eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Biskupiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-28

Ogłoszenie nr 500284129-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.

Biskupiec: Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Biskupiec
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: w ramach Osi Priorytetowej 4 - "Efektywność energetyczna." Działanie 4.3 - "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków." Poddziałanie 4.3.1 - "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych." Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536850-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500136325-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 51141733900000, ul. Chrobrego 26, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7152798, 7152366, e-mail znl@neostrada.pl , znlok@post.pl, faks 089 7152798.
Adres strony internetowej (url): http://znlbiskupiec.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Biskupiec

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

02/ZNL/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Termomodernizacja budynku Społecznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Borki Wielkie 35, gmina Biskupiec, w tym: o przełożenie pokrycia dachowego z blachy w ilości 194m2, o pokrycie dachu papą termozgrzewalną w ilości 126,16m2 o wymiana stolarki okiennej w ilości 149,77m2 o wymiana zew. stolarki drzwiowej w ilości 18.12m2, o docieplenie ścian zew. styropianem w ilości 946,15m2, o docieplenie ościeży styropianem w ilości 18m2, o docieplenie ścian fundamentowych w ilości 276,17m2, o remont istniejącej kotłowni montaż pieca na biopaliwo, o wymiana istniejącej instalacji c.o. o wymiana lamp oświetleniowych na lampy LED o montaż paneli fotowoltaicznych - zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji: do dnia 30 listopad 2018 r

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ PIERWSZA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 29/05/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Mabud Sp. z o.o., , ul. Wojska Polskiego 7 , 11-300, Biskupiec, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1471544.72 zł.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie wzmocnienia ścian fundamentowych w niższej, niepodpiwniczonej części, wzdłuż ścian fundamentowych - zgodnie z protokołem konieczności z dnia 17.07.2018 r. oraz opisem przedmiotu zamówienia szczegółowo opisanym w kosztorysach, stanowiących integralne załączniki do aneksu. Wartość zmiany 19913.00zł brutto

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.