To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-29
Ogłoszenie nr 500285741-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.
Powiat Kłobucki: "Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2018/2019".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643134-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kłobucki, Krajowy numer identyfikacyjny 15218075400000,
ul. Rynek im. Jana Pawła II
13,
42100
Kłobuck, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 109 500, e-mail
zamowienia@klobuck.pl, faks
343 109 507.
Adres strony internetowej (url): www.bip.klobuck.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie zimowym 2018/2019".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.272.1.27.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa soli drogowej z przeznaczeniem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku w sezonie 2018/2019. Dostawa soli drogowej DR z antyzbrylaczem luzem w ilości 1580 ton odbywać się będzie z podziałem na: a) drogi wojewódzkie 980 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 510 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 18 w ilości 470 ton. b) drogi powiatowe 600 ton z dostawą do bazy w Kłobucku ul. Zamkowa 19 w ilości 300 ton i z dostawą do bazy w Przystajni ul. Targowa 18 w ilości 300 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy o max. 70%, który zostanie ustalony w trakcie jego realizacji z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Wymagane parametry soli DR do zimowego utrzymania dróg: Skład chemiczny: - ziarno poniżej 1 mm 20% max - ziarno od 1 mm do 6 mm 70% max - ziarno powyżej 6 mm 10% max - zawartość NaC1 90% min - substancje nierozpuszczalne w wodzie do 2,5% max - zawartość wody do 2% max - antyzbrylacz (K4Fe(CN)6) 40 mg/kg min Dostarczana sól drogowa DR luzem do zimowego utrzymani dróg musi posiadać: - pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów dopuszczającą sól przy stosowaniu do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej, - atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny potwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym lub dokumenty równoważne dopuszczające i potwierdzające parametry techniczne, wydane przez odpowiednie jednostki na terenie Unii Europejskiej. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb, po uprzednim zleceniu pisemnym (przekazanym faxem lub drogą elektroniczną) Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie z intensywnością uzależnioną od faktycznych potrzeb Zamawiającego, związanych z warunkami pogodowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzenia jakości dostarczonej partii materiału, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. Zakwestionowane przez Zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku partie materiałów jako nie spełniające wymogów ww. norm zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiału jak i za jej transport Zamawiający nie ureguluje należności. Zakwestionowaną partię materiału zobowiązany jest zabrać z placu Zamawiającego we własnym zakresie. Dostawa na wyżej wymienione place składowe winny odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:00 do 15:00 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiałów przez Kierownika Obwodu lub upoważnioną osobę. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument potwierdzający ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową. W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. Minimalna jednorazowa dostawa równać się będzie ładowności samochodu, sumaryczna ilość dostarczonego materiału nie przekroczy ilości podanej dla zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.71.00 - Sól drogowa
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
352340.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,LARIX" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
423661.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.