eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strumień › Przebudowa boiska szkolnego na wielofunkcyjne boisko przy Zespole Szkół w Pruchnej

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500282856-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Strumień:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 647875-N-2018
Data: 14/11/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Strumień, Krajowy numer identyfikacyjny 072182516, ul. Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 8570142, e-mail przetargi@um.strumien.pl, faks 33 8570247.
Adres strony internetowej (url): www.strumien.bip.net.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1) na podstawie ustawy Pzp, 1.2) na podstawie umowy. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujący zakres zmian: 1) zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót w terminie. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne należy rozumieć w szczególności: - temperatury niższe niż -10oC, - ciągłe opady deszczu i/lub śniegu trwające łącznie co najmniej 3 dni. Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczają warunki, których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy zgodnie z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Zaistnienie tych warunków musi być udokumentowane poprzez zapisy w Dzienniku Budowy potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Budowlanego. Zamawiający ma prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej. b) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania, c) działania siły wyższej, d) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów, e) wstrzymanie robót przez uprawnione organy, f) wystąpienia różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku konieczności ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wysokości wynagrodzenia, zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu, o którym mowa w § 15 ust. 3 umowy, b) w przypadku wykonania robót zamiennych w zakresie obejmującym: - zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, - aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, - zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, - zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, - zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, albo zaniechania (rezygnacji) wykonania części robót budowlanych nieprzekraczających 20% wynagrodzenia Wykonawcy. c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); w takim przypadku Wykonawca przedkłada Zamawiającemu propozycję naliczenia podatku od towarów i usług według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury, w stosunku do niezmienionego wynagrodzenia netto. 3) zmiany sposobu rozliczenia robót oraz warunków i terminów płatności, w przypadku zmiany terminu wykonania robót. 4) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje na budowie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) zmiana podwykonawców lub zakresu powierzonych im robót, a także dalszych podwykonawców, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, w przypadku wystąpienia z wnioskiem o ich dokonanie przez Wykonawcę, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na harmonogram robót i termin wykonania umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1) na podstawie ustawy Pzp, 1.2) na podstawie umowy. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa następujący zakres zmian: 1) zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: a) niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót w terminie. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne należy rozumieć w szczególności: - temperatury niższe niż -10oC, - ciągłe opady deszczu i/lub śniegu trwające łącznie co najmniej 3 dni. b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robót w zakresie nawierzchni syntetycznych zgodnie z technologicznymi wymogami ich wykonania. Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczają warunki, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy zgodnie z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Zaistnienie tych warunków musi być udokumentowane poprzez zapisy w Dzienniku Budowy potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Budowlanego. Zamawiający ma prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej. c) wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania, d) działania siły wyższej, e) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów, f) wstrzymanie robót przez uprawnione organy, g) wystąpienia różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: a) w przypadku konieczności ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wysokości wynagrodzenia, zgodnie z danymi wynikającymi z kosztorysu, o którym mowa w § 15 ust. 3 umowy, b) w przypadku wykonania robót zamiennych w zakresie obejmującym: - zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, - aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, - zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, - zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, - zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, albo zaniechania (rezygnacji) wykonania części robót budowlanych nieprzekraczających 20% wynagrodzenia Wykonawcy. c) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); w takim przypadku Wykonawca przedkłada Zamawiającemu propozycję naliczenia podatku od towarów i usług według stawki obowiązującej w dniu wystawienia faktury, w stosunku do niezmienionego wynagrodzenia netto. 3) zmiany sposobu rozliczenia robót oraz warunków i terminów płatności, w przypadku zmiany terminu wykonania robót. 4) pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) zmiana osób pełniących samodzielne funkcje na budowie, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c) zmiana podwykonawców lub zakresu powierzonych im robót, a także dalszych podwykonawców, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, w przypadku wystąpienia z wnioskiem o ich dokonanie przez Wykonawcę, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na harmonogram robót i termin wykonania umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.