To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-04
Ogłoszenie nr 500289409-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Gmina Krzywiń: Przebudowa i adaptacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę MOPS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 17854 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krzywiń, Krajowy numer identyfikacyjny 41105057000000,
ul. ul. Rynek
1,
64010
Krzywiń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
655 170 525, e-mail
umig@krzywin.wokiss.pl, faks
655 170 676.
Adres strony internetowej (url): www.krzywin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i adaptacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę MOPS
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania Przebudowa i adaptacja budynku z przeznaczeniem na siedzibę MOPS. Zamówienie obejmuje rozbudowę budynku szkoły o klatkę schodowa z windą przystosowaną dla osób niepełnosprawnych oraz zmiana części pomieszczeń szkoły na ośrodek pomocy społecznej oraz komendę policji, która powstanie na pierwszym piętrze oraz gabinety lekarskie wraz pomieszczeniami pielęgniarek środowiskowych. Dodatkowo w piwnicy przewidziano garaż dla samochodu policji oraz archiwum OPS. Zaprojektowano rozbudowę o klatkę schodową o wymiarach 5,59 m szerokości oraz długości 8,30 m. Wysokość w kalenicy projektowanego budynku 9,11 m, konstrukcja obiektu murowana ze stropami wykonanymi z płyt Smart. Dach jednospadowy o spadku 3° kryty papą termozgrzewalną. Powierzchnia zabudowy: 1) projektowanej - 46,39 m2 2) istniejącej szkoły - 821,57 m2 Powierzchnia użytkowa zmiany sposobu użytkowania: 1) piwnica - 87,99 m2 2) parter - 214,24 m2 3) piętro 1 - 432,44 m2 razem 734,44 m2 Kubatura - 6970,00 m3 Powierzchnia całkowita - 2463,00 m2. PRACE DO WYKONANIA: Ławy i stopy fundamentowe, Ściany zewnętrzne, Ściany wewnętrzne nośne, Słupy żelbetowe, Ścianki działowe systemowe, Strop nad klatką schodową, Nadproża drzwiowe i okienne oraz podciągi, Schody wewnętrzne, Konstrukcja dachu wykonana jako stropodach z płyt panelowych, Pokrycie dachu papą termozgrzewalną, Rynny i rury spustowe i obróbki blacharskie, Posadzki, Izolacje przeciwwilgociowe, Stolarka okienna i drzwiowa, Wykończenia: ścian wewnętrznych i podłóg, W budynku zaprojektowano dźwig dla osób niepełnosprawnych, Wyposażenie budowlano - instalacyjne: Tablica elektryczna, Instalacja odgromowa, Instalacja wodna, Instalacja centralnego ogrzewania, Instalacja wentylacyjna, w projektowanej klatce schodowej kurtyna powietrzna z możliwością ogrzewania pomieszczenia, Instalacja kanalizacji sanitarnej, Instalacja kanalizacji deszczowej- przebudowa, Instalacja teletechniczna - telefoniczna i internetowa. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i STWiOR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - dokumentacje projektowe - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, - kosztorysy ofertowe "ślepe" - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie z przebudową budynku szkoły wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania na ośrodek pomocy społecznej, posterunek policji i gabinety lekarskie - w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami ofertowymi), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w ST. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 - letniego okresu gwarancji/rękojmi. UWAGA: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. W przypadku składania oferty, w której wykonawca proponuje rozwiązania równoważne, do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy wykonawca zobowiązany jest także wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, sposoby wykonania zamówienia spełniają wymagania zamawiającego. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza 2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń. Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. UWAGA! Z uwagi na to, iż prace budowlane wykonywane będą również podczas roku szkolnego należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie bezpieczeństwa uczniów i personelu szkoły. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. 5. Teren okoliczny należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111220-6, 42416100-6, 45260000-7, 45223500-1, 45421152-4, 45400000-1, 45430000-0, 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45311200-2, 45330000-9, 45421100-5, 45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
863430.42
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane - Piotr Giera
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1062019.42
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.