eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasym › Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, digitalizacja i udostępnienie zasobów informacji przestrzennej z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Informatyzacja gminy Pasym w obszarze wdrożenia e-usług publicznych" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500290609-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Urząd Miasta i Gminy Pasym: Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, digitalizacja i udostępnienie zasobów informacji przestrzennej z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Informatyzacja gminy Pasym w obszarze wdrożenia e-usług publicznych" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Informatyzacja gminy Pasym w obszarez wdrożenia e-usług publicznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599900-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500194008-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Pasym, Krajowy numer identyfikacyjny 53831400000, ul. ul. Rynek 8, 12130 Pasym, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 6212010 w. 35, e-mail umig@pasym.pl, faks 896 212 011.
Adres strony internetowej (url): www.pasym.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych, digitalizacja i udostępnienie zasobów informacji przestrzennej z dostawą oprogramowania i sprzętu informatycznego w ramach projektu pn. "Informatyzacja gminy Pasym w obszarze wdrożenia e-usług publicznych" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część I. Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych oraz digitalizacja i udostępnienie zasobów informacji przestrzennej: a. Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca (dalej: CPeUM) b. Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c. Modernizacja systemu dziedzinowego d. Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów e. Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów f. Zakup licencji modułu komunikacji dla CPeUM g. Wdrożenie modułu komunikacji dla CPeUM h. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD i. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD j. Zakup licencji systemu zarządzania zasobami informacji przestrzennej k. Wdrożenie systemu zarządzania zasobami informacji przestrzennej l. Przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej ł. Opracowanie API zasobu informacji przestrzennej m. Opracowanie dokumentacji SZBI 2) Część II. Dostawa oprogramowania i sprzętu informatycznego: a. Wyposażenie serwerowni - zakup serwera b. Wyposażenie serwerowni - zakup UPS c. Wyposażenie serwerowni - zakup szafy rack d. Wyposażenie serwerowni - zakup urządzenia UTM e. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup skanera dokumentowego f. Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawów komputerowych Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację. 2. Wymagania dotyczące okresu udzielenia gwarancji w odniesieniu do poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 72420000-0


Dodatkowe kody CPV: 48710000-8, 48613000-8, 48612000-1, 48517000-5, 48442000-8, 48600000-4, 48422000-2, 48900000-7, 72246000-1, 72268000-1, 72265000-0, 72263000-6, 72262000-9, 72261000-2, 72322000-8, 72220000-3, 72266000-7, 79417000-0, 30233000-1, 48170000-0, 48822000-6, 31214100-0, 30213300-8, 30232000-4, 30236000-2, 72000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania, przeprowadzenie modernizacji systemów dziedzinowych, uruchomienie e-usług publicznych oraz digitalizacja i udostępnienie zasobów informacji przestrzennej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 529293.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZETO PROJEKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sprzedaz@zetoprojekt.pl
Adres pocztowy: ul. Pieniężnego 15
Kod pocztowy: 10-003
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 621642.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 621642.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 621642.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1) Asseco Data Systems S.A., ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia, NIP: 517-035-94-58 - zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów; 2) ZETO Software Sp. z o. o., ul. Pieniężnego 6/7, 10-005 Olsztyn, NIP: 739-040-09-39 - wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca, modernizacja systemu dziedzinowego, opracowanie i wdrożenie e-usług na 5PD, opracowanie i wdrożenie e-usług na 3PD; 3) IGEN Sp. z o. o. Sp. k., ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, NIP: 527-278-36-68 - zakup licencji modułu komunikacji dla CpeUM, wdrożenie modułu komunikacji dla CpeUM, opracowanie i wdrożenie e-usług na 3PD; 4) GIAP Spółka z o. o., Aleja Komisji Edukacji Narodowej 85/87, 02-777 Warszawa, NIP: 521-370-98-19 - zakup licencji systemu zarządzania zasobami informacji przestrzennej, wdrożenie systemu zarządzania zasobami informacji przestrzennej, przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej, opracowanie API zasobu informacji przestrzennej, opracowanie i wdrożenie e-usług na 5PD, opracowanie i wdrożenie e-usług na 3 PD.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa oprogramowania i sprzętu informatycznego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017r., poz. 1579), postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego podlega unieważnieniu w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej. W dniu 20.08.2018 r. odbyło się otwarcie ofert w ramach przedmiotowego postępowania, w którym wzięło udział 2 wykonawców (jeden Wykonawca złożył ofertę na część I zamówienia, także jeden Wykonawca złożył ofertę na część II zamówienia). Zamawiający poinformował Wykonawców, którzy przystąpili do przetargu, że na realizację ww. zamówienia zamierza przeznaczyć łącznie kwotę 750 300,00 zł, w tym na część I kwotę 637 140,00 zł a na część II kwotę 113 160,00 zł. Cena ofertowa zaproponowana przez Wykonawcę, który złożył ofertę na część II zamówienia wynosi 162 489, 77 zł brutto i przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył w swoim budżecie na realizację przedmiotu zamówienia w części II, dlatego unieważnia postępowanie w części II zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.