To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500282273-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
Gmina Mielec: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 974 872,60 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2018 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634913-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny 69058191000000,
ul. Głowackiego
5,
39-300
Mielec, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17 774 56 46, e-mail
a.bieniek@ug.mielec.pl, faks
177 730 590.
Adres strony internetowej (url): www.gminamielec.bip.hsi.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 974 872,60 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2018 rok
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPM.271.13.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3 974 872,60 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy na 2018 rok ". 1) sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Mielec - 2 722 304,32 zł, wynikającego z realizacji zadań inwestycyjnych: 2) Spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1 252 568,28 zł. 2. Warunki dotyczące kredytu: - kredyt w PLN - środki pieniężne udostępnione będą przez bank od 01.12.2018 r. do wysokości 3 974 872,60 PLN - okres kredytowania od 01.12.2018 r. do 31.12.2030 r. - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o WIBOR 1M - karencja w spłacie kredytu do 31.03.2019 r. - spłata kapitału kredytu w ratach kwartalnych, pierwsza rata 31.03.2019 r., ostatnia rata 31.12.2030 r. - spłata odsetek na bieżąco od kwoty aktualnie wykorzystanego kredytu w okresach kwartalnych, pierwsza płatność 31.03.2019 roku do 31.12.2030 roku ( odsetki za rzeczywistą liczbę dni / w latach przestępnych luty ma 29 dni/ wyliczenie odsetek przy założeniu, że rok liczy 365 dni a w latach przestępnych 366 dni ) - uruchomienie kredytu - przelewem, realizowane na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy - zabezpieczenie kredytu - weksel In blanco opatrzony klauzulą ,,bez protestu" i klauzulą ,,bez indosu `´ wraz z deklaracją wekslową. 2. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami (tj. prowizja przygotowawcza, prowizja za wcześniejszą spłatę kredytu itp.) 3. Oprocentowanie liczone wg. stawki WIBOR 1M powiększonej o marże banku. 4. Jeżeli data spłaty kredytu i odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, albo nie będącym dniem roboczym w banku, to za termin spłaty przyjmuje się pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym . 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w wysokości niższej niż kwota 3 974 872,60 PLN 6. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, Zamawiający dołączy do SIWZ - sprawozdanie Rb- NDS , Rb-Z, Rb- N na dzień 30.06.2018 r. - Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie możliwości spłaty w latach 2019 - 2030 kredytu w kwocie 3 974 872,60 PLN - Zaświadczenie o wyborze Wójta wraz z ślubowaniem, - Uchwała w sprawie powołania Skarbnika Gminy Mielec
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
882687.84
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Mielcu
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
597079.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Budowa parkingu przy hali sportowej MOSIR Mielec ul. Solskiego 1 na działkach nr: 1517/17, 1517/18, 2913/2, 2913/8 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Rozbudowa drogi gminnej nr 103701 R - ul. Racławickiej w Mielcu
- Świadczenie usługi wycinki, pielęgnacji oraz zabiegów chirurgicznych w koronach drzew i krzewów zlokalizowanych na terenach Gminy Miejskiej Mielec w roku 2024
- Zakup i dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, płynów infuzyjnych dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Mędrzechów kredytu długoterminowego w wysokości 1 600 000,00 zł. na częściowe pokrycie deficytu budżetowego.
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- "Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych".
- Pozyskanie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł dla Gminy Ostrów
- Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu długoterminowego w 2024 r.
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.