eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2019,2020 i 2021.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283561-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2019,2020 i 2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636632-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 363103799, ul. Warszawska 119, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447105742, e-mail zdium@tomaszow-maz.pl, faks 447106709.
Adres strony internetowej (url): zdium-tomaszowmaz.bip.eur.pl/public/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2019,2020 i 2021.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.1.50.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty wskazane poniżej odpowiednio do każdej części zamówienia. 2. Cześć 1: 2.1 Kategorie robót: W oparciu o zakres robót zrealizowanych w 2018 roku oraz przewidywanych potrzeb ustala się, że zakres robót do wykonania w latach 2019 - 2021 będzie obejmował następujące kategorie robót w każdym roku odpowiednio: 1) profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej wraz z zagęszczeniem walcem stalowym - 750 000 m2, 2) wyrównanie istniejących nawierzchni dróg tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem - 7 200 ton. 2.2 Wyrównanie istniejących nawierzchni dróg tłuczniem kamiennym obejmuje transport materiału w miejsce wbudowania. 2.3 Podane wyżej zakresy robót służą do określenia przez wykonawcę wartości zamówienia w oparciu o podane stawki jednostkowe brutto poszczególnych kategorii robót i obmiary robót przewidzianych do wykonania. 2.4 Dopuszcza się zmianę zakresów robót w poszczególnych kategoriach robót, które zostały określone dla każdej części zamówienia, w ramach wartości robót przewidzianej dla danej części zamówienia. 2.5 Brak realizacji pełnego zakresu robót przewidzianego w każdej części zamówienia nie stanowi podstawy do roszczeń finansowych ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zlecone i wykonane roboty budowlane. 3. Część 2: 3.1 Kategorie robót: W oparciu o zakres robót zrealizowanych w 2018 roku oraz przewidywanych potrzeb ustala się, że zakres robót do wykonania w latach 2019 - 2021 będzie obejmował następujące kategorie robót w każdym roku odpowiednio: 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych jezdni masą mineralno-bitumiczną /rozbiórka przez wycięcie i wykucie lub frezowanie/ z transportem masy oraz wywozem gruzu, śr. grubości 4 cm - 1 575 t, 2) rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm wraz z wywozem gruzu - 150 m2, 3) rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 cm ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wywozem gruzu - 60 mb, 4) rozebranie obrzeży betonowych 20 x 7 cm wraz z wywozem gruzu - 90 mb, 5) rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej ułożonej na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wywozem gruzu - 150 m2, 6) ustawienie krawężników betonowych wibroprasowanych 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy betonowej zwykłej z betonu C8/10 / B-10 / - 60 mb, 7) ustawienie obrzeży betonowych wibroprasowanych 20 x 6 cm na podsypce piaskowej - 90 mb, 8) wykonanie chodników z płyt betonowych wibroprasowanych 50 x 50 x 7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 150 m2, 9) wykonanie chodników z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 150 m2, 10) wykonanie chodników z kostki betonowej brukowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 150 m2. 3.2 Wykonanie robót obejmuje transport materiałów w miejsce wbudowania oraz transport materiału z rozbiórki. 3.3 Podane zakresy robót służą do określenia przez wykonawcę wartości zamówienia w oparciu o podane stawki jednostkowe brutto poszczególnych kategorii robót i obmiary robót przewidzianych do wykonania. 3.4 Dopuszcza się zmianę zakresów robót w poszczególnych kategoriach robót, które zostały określone dla każdej części zamówienia, w ramach wartości robót przewidzianej dla danej części zamówienia. 3.5 Brak realizacji pełnego zakresu robót przewidzianego w tej części zamówienia nie stanowi podstawy do roszczeń finansowych ze strony wykonawcy w stosunku do zamawiającego. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zlecone i wykonane roboty budowlane. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: kosztorysy ofertowe dla danej części zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną całość z SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233325-2


Dodatkowe kody CPV: 45233253-7, 45233290-8, 45233221-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2019,2020 i 2021.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 464243.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANDRO Anna Fijałkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzezińska 138
Kod pocztowy: 95-040
Miejscowość: Koluszki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 743520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 743520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1637820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w latach 2019,2020 i 2021.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 929655.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ANDRO Anna Fijałkowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzezińska 138
Kod pocztowy: 95-040
Miejscowość: Koluszki
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1130791.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1130791.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1130791.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.