To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-04
Ogłoszenie nr 500289464-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Usługi serwisu technicznego w zakresie bieżących napraw, konserwacji urządzeń kserograficznych znajdujących się na wyposażeniu komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642898-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. ul. Mogilska
109,
31571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): http://malopolska.policja.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi serwisu technicznego w zakresie bieżących napraw, konserwacji urządzeń kserograficznych znajdujących się na wyposażeniu komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.133.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu technicznego (zwanego dalej: serwisem), polegających na konserwacji i bieżących naprawach urządzeń kserograficznych (zwanych dalej: kserokopiarkami) stanowiących wyposażenie komórek i jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Wykonawca będzie wykonywał usługi konserwacji i napraw kserokopiarek na terenie województwa małopolskiego, w związku z powyższym Wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę usługi, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat. 3. Szczegółowe określenie ilości, typów oraz miejsc użytkowania kserokopiarek zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik nr 2 jest jednocześnie formularzem cenowym. 4. Konserwacje i naprawy kserokopiarek będą wykonywane w zależności od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości konserwacji i napraw, nie mogą w razie mniejszych potrzeb, być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Serwis obejmuje: a) konserwację i przegląd serwisowy w zakresie regulacji, przeczyszczenia elementów i podzespołów takich jak: obudowa, klawiatura, optyka: w tym lustra, soczewki, lampa i szyba ekspozycji, wszelkie rolki, wałki, paski oraz wnętrza kserokopiarki. W zakres konserwacji wchodzi również kasowanie licznika przeglądu. Czynności te winny być wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia; b) wymianę wszystkich uszkodzonych lub wyeksploatowanych części kserokopiarek oraz wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych; c) pomoc techniczną z zakresu obsługi urządzeń objętych serwisem. 6. Części niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji zapewnia Wykonawca. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres 12 miesięcy jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta. 8. Przed wykonaniem naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu wstępną kalkulację cenową usługi z podaniem przyczyny powstałej awarii, wyszczególnieniem wartości brutto części niezbędnych do jej realizacji oraz wskazaniem ilości roboczogodzin koniecznych do wykonania usługi, celem jej zatwierdzenia. 9. Zamawiający ma prawo odstąpić od zlecenia wykonania naprawy w razie nie zaakceptowania kalkulacji cenowej naprawy, przedłożonej przez Wykonawcę w przypadkach: 1) braku odpowiednich środków finansowych; 2) nieopłacalności naprawy (koszt naprawy do ceny urządzenia jest zbyt wysoki); 3) wartość oferowanych przez Wykonawcę części zamiennych przewyższa cenę tych części dostępnych na rynku (inne firmy, internet). W takim przypadku Zamawiający ma prawo zlecić usługę z wykorzystaniem dostarczonych przez siebie części (§ 3 pkt. 8 Umowy). 10. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw przy użyciu oryginalnych części (w zależności od modelu kserokopiarki) lub zamienników o tych samych parametrach. 11. Zamawiający będzie zlecał usługi będące przedmiotem umowy sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 12. Zamawiający wymaga, aby: a. czas wykonania usługi konserwacji nie przekroczył dwóch dni roboczych od dnia wysłania zlecenia konserwacji; b. czas realizacji naprawy nie przekroczył 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu naprawy (przesłanie przez Wykonawcę kosztorysu naprawy nie może przekraczać 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii); c. w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi konserwacji lub naprawy Wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. W ramach uznanej reklamacji Wykonawca dokona bezpłatnej naprawy i wymiany części na nowe wolne od wad; d. w przypadku stwierdzenia zużycia technicznego kserokopiarki i nie przydatności do dalszego użytkowania, Wykonawca opracuje we własnym zakresie i na własny koszt opinię techniczną / ekspertyzę / tego urządzenia. 13. Wykonywanie prac musi się odbywać w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość i zakłócenia pracy jednostki. 14. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. co najmniej trzech serwisantów. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokumentację pracowniczą (np. zawarte umowy z pracownikami) w celu potwierdzenia spełniania tego warunku. 15. Serwis będzie świadczony w komórkach i jednostkach Policji woj. małopolskiego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1500. 16. W szczególnych przypadkach naprawa urządzenia może być wykonana za zgodą Zamawiającego u Wykonawcy ("naprawa warsztatowa"). W takim wypadku urządzenie może być wyniesione poza siedzibę Zamawiającego jedynie na podstawie przepustki materiałowej wystawionej przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu wymienionych części lub materiałów po wymianie przez Wykonawcę. 18. Zamawiający informuje, iż oprócz części wymienionych w formularzu cenowym (zał. Nr 2 do SIWZ pkt 3) przewiduje do realizacji zamówienia wykorzystanie części i materiałów za kwotę 20 000,00 zł.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61419.66
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Copynet Sp. Z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
75546.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.