eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › CZĘŚĆ I: "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecin pojazdów w trybie i na zasadach określonych w art. 50 a i art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j.) i umieszczenie ich na parkingu strzeżonym wskazanym przez ZDiTM w Szczecinie. Usuwanie pojazdów dotyczy następujących rodzajów: rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t (z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne)". CZĘŚĆ II: "Usługa polegająca na usuwaniu pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg na terenie miasta Szczecina oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla tych pojazdów na obszarze miasta Szczecin na podstawie art. 130 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2018.1990 t.j.)"

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-03

Ogłoszenie nr 500288447-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.

Szczecin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 653469-N-2018
Data: 27/11/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32116569800000, ul. ul. Klonowica 5, 71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 800 444,48, e-mail zditm@zditm.szczecin.pl, faks 91 4393003, 4800453.
Adres strony internetowej (url): https://www.zditm.szczecin.pl/pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.1.3)
W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ I: Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę realizowaną w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 miesięcy polegającą na usuwaniu pojazdów z dróg, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). W przypadku, gdy wartość usług wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, posiadaniem usługi określonej powyżej winien wykazać się jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał. b) posiada narzędzia lub urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu realizacji zamówienia: o sprzęt do usuwania pojazdów o Dopuszczalnej Masie Całkowitej (DMC) do 3,5 ton - co najmniej 3 szt., o sprzęt do usuwania pojazdów o DMC do 3,5 ton z wysięgnikiem i dźwigiem (tzw. HDS) - co najmniej 1 szt., o sprzęt do usuwania pojazdów o DMC od 3,5 ton do powyżej 16 ton, który nie może być usunięty na tzw. "holu sztywnym bez udziału kierowcy" np. koparka samobieżna, lub poważnie uszkodzony pojazd samochodowy (tzw. Laweta niskopodłogowa) na naczepie samochodowej - co najmniej 1 szt., o sprzęt do usuwania pojazdów o DMC od 3,5 ton do powyżej 16 ton, który nie może być usunięty na tzw. "holu sztywnym bez udziału kierowcy" np. koparka samobieżna lub poważnie uszkodzony pojazd samochodowy (tzw. laweta niskopodłogowa) na naczepie samochodowej - co najmniej 1 szt., o ciągnik siodłowy - co najmniej 1 szt., o miejsce garażowania pojazdów (tzw. bazę operacyjną), która musi się znajdować w granicach administracyjnych miasta Szczecin (wykonawca najpóźniej na dzień podpisania umowy przedstawi oświadczenie, że będzie dysponował miejscem garażowania pojazdów tzw. bazą operacyjną, która musi się znajdować w granicach administracyjnych miasta Szczecin). Sprzęt, o którym mowa w lit. b) powinien posiadać załadunkowe rejestratory video zapewniające stosowną jakość odtwarzanego obrazu (1280x720 pix tzw. HD Ready) oraz przenośne lampy halogenowe lub LED zapewniające dostateczne doświetlenie fotografowanych pojazdów - udokumentowane oświadczeniem Wykonawcy o wyposażeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do siwz. Pojazdy własne o DMC powyżej 3,5t muszą być dopisane do wypisu z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencji przewoźnika drogowego. Posiadany sprzęt o którym mowa w lit. b) musi umożliwiać usuwanie pojazdów z uwzględnieniem ich pełnego zakresu rodzajowego, a więc wszystkich pojazdów niezależnie od ich masy i stanu technicznego, w maksymalnym czasie dojazdu. Pojazdy powinny być przystosowane do usuwania pojazdów (w tym załadunku i rozładunku), oznakowane zgodnie z przepisami prawa, dopuszczone do ruchu (posiadać ważne badania techniczne, a w przypadku pojazdu z dźwigiem HDS również ważne badania Dozoru Technicznego dla urządzenia dźwigowego), posiadać sprawne urządzenia typu wciągarka, urządzenie dźwigowe itp. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pojazdów w urządzenia bezprzewodowe służące do komunikacji telefonicznej z równoczesnym dostępem do Internetu i możliwością obsługi platform www i http oraz wykonywania zdjęć (smartphone, tablet). Miejsce garażowania pojazdów (tzw. baza operacyjna) musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta, w miejscu umożliwiającym dojazd do usuwanego pojazdu w czasie nie dłuższym niż 45 minut dla pojazdów o DMC do 3,5 t i czasie nie dłuższym niż 60 minut dla pojazdów o DMC od 3,5 t do pow. 16 t w warunkach płynnego ruchu drogowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący: wspólnie mogą spełnić ten warunek. CZĘŚĆ II: Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi, za jedną usługę zamawiający uzna usługę polegającą na holowaniu pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, o wartości nie mniejszej niż 4000,00 PLN brutto (słownie złotych: cztery tysiące). W przypadku, gdy wartość usług wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, posiadaniem usługi określonej powyżej winien wykazać się jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał. b) posiada narzędzia lub urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu realizacji zamówienia: o pojazdem specjalistycznym służącym do usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne - co najmniej 1 szt. o parkingiem strzeżonym posiadającym minimum dwa miejsca do przechowywania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, spełniającym niezbędne wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz.U.2012 poz. 1293 z dnia 23 listopada 2012 r.). Sprzęt, o którym mowa w lit. b) powinien posiadać załadunkowe rejestratory video zapewniające stosowną jakość odtwarzanego obrazu (1280x720 pix tzw. HD Ready) oraz przenośne lampy halogenowe lub LED zapewniające dostateczne doświetlenie fotografowanych pojazdów - udokumentowane oświadczeniem Wykonawcy o wyposażeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący: wspólnie mogą spełnić ten warunek. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, spełni ww. warunki (zdolności technicznej i zawodowej) gdy wykaże osobne usługi wymagane dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę oraz gdy wykaże osobno wymagany sprzęt dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę.
W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ I: Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną usługę realizowaną w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 miesięcy polegającą na usuwaniu pojazdów z dróg, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy). W przypadku, gdy wartość usług wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, posiadaniem usługi określonej powyżej winien wykazać się jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał. b) posiada narzędzia lub urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu realizacji zamówienia: o sprzęt do usuwania pojazdów o Dopuszczalnej Masie Całkowitej (DMC) do 3,5 ton - co najmniej 3 szt., o sprzęt do usuwania pojazdów o DMC do 3,5 ton z wysięgnikiem i dźwigiem (tzw. HDS) - co najmniej 1 szt., o sprzęt do usuwania pojazdów o DMC od 3,5 ton do powyżej 16 ton, który nie może być usunięty na tzw. "holu sztywnym bez udziału kierowcy" np. koparka samobieżna, lub poważnie uszkodzony pojazd samochodowy (tzw. Laweta niskopodłogowa) na naczepie samochodowej - co najmniej 1 szt., o ciągnik siodłowy - co najmniej 1 szt., o miejsce garażowania pojazdów (tzw. bazę operacyjną), która musi się znajdować w granicach administracyjnych miasta Szczecin (wykonawca najpóźniej na dzień podpisania umowy przedstawi oświadczenie, że będzie dysponował miejscem garażowania pojazdów tzw. bazą operacyjną, która musi się znajdować w granicach administracyjnych miasta Szczecin). Sprzęt, o którym mowa w lit. b) powinien posiadać załadunkowe rejestratory video zapewniające stosowną jakość odtwarzanego obrazu (1280x720 pix tzw. HD Ready) oraz przenośne lampy halogenowe lub LED zapewniające dostateczne doświetlenie fotografowanych pojazdów - udokumentowane oświadczeniem Wykonawcy o wyposażeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do siwz. Pojazdy własne o DMC powyżej 3,5t muszą być dopisane do wypisu z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencji przewoźnika drogowego. Posiadany sprzęt o którym mowa w lit. b) musi umożliwiać usuwanie pojazdów z uwzględnieniem ich pełnego zakresu rodzajowego, a więc wszystkich pojazdów niezależnie od ich masy i stanu technicznego, w maksymalnym czasie dojazdu. Pojazdy powinny być przystosowane do usuwania pojazdów (w tym załadunku i rozładunku), oznakowane zgodnie z przepisami prawa, dopuszczone do ruchu (posiadać ważne badania techniczne, a w przypadku pojazdu z dźwigiem HDS również ważne badania Dozoru Technicznego dla urządzenia dźwigowego), posiadać sprawne urządzenia typu wciągarka, urządzenie dźwigowe itp. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pojazdów w urządzenia bezprzewodowe służące do komunikacji telefonicznej z równoczesnym dostępem do Internetu i możliwością obsługi platform www i http oraz wykonywania zdjęć (smartphone, tablet). Miejsce garażowania pojazdów (tzw. baza operacyjna) musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta, w miejscu umożliwiającym dojazd do usuwanego pojazdu w czasie nie dłuższym niż 45 minut dla pojazdów o DMC do 3,5 t i czasie nie dłuższym niż 60 minut dla pojazdów o DMC od 3,5 t do pow. 16 t w warunkach płynnego ruchu drogowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący: wspólnie mogą spełnić ten warunek. CZĘŚĆ II: Minimalny poziom zdolności: zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi, za jedną usługę zamawiający uzna usługę polegającą na holowaniu pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, o wartości nie mniejszej niż 4000,00 PLN brutto (słownie złotych: cztery tysiące). W przypadku, gdy wartość usług wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, posiadaniem usługi określonej powyżej winien wykazać się jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał. b) posiada narzędzia lub urządzenia techniczne dostępne Wykonawcy w celu realizacji zamówienia: o pojazdem specjalistycznym służącym do usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne - co najmniej 1 szt. o parkingiem strzeżonym posiadającym minimum dwa miejsca do przechowywania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, spełniającym niezbędne wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz.U.2012 poz. 1293 z dnia 23 listopada 2012 r.). Sprzęt, o którym mowa w lit. b) powinien posiadać załadunkowe rejestratory video zapewniające stosowną jakość odtwarzanego obrazu (1280x720 pix tzw. HD Ready) oraz przenośne lampy halogenowe lub LED zapewniające dostateczne doświetlenie fotografowanych pojazdów - udokumentowane oświadczeniem Wykonawcy o wyposażeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do siwz. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący: wspólnie mogą spełnić ten warunek. UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, spełni ww. warunki (zdolności technicznej i zawodowej) gdy wykaże osobne usługi wymagane dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę oraz gdy wykaże osobno wymagany sprzęt dla każdej części zamówienia na którą składa ofertę.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.1.2)
W ogłoszeniu jest: Tak Informacja na temat wadium Wadium w przypadku składania oferty na wybraną część, należy wnieść w wysokości: 1) dla części I: 17 000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy), 2) dla części II: 200,00 PLN (słownie złotych: dwieście), w terminie do dnia 05.12.2018 r., do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. UWAGA: Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, powinien zsumować kwoty właściwe dla poszczególnych części. Zaleca się wyraźne oznaczenie części, na które wykonawca wnosi wadium.
W ogłoszeniu powinno być: Tak Informacja na temat wadium Wadium w przypadku składania oferty na wybraną część, należy wnieść w wysokości: 1) dla części I: 17 000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy), 2) dla części II: 200,00 PLN (słownie złotych: dwieście), w terminie do dnia 06.12.2018 r., do godziny 11:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. UWAGA: Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, powinien zsumować kwoty właściwe dla poszczególnych części. Zaleca się wyraźne oznaczenie części, na które wykonawca wnosi wadium.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6)
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-12-05, godzina: 08:30
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-12-06, godzina: 11:30

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.