To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-04
Ogłoszenie nr 500289663-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA: Dostawy słodyczy 6/2018/BIGB O/Potulice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612078-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500217506-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA, Krajowy numer identyfikacyjny 22115068800000,
ul. ul. Kurkowa
12,
80-803
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 728 70 00, e-mail
e.saganowska@igbbaltica.pl, faks
58 728 70 01.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: IGB
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy słodyczy 6/2018/BIGB O/Potulice
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy słodyczy: 1. Grupa 1: 1) Czekolada mleczna nadziewana różne smaki 90 g, ilość szacunkowa 25000 sztuk. CPV: 15842100-3. 2) Czekolada mleczna 90 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842100-3. 3) Czekolada gorzka 90 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3. 4) Czekolada mleczna "bakaliowa" z rodzynkami i orzechami 90 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842100-3. 5) Czekolada gorzka E.Wedel 100 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842100-3. 6) Czekolada mleczna "nadziewana" E.Wedel 100 g, różne smaki, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842100-3. 7) Czekolada mleczna z całymi orzechami laskowymi Alpen Gold NusseBeiser 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842100-3 8) Czekolada mleczna z orzechami laskowymi Alpen Gold 90 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842100-3. 9) Czekolada biała Wedel 90 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842100-3. 10) Czekolada mleczna z rodzynkami i orzechami laskowymi - milka (Raisin&Nut) 100 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842100-3. 2. Grupa 2: 1) Baton Mars 47 g. Nugatowe nadzienie, karmel, mleczna czekolada, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842220-0. 2) Baton Snickers 50 g. Nugatowe nadzienie, prażone orzeszki ziemne, karmel, ilość szacunkowa 20000 sztuk. CPV: 15842220-0. 3) Baton Lion 42 g. Nadziewany wafel z karmelem i płatkami ryżowymi w polewie kakaowej, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 4) Baton Pawełek różne smaki 45 g. Batonik z nadzieniem w mlecznej czekoladzie, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 5) Baton Twix 51 g (2x25,00 g). Ciasteczka oblane kremem i mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842220-0. 6) Baton Kinder Boueno 43 g. Dwa batony w opakowaniu, pojedynczo pakowane. Wafel pokryty mleczną czekoladą, wypełniony mleczno-orzechowym nadzieniem, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842220-0. 7) Baton Bounty 57 g. Wiórki kokosowe oblane mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842220-0. 8) Wafelek kakaowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 10000 sztuk. CPV: 15842220-0. 9) Wafelek orzechowy w polewie czekoladowej 30 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 10) Wafelek Grześki 36 g, przekładany kremem kakaowym w czekoladzie, ilość szacunkowa 12000 sztuk. CPV: 15842220-0. 11) Wafle Familijne Jutrzenka różne smaki 180 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842220-0. 12) Wafelek Princessa różne smaki 35-37 g przekładany kremem oblany mleczną czekoladą, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 13) Wafelek Prince Polo XXL różne smaki 50 g, ilość szacunkowa 9000 sztuk. CPV: 15842220-0. 14) Wafle teatralne w czekoladzie Kopernik 46 g, ilość szacunkowa 4000 sztuk. CPV: 15842220-0. 15) Rogal 7 Days Chipita o nadzieniu o różnych smakach 60 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 16) Rolada długoterminowa TAGO 200 g, różne smaki, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5. 17) Wafle przekładane kremem 150 g paczkowane , ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842220-0. 3. Grupa 3: 1) Markizy kakaowe Hit Bahlsen 220 g, ilość szacunkowa 6000 sztuk. CPV: 15842300-5. 2) Markizy kakaowe 500 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5. 3) Chałwa różne smaki - bez polewy 65 g, ilość szacunkowa 7000 sztuk. CPV: 15842300-5. 4) Landrynki-karmelki twarde miętowe 80 g, ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5. 5) Landrynki-karmelki twarde o smaku owocowym 80 g , ilość szacunkowa 13000 sztuk. CPV: 15842300-5. 6) Krówki paczkowane 130, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5. 7) Jeżyki Jutrzenka różne smaki 140 g, ilość szacunkowa 2500 sztuk. CPV: 15842300-5. 8) Delicje E.Wedel różne smaki 147 g, ilość szacunkowa 3000 sztuk. CPV: 15842300-5. 9) Pieguski E.Wedel różne smaki 135 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5. 10) Krakuski florianki 171 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 11) Krakuski serduszka 171 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 12) Krakuski ciastka maślane 201 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 13) Krakuski deserowe z cukrem 200g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 14) Biszkopty 120 g, ilość szacunkowa 5000 sztuk. CPV: 15842300-5. 15) Biszkopty z galaretką w polewie czekoladowej różne smaki 130 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842300-5. 16) Herbatniki Petit Beurry 100 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15821200-1. 17) Paluszki solone 70 g - 80 g, ilość szacunkowa 15000 sztuk. CPV: 15842300-5. 18) Sękacz kakaowy 32 g, ilość szacunkowa 8000 sztuk. CPV: 15842300-5. 19) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej E.Wedel 380 g, ilość szacunkowa 1000 sztuk. CPV: 15842300-5. 20) Ptasie mleczko waniliowe w polewie czekoladowej 500 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk. CPV: 15842300-5. 21) Toffifee bombonierka 125 g. Orzech laskowy w karmelu, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV: 15842300-5. 22) Napój czekoladowy instant - rozpuszczalny 300 g. CPV: 15841000-5, ilość szacunkowa 4000 sztuk. 23) Paluszki serowo-cebulowe 220 g - 250 g, ilość szacunkowa 2000 sztuk, CPV:15842300-5. 24) Lizaki serduszka,6 g /100 szt / ilość szacunkowa 200 opakowań, CPV 15842300-5. 25) Lizaki Chupa-Chups, ilość szacunkowa 1200 sztuk, CPV 15842300-5. 26) BOMBONIERKA Ferrero Raffaello - opakowanie o wadze 150 g, ilość szacunkowa 600 sztuk. CPV: 15842300-5 27) Drażetki Mentos o wadze 37 g - 43 g, różne smaki, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV:15842300-5. 28) Drażetki Tic-Tak o wadze 16 g, różne smaki, ilość szacunkowa 500 sztuk. CPV:15842300-5. 29) Ciastka kruche z nadzieniem po środku - Słoneczniki TAGO - opakowania luzowe 2 kg, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 30) Jogusie mix PSZCZÓŁKA - opakowanie zbiorcze 3 kg, mieszanka 4 cukierków z nadzieniem mlecznym o smakach: cytrynowym, brzoskwiniowym, malinowym i poziomkowym, ilość szacunkowa 400 sztuk. CPV: 15842300-5. 31) Michałki - opakowanie 2 kg, cukierki orzechowe oblane czekoladą, ilość szacunkowa 300 sztuk. CPV: 15842300-5. 4. Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. 5. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają: kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz wadze/gramaturze lub ilości j.m. (np. sztuk) w opakowaniu. 6. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw artykułów w opakowaniu o większej gramaturze lub ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w siwz w rozdziale III (dotyczy tylko w okresie realizacji zamówienia na podstawie umowy). 8. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry tj. gramaturę lub pojemność, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia. W przypadku, kiedy przedmiot zamówienia został przez zamawiającego opisany za pomocą przedstawienia jego składu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada takie same składniki jakie w opisie przedmiotu zamówienia zawarł zamawiający. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia oprócz składu posiada również opis procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu, to produkt równoważny oferowany przez wykonawcę w swoim składzie posiada te same składniki, a udział procentowy (%) poszczególnych składników nie może być większy lub mniejszy niż 10% od opisanego przez zamawiającego procentowego (%) udziału danego składnika w składzie artykułu. Ponadto inne parametry produktu równoważnego oferowanego przez wykonawcę, w szczególności dotyczące smaku, aromatu, koloru, konsystencji nie mogą znacząco różnić się od artykułu opisanego przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że produkt równoważny spełnia wymogi i opis określony przez zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 10. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych . 12. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności: 13. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a. Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1; b. Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4; c. Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8; d. Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27; e. Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4; f. Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10/22; g. Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17; h. Zakładu Karnego w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46; i. Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53; j. Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10; k. Oddziału Zewnętrznego Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Toruńska 276; l. Kawiarni ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo; m. Oddziału Zewnętrznego w Czersku, ul. Dworcowa 29, Czersk; n. Oddziału Zewnętrznego w Strzelewie, gm. Sicienko.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15842220-0
Dodatkowe kody CPV: 15842100-3, 15842300-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Grupa 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160190.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aber sp z.o.o oddział Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
197033.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Grupa 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161070.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABER sp z o.o. oddział Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
198116.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Grupa 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240981.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aber sp z o.o. oddział Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
296406.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- Dostawa macierzy dyskowej do przechowywania danych typu RACK i rozszerzenie zasobów pamięci RAM serwera obliczeniowego
- "Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie"
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Skatepark dla młodzieży - wreszcie na Niedźwiedniku" I Etap realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku
- Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: "Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]".
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.