eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zblewo › Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym oraz rozbiórka budynku gospodarczego na terenie działek nr 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo, gmina Zblewo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500287789-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Zblewo: Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym oraz rozbiórka budynku gospodarczego na terenie działek nr 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo, gmina Zblewo
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506416-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500021521-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500063928-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo, Krajowy numer identyfikacyjny 549803000000, ul. ul. Główna 40, 83210 Zblewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 884 381, e-mail gmina@zblewo.pl, faks 585 884 569.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zblewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym oraz rozbiórka budynku gospodarczego na terenie działek nr 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo, gmina Zblewo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RO.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym oraz rozbiórka budynku gospodarczego na terenie działek nr 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo, gmina Zblewo", zwanego dalej "Inwestycją". 2. Inwestycja będzie realizowana w woj. pomorskim, powiat starogardzki gmina Zblewo, obręb Borzechowo i będzie obejmowała budowę budynku użyteczności publicznej - świetlicy wiejskiej z zapleczem sportowym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórkę budynku gospodarczego na terenie działek: 179/46, 179/13, 179/53, obręb Borzechowo. 3. Zadanie jest dofinansowane z Ministerstwa Sportu i Turystki, ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, w ramach Pilotażowego Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej - Mały Klub. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z zakresem robót - stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: o Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy do określenia zakresu robót. Podstawą wyceny robót są Projekty Budowlane i STWiOR. o Ewentualne użycie wprojektach nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych przyjętych w obliczeniach parametrów eksploatacyjnych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem "lub równoważne". Wykonawca może zastosować rozwiązania zamienne zaakceptowane przez projektanta i inspektora nadzoru. o Zamawiający informuje, że będzie ubiegał się o zmianę pozwolenia na budowę w zakresie branży sanitarnej (źródłem ogrzewania jest gaz płynny) oraz zmianę usytuowania obiektu o 180 °. W związku z powyższym Wykonawca będzie mógł rozpocząć roboty budowlane w zakresie branży sanitarnej oraz ogólnobudowlanej po uzyskaniu zamiennego pozwolenia na budowę. 5. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4520000-2 Roboty budowlane w zakresie bydynków 45000000-7 Roboty budowlane 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45261000-6 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych 45320000-6 Roboty izolacyjne 45422000-1 Roboty ciesielskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45215500-2 Obiekty użyteczności publicznej 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa autorstwa pracowni projektowej "DOM" Pracownia Konstrukcji Budowlanych inż. Adama Ząbek, stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ, składająca się z następujących opracowań: 1) Branża architektoniczno-budowlana: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót 2) Branża sanitarna - sieć kanalizacji deszczowej: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót 3) Branża sanitarna - sieci wod. - kan.: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót 4) Branża elektryczna: a) projekt budowlano-wykonawczy b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych c) przedmiar robót, co stanowią: - TOM 1 o Projekt budowlany, projekt architektoniczny oraz konstrukcyjny wraz z branżą elektryczną, - TOM 2 o Projekt budowlany sanitarny, o Budowy wew. Instalacji wodociągowej, ppoż., kanalizacji sanitarnej, CO oraz wentylacji mechanicznej, o Budowy przyłącza wodociągowego oraz przyłącza kan. sanitarnej z proj. budynku użyteczności publicznej. 5) Decyzja o pozwoleniu na budowę nr AB. 6740.14.63.2016 z dnia 10.02.2017 r. 7. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne i znaki towarowe producentów, są wskazane tylko przykładowo. Wykonawca może stosować materiały równoważne - tzn. o oraz o parametrach technicznych nie niższych niż wymienione w dokumentacji, posiadające atesty i certyfikaty wymagane prawem. 8. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace budowlane. Wymóg ten dotyczy robotników wykonujących fizyczne prace budowlane, nie dotyczy kierowników budowy i robót. 9. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, znajdują się w dokumentacji projektowej. 10. Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 10. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy robót budowlanych wyłonionemu w niniejszym przetargu, zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego: 1) roboty związane z wykonaniem: - monitoringu, - alarmu, - nagłośnienia, jeżeli będą one konieczne w wymiarze lub zakresie większym niż określono w dokumentacji projektowej do zamówienia podstawowego. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SIWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290),2) właściwych przepisów bhp i ppoż. 12. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2018 r.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-2
Dodatkowe kody CPV:

45000000-7,

45262500-6,

45261000-6,

45320000-6,

45422000-1,

45443000-4,

45421000-4,

45111291-4,

45233253-7,

45310000-3,

45332000-3,

45215500-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa główna z dnia 08.03.2018 r. - termin wykonania do 14.09.2018, Aneks nr 1 - termin wykonania do 15.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie Protokołu konieczności nr 1 z dnia 24.09.2018 r., będącego integralną częścią Aneksu, w oparciu kosztorysy robót dodatkowych i zamiennych, oraz w związku ze zmianą pozwolenia na budowę, w skutek zamiany ogrzewania z paliwa stałego na gaz, wprowadza się następujące zmiany, powodujące zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.