eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 974 872,60 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2018 rok

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500282273-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Gmina Mielec: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 974 872,60 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2018 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634913-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 69058191000000, ul. Głowackiego 5, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 774 56 46, e-mail a.bieniek@ug.mielec.pl, faks 177 730 590.
Adres strony internetowej (url): www.gminamielec.bip.hsi.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 974 872,60 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2018 rok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPM.271.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 974 872,60 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2018 rok ". 1) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mielec - 2 722 304,32 zł, wynikającego z realizacji zadań inwestycyjnych: 2) Spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1 252 568,28 zł. 2. Warunki dotyczące kredytu: - kredyt w PLN - środki pieniężne udostępnione będą przez bank od 01.12.2018 r. do wysokości 3 974 872,60 PLN - okres kredytowania od 01.12.2018 r. do 31.12.2030 r. - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M - karencja w spłacie kredytu do 31.03.2019 r. - spłata kapitału kredytu w ratach kwartalnych, pierwsza rata 31.03.2019 r., ostatnia rata 31.12.2030 r. - spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach kwartalnych, pierwsza płatność 31.03.2019 roku do 31.12.2030 roku ( odsetki za rzeczywistą liczbę dni / w latach przestępnych luty ma 29 dni/ wyliczenie odsetek przy założeniu, że rok liczy 365 dni a w latach przestępnych 366 dni ) - uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy - zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco opatrzony klauzulą ,,bez protestu" i klauzulą ,,bez indosu `´ wraz z deklaracją wekslową. 2. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami (tj. prowizja przygotowawcza, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu itp.) 3. Oprocentowanie liczone wg. stawki WIBOR 1M powiększonej o marże banku. 4. Jeżeli data spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, albo nie będącym dniem roboczym w banku, to za termin spłaty przyjmuje się pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym . 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w wysokości niższej niż kwota 3 974 872,60 PLN 6. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający dołączy do SIWZ - sprawozdanie Rb- NDS , Rb-Z, Rb- N na dzień 30.06.2018 r. - Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości spłaty w latach 2019 - 2030 kredytu w kwocie 3 974 872,60 PLN - Zaświadczenie o wyborze Wójta wraz z ślubowaniem, - Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy Mielec

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 882687.84
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Mielcu
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lwowska 2
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 597079.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 597079.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 597079.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.