To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-28
Ogłoszenie nr 500284230-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638075-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000,
ul. ul. Józefińska
14,
30529
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6165482, 6165469, e-mail
do@poczta.mops.krakow.pl, faks
126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.2.60.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem umowy jest opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa wraz z wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia - zamówienie zostało podzielone na 12 części. 2. Opis techniczny materiałów promocyjnych i informacyjnych, dalej zwanych materiałami, oraz tablic informacyjnych zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Terminy realizacji (dot. wszystkich części): 1) termin przekazania Zamawiającemu do akceptacji zdjęć, grafik lub ilustracji, które Wykonawca zamierza użyć przy opracowaniu projektu - do 1 dnia roboczego od daty podpisania umowy, 2) termin wykonania projektu każdego materiału, o którym mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, i przesłania go do akceptacji Zamawiającemu - do 2 dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego akceptacji przesłanych zdjęć, grafik lub ilustracji, 3) termin każdorazowego dokonania poprawek projektu, o którym mowa powyżej, i odesłania go do ponownej akceptacji Zamawiającemu - do 1 dnia roboczego od daty każdorazowego przesłania przez Zamawiającego uwag, 4) termin realizacji dostawy - do .......... (max. 10) dni roboczych od daty otrzymania od Zamawiającego akceptacji każdego z projektów, 5) termin usunięcia wad przedmiotu zamówienia lub braków dostawy - do 3 dni roboczych od daty wysłania przez Zamawiającego zgłoszenia, 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w dniu dostawy materiałów, pliki źródłowe projektów graficznych w jakości produkcyjnej na płycie CD / DVD oddzielnej dla każdej części zamówienia. 5. Miejsce dostawy: 1) CZĘŚCI I - IV: ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pokój 009 (parter). 2) CZĘŚCI V: ul. Jaremy 1, 31-318 Kraków, 3) CZĘŚCI VI - XII: ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pokój 116 (I piętro). 6. Wykonawca dostarczy zamawiane materiały własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać ich właściwościom. 7. Projekt graficzny każdego z materiałów ma być zgodny z obowiązującymi dokumentami, o których mowa w opisie materiałów przedstawionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. 8. Wykonawca oświadcza, że dysponuje prawami autorskimi majątkowymi do wszystkich grafik, ilustracji i zdjęć, które ewentualnie wykorzysta w projekcie graficznym materiałów, na wszelkich polach eksploatacji, pozwalających przenieść na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie majątkowe zgodnie z niniejszą umową. 9. Zdjęcia, ilustracje lub grafiki wykorzystane do stworzenia projektów graficznych materiałów nie mogą zawierać drastycznych scen, w tym związanych z przemocą w rodzinie, lecz mają zawierać pozytywny przekaz. 10. Zdjęcia, o których mowa powyżej, a dotyczące projektu graficznego konkretnego materiału, Wykonawca prześle Zamawiającemu do wyboru i akceptacji w terminie, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 niniejszego paragrafu. 11. W przypadku stwierdzenia wad przedmiotu niniejszej umowy lub braków ilościowych w dostawie Zamawiający, w terminie 14 dni od daty odbioru materiałów prześle Wykonawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu (wg wyboru Zamawiającego), zgłoszenie, a Wykonawca w terminie, o którym mowa w ust. 3 pkt 5 niniejszego paragrafu, zobowiązany jest usunąć stwierdzone wady lub uzupełnić braki ilościowe. 12. Zamawiający: 1) zastrzega sobie prawo do odmowy odbioru materiałów i zapłaty za ich wykonanie w przypadku, gdy będą one niezgodne pod względem ilościowym i / lub jakościowym lub będą uszkodzone, 2) przekaże Wykonawcy niezbędne do wykonania projektów graficznych materiały (np. logotypy, treści itp.) w dniu podpisania umowy, 13. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przestrzegania terminów, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, 2) dostarczenia fabrycznie nowych i niezniszczonych materiałów, bez śladów ich użytkowania, 3) realizacji niniejszej umowy przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej, 4) przekazania Zamawiającemu w dniu dostawy plików źródłowych projektów graficznych w jakości produkcyjnej na płycie CD / DVD oddzielnej dla każdej części zamówienia, oraz dostarczenia ich własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich nienaruszalność, 5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości, 6) dostawy materiałów własnym transportem i na własny koszt wraz z ich wniesieniem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, 7) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, faktury z odroczonym terminem płatności, 8) skontaktowania się, w dniu podpisania umowy, z osobą wskazaną w § 3 ust. 3 pkt 1 - 3 niniejszej umowy (odpowiednio dla konkretnej części zamówienia) celem ustalenia wszystkich szczegółów dotyczących realizacji niniejszej umowy, 9) poinformowania osoby wskazanej w § 3 ust. 3 pkt 1 - 3 niniejszej umowy (odpowiednio dla konkretnej części zamówienia) o dokładnym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 1 dni roboczego przed jej realizacją, 10) każdorazowego uwzględnienia przy realizacji niniejszej umowy uwag, wskazówek, zastrzeżeń i zaleceń przekazanych Wykonawcy przez osobę wskazaną w § 3 ust. 3 pkt 1 - 3 niniejszej umowy (odpowiednio dla konkretnej części zamówienia) zgłaszanych w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, 11) wykonania przedmiotu niniejszej umowy zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w tym zakresie standardami, normami i przepisami prawa, 12) nabycia praw autorskich majątkowych bądź zawarcia stosownych umów licencyjnych z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji zamówienia, w tym do pokrycia wszelkich zobowiązań wobec tych osób z tytułu przysługujących im praw autorskich, 13) przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do wykonanych projektów graficznych. Wykonawca oświadcza, że realizacja zamówienia nie narusza praw osób trzecich. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć stosowne umowy o przeniesienie praw autorskich z wszystkimi osobami, które wnoszą twórczy wkład przy realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz pokryć wszelkie ewentualne zobowiązania wobec tych osób z tytułu przysługujących im praw autorskich. 14. Z chwilą dostarczenia materiałów Wykonawca przenosi na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia prawa autorskie majątkowe do materiałów, w zakresie korzystania z nich i rozporządzania nimi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i we wszystkich krajach za granicą, na następujących polach eksploatacji, obejmujących w szczególności: 1) utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich tego typu nośnikach przeznaczonych do zapisu cyfrowego, 2) zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką, w tym: techniką magnetyczną na kasetach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 3) publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie i odtworzenie, 4) prawo obrotu egzemplarzami nośników w kraju i za granicą: wprowadzenie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe, 5) sporządzenie wersji obcojęzycznych, 6) wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 7) wykorzystanie na stronach internetowych i nośnikach multimedialnych, 8) wykorzystywanie do celów promocyjnych i reklamy, 9) publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp, w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów, 10) udostępnianie osobom trzecim w celu zwielokrotnienia, wykorzystania do opracowania kolejnych materiałów promocyjnych, w tym wydruku materiałów promocyjnych w dowolnej ilości egzemplarzy i przy zastosowaniu dowolnej techniki druku. 15. Wykonawca oświadcza, że korzystanie z materiałów przez Zamawiającego nie będzie naruszać praw majątkowych ani osobistych osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się również, że przed dostarczeniem materiałów Zamawiającemu, nie dokona żadnych rozporządzeń autorskimi prawami majątkowymi, nie udzieli żadnych licencji na korzystanie z tych praw ani nie dokona ograniczeń w wykonywaniu autorskich praw osobistych. 16. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do wykonywania autorskich praw zależnych do opracowań projektach graficznych materiałów lub powierzenia wprowadzenia zmian osobom trzecim, a następnie wykorzystywania tak powstałych projektów materiałów na polach eksploatacji, o których mowa w ust. 14 niniejszego paragrafu. 17. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 18. Koszty, które nie zostały ujęte w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, a są związane z realizacją niniejszej umowy, ponosi Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9
Dodatkowe kody CPV: 79800000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1549.59
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kluzek STUDIO REKLAMY i DRUKU A2
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1191.06
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1243.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2137.40
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iwona Świderska "REKUS"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5606.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2439.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kluzek STUDIO REKLAMY i DRUKU A2
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3050.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1626.02
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1304.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3252.03
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2376.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4471.54
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10709.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7398.37
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9556.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) - w dniu 21.11.2018 r. wybrany Wykonawca, REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j. z siedzibą w Bielsku - Białej (43-382) przy ul. Strażackiej 35, odstąpił od podpisania umowy w zakresie tej części |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4065.04
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Iwona Świderska "REKUS"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4177
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1626.02
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agnieszka Kluzek STUDIO REKLAMY i DRUKU A2
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2440.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Opracowanie i uzgodnienie projektów graficznych materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz ich wykonanie i dostawa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3577.24
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "REMI - B" Krzysztof Boiński, Adam Krakowski Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6027
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Outsorcing druku"
- Wydanie monografii naukowych
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Wynajem z obsługą materiałowo-serwisową urządzenia do kolorowego i czarno-białego druku książek
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.