eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gogolin › Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie tj. hali sportowej położonej w Gogolinie przy ul. Krapkowickiej 141 A na 2019r ."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500286725-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Zespół Rekreacyjno-Sportowy w Gogolinie: Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie tj. hali sportowej położonej w Gogolinie przy ul. Krapkowickiej 141 A na 2019r ."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646249-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Rekreacyjno-Sportowy w Gogolinie, Krajowy numer identyfikacyjny 53241958900000, ul. al. Przyjaciół Dubendorf 1, 47320 Gogolin, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4076930, e-mail zrs@gogolin.pl, faks 0-77 4076931.
Adres strony internetowej (url): www.zrsgogolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie tj. hali sportowej położonej w Gogolinie przy ul. Krapkowickiej 141 A na 2019r ."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZR-S.260.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w obiekcie Zespołu Rekreacyjno-Sportowego w Gogolinie tj. hali sportowej położonej przy ul. Krapkowickiej 141A w Gogolinie na 2019r. 1.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: 1.1) czynności określonych w załączniku nr 3 do SIWZ, 1.2) wyznaczenia jednego pracownika do nadzoru i kontaktu z ZR-S w Gogolinie, 1.3) utrzymanie stałej czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych: a) korytarze, klatki schodowe - ze szczególnym uwzględnieniem bieżącego zmywania i czyszczenia podłóg; b) toalety: - utrzymanie w stałej czystości podłóg, ścian oraz wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, - bieżące uzupełnianie: mydła w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemnikach i dezodorantów zapachowych żelowych, c)opróżnianie codzienne koszy na śmieci; 1.4)zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości; 1.5)zgłaszania wszelkich nieprawidłowości administratorowi obiektu - kierownikowi hali sportowej; 1.6)uzgodnienia godzin wykonywania pracy z administratorem obiektu (godziny pracy ekipy sprzątającej ściśle związana jest z grafikiem zajęć rozpisanych miesięcznie). 2.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia, używania sprzętu i wyposażenia (załącznik nr 6 (wykaz minimalny sprzętu) oraz środków czystości w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu w stałej czystości: 2.1)nie powodujących utraty gwarancji, w przypadku podłogi sportowej 2.2)papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, celuloza do 25 pojemników ø 280 mm, 2.3)ręczniki papierowe ZZ, biały, dwuwarstwowy , celuloza - 25 pojemników, 2.4)mydło w płynie - o delikatnym zapachu, nawilżające (nie powodujące wysuszania skóry rąk) - 30 pojemników 0,5 l, 2.5)dezodoranty zapachowe, o delikatnym zapachu-15 szt., 2.6)środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy do toalet, wszystkie o jednakowej nucie zapachowej (np. cytrynowe, morskie).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 119800
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABC-Service Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Bolesławiecka 15
Kod pocztowy: 53-614
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119868
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119868
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208791
Waluta: złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 91 na podstawie art. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrana oferta jest najkorzystniejsza zgodnie z kryteriami oceny ofert, oferta nie podlega odrzuceniu, Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.