eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › "Budowa linii oświetlenia ulicznego we wsi Podkampinos - II etap"



Ogłoszenie z dnia 2018-12-04

Ogłoszenie nr 500289656-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.

Urząd Gminy Kampinos: "Budowa linii oświetlenia ulicznego we wsi Podkampinos - II etap"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kampinos, Krajowy numer identyfikacyjny 53639600000, ul. ul. Niepokalanowska 3, 05085 Kampinos, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 725-00-40, e-mail inwestycje@kampinos.pl, faks 0-22 725-04-44.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kampinos.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa linii oświetlenia ulicznego we wsi Podkampinos - II etap"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FZ.271.115.2018.WR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem inwestycji jest budowa elektroenergetycznej kablowej sieci oświetlenia ulicznego drogi gminnej w miejscowości Podkampinos w gminie Kampinos. Do działek, przez które przebiega inwestycja, należą: * działki ewidencyjne o numerach: 34/7, 48/2, 48/5 w obrębie Podkampinos - własność prywatna; * działka ewidencyjna o numerze 46, obręb Podkampinos - władający Urząd Gminy Kampinos; Obszar inwestycji zamyka się w granicach ww. działek. W obszarze objętym inwestycją znajdują się napowietrzne sieci elektroenergetyczne nN-0,4kV, droga gminna publiczna nr 410326W oraz podziemne urządzenia infrastruktury technicznej (wodociągowa, energetyczna). Prace powinny być prowadzone, mając na uwadze treść: * decyzji nr 11/2016 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydanej przez Wójta Gminy Kampinos 16 sierpnia 2016 r. (znak: ŚG.6733.10.2016.AU); * protokołu z narady koordynacyjnej z dnia 13 czerwca 2018 r. w sprawie usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu (znak: OD.6630.341.2018); Zgodnie z warunkami przyłączenia nr 18/G1/WP/01632 do sieci dystrybucyjnej wydanymi dnia 25 czerwca 2018 r. przez PGE Dystrybucja S.A, sieć kablowa YAKXS 4x25 mm2 będzie odgałęzieniem od istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia, a przyłączenie nie wymaga wprowadzenia zmian w sieci. Linię należy podłączać przelotowo do tabliczek przyłączeniowych umieszczonych we wnękach zaprojektowanych słupów oświetleniowych. W związku z jednofazowym zasileniem linii, 2 żyły kabla pozostaną w rezerwie. Na skrzyżowaniach kabla z drogą oraz podziemną infrastrukturą techniczną, kabel należy umieścić w osłonie rurowej karbowanej dwuściennej ?75 mm. Zakres robót związanych z realizacją przedmiotowej inwestycji obejmuje: * wykonanie wykopów pod kablową linię oświetleniową oraz prefabrykowane fundamenty pod słupy oświetleniowe; * montaż i stawianie słupów oświetleniowych; * układanie kabla oświetleniowego i bednarki uziemiającej w wykopie wraz z zasypaniem wykopu, * montaż nowych wysięgników i opraw oświetleniowych; * podłączenie kabli; * podłączenie urządzeń pod napięciem; * obsługę geodezyjną; * badania i pomiary instalacji; * przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (sprzed inwestycji); Po wykonaniu prac należy zlecić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej uprawnionemu geodecie. Zgodnie z projektem budowlanym będącym załącznikiem do niniejszego SIWZ, należy zastosować słupy oświetleniowe stalowe typu S-80/6-3 o wysokości 8,0 m wraz z wysięgnikiem typu ST (kąt nachylenia 5°, długość wysięgnika 2,0 m, wysokość montażu oprawy - 8 m). Słup posadowiony na fundamencie typu F150/200. Ilość zaprojektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikiem - 4 kpl. Na zaprojektowanych słupach należy zamontować oprawy oświetleniowe LED (4 szt.) o następujących parametrach: * materiał korpusu - odlew aluminium malowany proszkowo, * oprawa bez klosza, diody LED zabezpieczone soczewkami, * oprawa o budowie pozwalającej na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego, * stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - min. IK08, * szczelność komory optycznej - min. IP66, * szczelność komory elektrycznej - min. IP66, * moc maksymalna uwzględniająca wszystkie straty - 35W, * znamionowe napięcie pracy - 230V/50Hz, * układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI (opcja 5-cio stopniowa redukcja mocy), * ochrona przed przepięciami - 10kV, * rodzaj źródła światła - LED, * minimalny strumień świetlny źródeł światła - 4400 lm, * zakres temperatury barwowej źródeł światła - 3900-4300K, * wartości wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) zgodnie z Rozporządzeniem WE nr 245/2009, * oprawa posiadająca deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego środka badawczego potwierdzający deklarowane zgodności, np. ENEC. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami budowy urządzeń elektroenergetycznych i katalogami, a w szczególności całość robót powinna odpowiadać wymaganiom normy N SEP-E-004 "Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Projektowanie i budowa". Podłączenie do czynnych urządzeń elektroenergetycznych należy wykonać po uprzednim, zgodnym z przepisami BHP, przygotowaniu miejsca pracy. Ze względu na uzbrojenie terenu roboty ziemne należy prowadzić z zachowaniem należytej ostrożności, aby nie doprowadzić do uszkodzenia istniejącej infrastruktury. Po zakończeniu robót należy wykonać badania i próby pomontażowe, a zastosowane materiały muszą być zgodne z wytycznymi PGE Dystrybucja S.A. Po podpisaniu umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy komplet dokumentacji technicznej, w skład którego wchodzą: * projekt budowlany, * przedmiar robót, * specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, * dokonane zgłoszenie budowy sieci, dla którego organ nie wniósł sprzeciwu. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przedstawi Zamawiającemu przed zamontowaniem opraw oświetleniowych dokumenty potwierdzające parametry, wymiary, wytrzymałość oraz sposób ich montażu w celu weryfikacji spełnienia wymagań określonych w dokumentacji projektowej. Kopie projektu budowlanego, przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz opinii dendrologicznej są załącznikami do niniejszego Zaproszenia. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze stanowiącym załącznik do Zaproszenia. Jeśli do wykonania przedmiotu zamówienia będą konieczne dodatkowe uzgodnienia z zainteresowanymi instytucjami, Wykonawca wykona je na własny koszt. Przede wszystkim ma obowiązek zgłosić zajęcie pasa drogowego oraz ponieść z tego tytułu opłaty, jak również wykonać, zatwierdzić i wprowadzić projekt tymczasowej organizacji ruchu. Zamawiający dołącza do niniejszej Zaproszenia przedmiar robót jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić ilości oraz charakter prac i dokonać wyceny prac, opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28861.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Elektromontażowych " ELEKTROBUDEX"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gaj 7
Kod pocztowy: 96-515
Miejscowość: Teresin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w prowadzonym uprzednio postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonym, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W dniu 15 października 2018r. Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetarg nieograniczonego - nr ogłoszenia o zamówieniu 636517-N-2018. W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do 30.10.2018.r do godz. 12.00 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym zaistniała przesłanka opisana w art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. zamawiający podjąć decyzję o udzieleniu zamówienia z wolnej ręki na podstawie ww. przesłanki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.