eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (13 części).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500281109-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

Poznań: Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (13 części).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576080-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 50188931-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych (13 części).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DOA.201.41/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na części: 1. ul. Żupańskiego 12 m 17 wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby remontu, 2. ul. Kassyusza 14 m 12, 3. ul. Dąbrowskiego 84 m 8, 4. ul. Kolejowa 43 m 14, 5. ul. Chlebowa 1 m 33, 6. ul. Owsiana 15 m 11, 7. ul. Dojazd 30 barak 4 m 8, 8. ul. Polna 10 m 6, 9. ul. Lewandowskiej 23 m 15, 10. ul. Grochowska 98 m 8, 11. ul. Gdyńska 24 m 4, 12. ul. Cicha 15 m 7 wydzielenie pomieszczenia łazienki z wc, 13. ul. Sypniewo 23D m 5 wydzielenie pomieszczenia łazienki z wc.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45333000-0,

45300000-0,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
część 11 - ul. Gdyńska 24 m 4 - 6 tygodni, część 12 -ul. Cicha 15 m 7 - 6 tygodni, część 13 - ul. Sypniewo 23D m 5 - 6 tygodni

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Remont lokalu mieszkalnego ul. Sypniewo 23D m 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Ogólnobudowlany Andrzej Zakrzewski, , ul. Jarochowskiego 6/8, 60-235, Poznań, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 24861.11 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Stwierdzono konieczność wykonania dodatkowych prac w celu zapewnienia jakośći i prawidłowości technicznego wykonania robót budowlano- montazowych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dotyczy część nr 13 - remont lokalu mieszkalnego przy ul Sypniewo 23D m 5. Podczas prac remontowych stwierdzono zły stan techniczny łazienki. Zaszła konieczność wydzielenia nowego pomieszczenia za pomocą płyt GK. Dodatkowo wymiana brodziku wraz z kabiną prysznicową. Dodatkowe prace instalacji kanalizacyjnej oraz wodne. Montaż grzejników elektrycznych akumulacyjnych dynamicznych.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość robót dodatkowych ustalono w wysokości 6 388,89 zł netto. Wartość umowy w tej części po zmianie wynosi 31 249.11 zł netto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.