) zagospodarowanie terenu (wykonanie dojść i dojazdów, miejsc postojowych- parkingi oraz miejsca składowania odpadów stałych). 4. Szczegółowy opis zamówienia zawierają: 1) przedmiar robót- roboty budowlane, 2) przedmiar robót- instalacje elektryczne, 3) przedmiar robót- przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i gazowe zewnętrzne, 4) przedmiar robót- instalacje wod.-kan, c.o. oraz kotłowni gazowej. Zamawiający dołącza do niniejszej SIWZ przedmiary robót, jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości i charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. 5. Sposób wykonania robót budowlanych, instalacji i montażu urządzeń określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót- część ogólnobudowlana, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót- część elektryczna, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót- część sanitarna 6. Szczegółowe rozwiązania techniczne zawiera: 1) Projekt budowlany budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego na dz. nr ew. 1046/2 w Celestynowie zatwierdzony decyzją Nr 411/2018 Starosty Otwockiego z dnia 27.04.2018 rok, w którego skład wchodzą: a) Architektura, b) Konstrukcja, c) Instalacje sanitarne d) Instalacje elektryczne e) Projekt przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej f) Projekt budowlany zagospodarowania terenu 2) Projekt budowlany rozbiórki budynku mieszkalnego zlokalizowanego na dz. nr ew. 1046/2 w Celestynowie zatwierdzony decyzją Nr 349/18 z dnia 17.04.2018 rok. 7. Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 8. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady komunalne, gruz oraz inne odpady budowlane, celem zapewnienia porządku. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 9. W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającego. 10. Wykonawca we własnym zakresie ustali lokalizację zaplecza budowy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i utrzymać na swój koszt ogrodzenie terenu i zaplecza budowy, strzec mienia znajdującego się na terenie budowy a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i higieny pracy. Zaplecze budowy musi zostać wygrodzone w sposób zapewniający bezpieczeństwo i brak dostępu osób niezwiązanych z budową. 11. Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. 12. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sobie dojazd do zaplecza placu budowy, dostęp do wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił koszty ich zużycia w okresie realizacji robót. 13. Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 14. Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu umowy personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 15. Od momentu protokolarnego przejęcia terenu budowy aż do chwili zakończenia prac Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na tym terenie. 16. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren placu budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. W przypadku niezastosowania się do powyższego zapisu Zamawiający może zlecić uporządkowanie terenu innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy. 17. Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z obowiązującymi normami. 18. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane) (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570). 19. Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 20. Należności za roboty zlecone przez Zamawiającego innemu wykonawcy na koszt i niebezpieczeństwo Wykonawcy będą potrącane z faktur Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. 21. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia a ponadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 22. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszego zamówienia. 23. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwote minimum 1.500.000,00 zł. W przypadku, gdy polisa ulegnie przedawnieniu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia terminu obowiązywania polisy do końca wykonywania przedmiotu zamówienia oraz przedstawienia Zamawiającemu dokumentu poświadczającego, że Wykonawca zawarł umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na następny okres. 24. Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1) organizacji i wykonywania prac, 2) zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3) ochrony środowiska, 4) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5) organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 26. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z niniejszą SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, rzutami i schematami technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa. 27. Wykonawca przeprowadzi testowe uruchomienie wszystkich zamonotwanych urządzeń i instalacji wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego z obsługi tych urzadzeń oraz przekaże instrukcje ich uzytkowania 28. Przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej z naniesionymi zmianami. 29. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o planowanych odbiorach: 1) częściowych - z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dni, 2) robót ulegających zakryciu lub zanikające - z wyprzedzeniem, co najmniej 3 dni, 3) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni. 30. Dokumentacja powykonawcza z naniesionymi zmianami, którą Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu odbioru końcowego musi zawierać, co najmniej: 1) projekty budowlano - wykonawcze, 2) protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jak i po jego zakończeniu, 3) atesty, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) dziennik budowy i dokumentację budowy zawierającą wszelkie notatki, ustalenia itp., 5) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 30. Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowlanych w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45210000-2, 45111200-0, 45400000-1, 45330000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2051947
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DAR" Dariusz Dziurdziak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I nr 5
Kod pocztowy: 05-400
Miejscowość: Otwock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1860000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1860000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2279400
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.