To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500282556-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie: Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598715-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50042538-N-2017; 500045767-N-2017; 500048618-N-2017; 500049978-N-2017; 500052546-N-2017;
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w Polu: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych , poniżej kolejne nr ogłoszenia:500054101-N-2017; 500055423-N-2017; pod nr 500056376-N-2017; 500057629-N-2017; 500059975-N-2017; 500062221-N-2017; 500064512-N-2017; 500066680-N-2017; 500068470-N-2017; 500069915-N-2017; 500072412-N-2017; 500073087-N-2017; 500074837-N-2017
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie, Krajowy numer identyfikacyjny 000306503,
ul. Czapliniecka
123,
97-400
Bełchatów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 63 58 236, 44 63 58 208, e-mail
z.publiczne@szpital-belchatow.pl, faks
44 63 58 208.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GZP/3800/31/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego znajdującego się w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II z siedzibą w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: 1) Czynności przeglądowo - konserwacyjne: - sprawdzenie prawidłowości działania, - sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, - sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - ustawienie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, - legalizację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - kalibrację (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - aktualizację oprogramowania (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - zmianę zegara systemowego z czasu letniego na zimowy i odwrotnie (jeśli dotyczy określonego sprzętu), - wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, uszczelki, zawory, elektrody, zużyte akumulatory - baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, promienniki bakteriobójcze, itp., wynikające z normalnego użytkowania sprzętu, - wykonanie testów bezpieczeństwa zgodnie z normą PN-EN 62353, - w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów Urzędu Dozoru Technicznego: ? przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami UDT, ? uczestnictwo w odbiorach z udziałem UDT. 2) Wykonywanie działań naprawczych pogwarancyjnych. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 75 części (Zadania nr 1-75), zgodnie z opisem zamieszczonym w Rozdz. XVIII SIWZ. 5. Częstotliwość przeglądów określa Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane jako wymagania Zamawiającego oraz obowiązki Wykonawcy regulują postanowienia wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Osoba(-y) bezpośrednio odpowiedzialna(-e) za wykonywanie przeglądów i napraw sprzętu medycznego, musi(-ą) być zatrudniona(-e) przez wykonawcę, podwykonawcę lub osoby wspólnie ubiegające się o zamówienie na umowę o pracę przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadków, gdy przedmiot zamówienia będzie wykonywany samodzielnie przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność, niezatrudniającą do realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia żadnej dodatkowej osoby Wykonawcę takiego nie dotyczą wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli sposobu zatrudnienia osoby/osób wykonującej/wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, poprzez żądanie okazania stosownych dokumentów (np. umowy o pracę). Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia wykonawcy. Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia danej osoby na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe regulacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, a także uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcji z tym związanych, zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 1 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 2 zgodnie z art. z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotą, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 3 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 4 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 5 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 6, zgodnie z art. z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotą, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 7 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 8 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 9 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6042.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DiaHem Diagnostics Products Sp. zo. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1392.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 11 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 12 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 13 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5143.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej anes-Med. Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3857.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97534.23
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Olympus Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18550.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 16 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: zadanie nr 17 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 17 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 18 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 19 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 20 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 21 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 22 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 23 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 24 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 25 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowania w części dot. Zadania nr 26 zgodnie z 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ ww. zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121824.17
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Oltech Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29671.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7719.06
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Olympus Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1405.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2552.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Olympus Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
415.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Przebudowa i rozbudowa świetlicy w Zawadach - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Odtworzenie stanu pierwotnego jezdni i poboczy drogi powiatowej nr 2308E na odc. od km 0+000 do km 21+905 - Etap VII
- Usługa koszenia i pielenia na terenie Z/I Dylów A, Z/I Julków, Z/I Gotartów, SP Wola Kruszyńska, SP Ostrzeszów /2024
- Dostawa koncentratów do dializ
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Usługa przeglądów i napraw Spektrometru masowego IV generacji do szybkiej diagnostyki mikrobiologicznej metodą MALDI-TOF - 41/TP/2024
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.