eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Usługi serwisowania tomografu Aquilion S16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-03

Ogłoszenie nr 500288687-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Usługi serwisowania tomografu Aquilion S16

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636483-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500256265-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 43121995700000, ul. ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 855 66 08, e-mail przetargi@spzoz-lubartow.pl, faks 81 855 66 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzoz-lubartow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi serwisowania tomografu Aquilion S16

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP/28/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługi serwisowania tomografu komputerowego stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności obejmują: 1) Przedmiotem zamówienia jest pogwarancyjna usługa serwisowania tomografu komputerowego AQUILION S16 SX-101A/GM nr fabryczny: GME1023606 z dwumonitorową konsolą lekarską na rzecz SP ZOZ w Lubartowie. 2) Usługa obejmuje: dojazdy serwisantów, przeglądy okresowe, konserwacje, regulacje, naprawy oraz testy akceptacyjne po wymianie części mających wpływ na jakość i poziom promieniowania jonizującego. 3) Usługa serwisowania tomografu nie obejmuje urządzeń peryferyjnych będących pod opieką innych Serwisów (np.: Kodak, Medrad, Agfa, Pulsar itp.). 4) Obowiązki Serwisu: - Przeglądy okresowe tomografu wykonywane co 3 miesiące obejmują regulacje, sprawdzanie parametrów, smarowanie, kalibrowanie i ogólne czynności zapewniające prawidłową pracę aparatu. - Wezwania serwisowe - Serwis zobowiązuje się do przeprowadzania napraw na wezwanie Zleceniodawcy, w możliwie krótkim czasie. Inżynier Serwisu zobowiązany jest do przeprowadzenia diagnozy uszkodzenia w ciągu max 24 godzin i usunięcia go w czasie do 48 godzin, o ile nie zachodzi konieczność sprowadzenia części zamiennych od producenta. (zależnie od zadeklarowanego czasu - parametr oceniany stanowi kryterium oceny ofert) 5) Na wykonywane usługi serwisowe Serwis udziela min. 6 miesięcznej gwarancji, a na wymienione materiały, części zamienne podzespoły (min. 6 m-cy) lub więcej zgodnie z gwarancją producenta. 6) W przypadku wykonania usługi w siedzibie Serwisu, Serwis dokonuje transportu sprzętu medycznego do swojej siedziby i z powrotem do Zleceniodawcy na własny koszt i ryzyko. (zależnie od zadeklarowanego okresu - parametr oceniany, stanowi kryterium oceny ofert) 7) Zgłoszenia awarii następować będą w formie pisemnej faxem bądź e-mailem. 8) Części zamienne - Serwis zobowiązany jest do dostarczenia oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych niezbędnych do zapewnienia właściwej pracy aparatu. Instalacja części dokonywana jest w ramach ceny kontraktu, bez dodatkowych opłat. Umowa nie obejmuje ceny i kosztu sprowadzenia części zamiennych. Wyżej wymienione części dostarczane są przez Serwis na podstawie pisemnego zamówienia oraz na koszt Zleceniodawcy. 9) Prace zgodne z Umową będą wykonywane przez wykwalifikowany personel Serwisu lub upoważnionego przez Serwis przedstawiciela firmy krajowej lub zagranicznej. 10) Serwis w ramach zawartej umowy przeprowadzi szkolenie użytkowników (14 osób) w zakresie obsługi i zasad konserwacji tomografu komputerowego AQUILION S16. 11) Szkolenie odbędzie się w dniu przeprowadzenia pierwszego przeglądu urządzenia. 12) Po przeprowadzeniu szkolenia sporządzony zostanie protokół szkolenia. Lista osób do przeszkolenia zostanie dołączona serwisowi przez zleceniodawcę przed terminem szkolenia. 13) Obowiązki Zleceniodawcy 14) Zleceniodawca odpowiada za użytkowanie sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. 15) Naprawy spowodowane niewłaściwym użytkowaniem albo błędami operatorskimi mogą podlegać oddzielnej opłacie. 16) Zleceniodawca zobowiązuje się nie udostępniać aparatu trzecim osobom w czasie trwania Umowy bez zgody Serwisu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2


Dodatkowe kody CPV: 50421200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 253062.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medicol Systems Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 118
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 311266.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 311266.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 311266.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.