eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-28

Ogłoszenie nr 500284064-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.

Powiat Śremski: Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636471-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Śremski, Krajowy numer identyfikacyjny 631257928, ul. Adama Mickiewicza 17, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 837 001, e-mail prawny@powiat-srem.pl, faks 612 829 321.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-srem.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.powiat-srem.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OI.272.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, wyprodukowanych przez Wykonawcę, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 1260 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017r. poz. 2355 z późn. zm.) oraz wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2018 poz. 1751) tablic rejestracyjnych, w okresie od 1 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2021r., w szacowanych poniżej rodzajach i ilościach: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe, w tym na przyczepy i tablice tymczasowe - 32000 szt. 2) tablice rejestracyjne motocyklowe (dwurzędowe) - 1500 szt. 3) tablice rejestracyjne motorowerowe - 1000 szt. 4) tablice rejestracyjne zabytkowe - 100 szt. 5) tablice rejestracyjne indywidualne - 40 szt., 6) tablice rejestracyjne samochodowe zmniejszone - 300 szt. 7) wtórniki tablic samochodowych jednorzędowych i dwurzędowych, w tym przyczepy i tablice tymczasowe - - 700 szt., 8) wtórniki tablic motocyklowych (dwurzędowych) - 120 szt., 9) wtórniki tablic motorowerowych - 30 szt., 10) wtórniki tablic zabytkowych - 15 szt., 11) wtórniki tablic indywidualnych - 15 szt., 12) wtórniki tablic samochodowe zmniejszone - 20 szt. Ogółem w przybliżeniu 35840 szt. 2. Ilości poszczególnych tablic zostały określone szacunkowo i służą wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nabywania poszczególnych rodzajów tablic w ilościach odpowiadających zapotrzebowaniu. 3. Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie, zgodnie z cenami jednostkowymi zaproponowanymi przez Wykonawcę w ofercie, partiami w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie nie dłuższym niż 7 dni, za wyjątkiem wtórników tablic, które będą dostarczane w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie nie dłuższym niż 5 dni od chwili złożenia przez Zamawiającego pisemnego zapotrzebowania określającego rodzaj i ilość tablic (przesłanego e-mailem). 4. Tablice muszą być w paczkach oznaczonych numerami serii tablic. 5. Faktyczna liczba tablic będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określona w ofercie cena nie może (w razie mniejszych potrzeb) być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór własnym transportem Wykonawcy z siedziby Zamawiającego wycofanych tablic rejestracyjnych oraz ich zniszczenie. 7. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 34928470-3 Elementy oznakowania CPV 30195000-2 Tablice

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928470-3


Dodatkowe kody CPV: 30195000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 289478.05
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UTAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy: tablice@utal.pl
Adres pocztowy: ul. Katarzyńska 9 Poznań - Gruszczyn
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 356058.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 356058.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 385099.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.