eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Dostawa i wymiana baterii akumulatorów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-28

Ogłoszenie nr 500284576-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej: Dostawa i wymiana baterii akumulatorów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597936-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500188933-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Prusicka 53-55 , 55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 120 920, e-mail przetargi@szpital-trzebnica.pl, faks 713 121 498.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-trzebnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i wymiana baterii akumulatorów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/6/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana baterii akumulatorów w budynku Głównym i w budynku Chirurgii w budynku Chirurgii Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31.44.00.00 - Baterie Baterie 3. Zakres dostawy: 3.1. Bateria akumulatorów 220V typu OPZS - budynek Chirurgii - 1 komplet. 3.2. Bateria akumulatorów 24V typu OPZS -budynek Chirurgii - 1 komplet. 3.3. Bateria akumulatorów 220V typu VLRA AGM- budynek Główny - 1 komplet. 3.4. Bateria akumulatorów 24V typu VLRA AGM - budynek Główny - 1 komplet. 4. Wymagania techniczne i jakościowe 4.1. Urządzenia fabrycznie nowe. 4.2. Urządzenia pochodzące z bieżącej produkcji. 4.3. Urządzenia spełniające wymagania szczególne opisane w Rozdz. II pkt 5. SIWZ 4.4. Ogniwa oraz montaż i uruchomienie baterii akumulatorów wykonane zgodnie z obowiązującymi PN i przepisami. 5. Wymagania dotyczące wymiany baterii akumulatorów. 5.1. Demontaż starych baterii 220V i 24V w budynku głównym i budynku chirurgii oraz utylizacja odpadów wytworzonych przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5.2. Umycie ścian i posadzki w akumulatorniach, naprawa tynków i malowanie po wykonanych przekuciach i bruzdach. 5.3. Dostosowanie nastaw prostowników do współpracy z nowymi bateriami i podłączenie baterii. 5.4. Wykonanie pomiarów napięć na wszystkich ogniwach, 5.5. Sprawdzenie prawidłowej gęstości elektrolitu, 5.6. W 24 godzinie przeprowadzenie 10- godzinnego pomiaru pojemności C10 do napięcia końcowego 1,80 V/ogniwo według normy PN-EN 60896-11. 5.7. Pomiar rezystancji izolacji, 5.8. Wykonanie pomontażowego testu pojemności baterii na obiekcie - do 24 godzin po montażu, tj. po pierwszym cyklu rozładowania, gdzie zmierzona pojemność C10 nowych baterii powinna być nie mniejsza niż deklarowana w karcie katalogowej producenta rzeczywista pojemność C10 przy rozładowaniu do napięcia 1,8 V/ogniwo w temperaturze 200C. 6. Pozostałe wymagania: 6.1. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń będących przedmiotem umowy w terminie 3 dni od ich uruchomienia. 6.2. Do odbioru należy dostarczyć : instrukcję eksploatacji baterii, książkę eksploatacyjną, protokół badania pojemności pomontażowej, gwarancję baterii oraz kartę przekazania odpadu. 6.3. Prace związane z dostawą i wymianą baterii akumulatorów powinny być prowadzone z zapewnieniem ciągłości pracy istniejących urządzeń szpitala.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31440000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156276
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bater Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dźwigowa 63
Kod pocztowy: 01-376
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146158.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146158.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 190182.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.