eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500282909-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda. Projekt współfinanowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610246-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

1) Lider Projektu -Powiat Olsztyński: ul. Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn,NIP:7393851648 w imieniu którego działa na podstawie upoważnienia OR-II.0027.19.2018 z dnia 27.08.2018r.: Nazwa (firma): Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie Siedziba: ulica Cementowa 3, 10-429 Olsztyn Telefon: (89) 535 66 30 Faks: (89) 535 66 40 e - mail: psd.@powiat-olsztynski.pl Strona internetowa: www.powiat-olsztynski.pl (BIP: bip.powiat-olsztynski.pl) Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00-15:00 Osoba do kontaktu: Patrycja Gasperowicz 2) Partner Projektu: GMINA PURDA Purda 19, 11-030 Purda, NIP: 739-375-67-20 Tel. 89 512-22-23, FAX: 89 512-22-80 e-mail: ug@purda.pl Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:30-15:30 Osoba do kontaktu: Patryk Żebrowski 2. Na podstawie art. 16 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 roku poz. 1579 ze zm.) Zamawiający postanowili wspólnie przeprowadzić postępowanie przetargowe i udzielić zamówienia publicznego na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach Projektu pn.: "Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda". 3. Zgodnie z porozumieniem zawartym w dniu 2 czerwca 2018 roku w Olsztynie pomiędzy Partnerami: 1) Powiatem Olsztyńskim z siedzibą przy ul. Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn, oraz 2) Gminą Purda z siedzibą w Purdzie 19, 11-030 Purda, 3.1. Zamawiającym upoważnionym do przeprowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Lider- Powiat Olsztyński, w imieniu którego działa Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, reprezentowana przez Dyrektora Artura Bal. 4. Adres do korespondencji: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ulica Cementowa 3, 10-429 Olsztyn e - mail: psd@powiat-olsztynski.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 51086673300000, ul. ul. Cementowa 3, 10429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 535 66 30, e-mail psd@powiat-olsztynski.pl, faks 89 535 66 40.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-olsztynski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn.: Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie gminy Purda"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD.262.28.2018.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w szczególności, w zakresie zarządzania, koordynacji, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach Projektu "Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda", a także przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przedmiotowe roboty budowlane. 2. Celem zamówienia jest powierzenie Inżynierowi Kontraktu zarządzania i nadzoru nad realizacją inwestycji poprzez skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wykonania zadania w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, wyegzekwowanie wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót dla osiągnięcia celu, jakiemu inwestycja ma służyć, w ustalonym w umowie z Wykonawcą robót budowlanych terminie i kwocie umownej. Zamówienie ma stanowić dla Zamawiającego gwarancję należytej realizacji projektu pn.: "Poprawa ekomobilności miejskiej na terenie Gminy Purda" przewidywanego do wsparcia z funduszy unijnych, która polegać będzie na sprawnej i zgodnej z wymogami prawa oraz obowiązkami Zamawiającego jako Beneficjenta środków pomocowych, realizacji rzeczowej przedsięwzięcia oraz rozliczenia merytorycznego i finansowego w tym zakresie. Dla ww. przedsięwzięcia podpisana została Umowa Nr RPWM.04.04.01-28-0001/18 o dofinansowanie projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4 - "Efektywność energetyczna", Działania 4.4 - "Zrównoważony transport miejski", Poddziałania 4.4.1 - "Ekomobilny MOF (ZIT Olsztyna) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Celem szczegółowym jest wykonanie i zakończenie, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym OPZ, realizacji zadania, w ramach Kontraktu na Roboty, w szczególności m. in. poprzez: o techniczne, finansowe i administracyjne zarządzanie Kontraktem; o pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności Ustawy PB; o przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi; o inne czynności niezbędne do uzyskania celu przedmiotu zamówienia. Przedmiotem inwestycji jest zadanie zwiększenia ekomobilności na terenie Gminy Purda, w ramach którego przewiduje się przebudowę drogi: 1) powiatowej 1995N (obecnie 1464N) na odc. Ostrzeszewo - Klebark Mały: od wiaduktu kolejowego w Ostrzeszewie do tzw. "Obwodnicy Klebarka Małego" - realizowana w oparciu o dokumentację projektową: "Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1464N od wiaduktu w miejscowości Ostrzeszewo przez m. Klebark Wielki dalej Nr 1463N do skrzyżowania z DK 53 w m. Klewki" . Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/42/2017 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI-II.6740.15.29.2017.AŻ7 z dnia 22.06.2017r. 2) gminnej na odcinku Klebark Mały - droga jednokierunkowa (odc. A) wraz z budową chodnika na odcinku od DK nr 16 do msc. Klebark Mały (odc. B) - realizowana w oparciu o dokumentację projektową: "Rozbudowa drogi gminnej i powiatowej na odcinku Klebark Mały- DK16". Dla ww. zadania wydano: Decyzję Nr Pur/110/2016 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: BI-II.6740.15.150.2016.AO5 z dnia 30.12.2016r. Kompletna dokumentacja projektowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia została zawarty: a) w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ (załącznik Nr 1 do wzoru umowy). b) we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71310000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane "INSPEC" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: inspec@inspec.olsztyn.pl
Adres pocztowy: ul. 1 Maja 6
Kod pocztowy: 10-118
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95940.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95940.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.