eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-23

Ogłoszenie nr 500280666-N-2018 z dnia 23-11-2018 r.

Miasto i Gmina Szczawnica: Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Mikroprojekt Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631220-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Szczawnica, Krajowy numer identyfikacyjny 52638600000, ul. ul. Szalaya 103, 34460 Szczawnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 2622203, 2622530, e-mail zampubliczne@szczawnica.pl lub inwestycje@szczawnica.pl, faks 182 622 530.
Adres strony internetowej (url): www.szczawnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RLKP.271.1.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Cyfrowy podgląd miejsc o szczególnej wartości kulturowej i przyrodniczej Szczawnicy i Leśnicy jako narzędzie udostępnienia, edukacji i promocji dziedzictwa przyrodniczo kulturowego obszaru pogranicza polsko-słowackiego. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 32323500-8 Urządzenia do nadzoru wideo 32561000-3 Podłączenia z włókna optycznego 32510000-1 Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 32523000-5 Urządzenia telekomunikacyjne 32522000-8 Sprzęt telekomunikacyjny 32424000-1 Infrastruktura sieciowa 32413100-2 Rutery sieciowe 32351200-0 Ekrany 32333200-8 Kamery wideo 32333100-7 Rejestratory obrazu wideo 51314000-6 Usługi instalowania urządzeń wideo 72710000-0 Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 72415000-2 Usługi hostingowe dla stron WWW 72413000-8 Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP) 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budowa monitoringu do cyfrowego podglądu miejsc on-line wykorzystującego kamery IP na głowicy szybkoobrotowej w Szczawnicy 2) Sieć WiFi 3) Rejestracja i sterowanie kamer (Budowa monitoringu - centrala) 4) Dzierżawa światłowodu 5) Dostarczenie Internetu 6) Strumieniowanie kamer 7) Wykonanie strony internetowej / aplikacji Zakres zamówienia obejmuje ponadto: Instalacja, montaż i uruchomienie. Zamawiane urządzenia oraz zbudowana infrastruktura, która nie jest dzierżawiona lub opłacana abonamentowo jest i pozostaje własnością Zamawiającego. Teren przed montażem musi być należycie zabezpieczony. Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić należny ład, porządek, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i BHP, ochronę znajdujących się na terenie montażu obiektów, urządzeń i sieci oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Za powstałe szkody w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. W razie uszkodzenia lub zniszczenia istniejących sieci i urządzeń lub mienia w czasie wykonywanych usług Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do prawidłowego, poprawnego, umożliwiającego bezpieczne korzystanie montażu, instalacji, konfiguracji, serwisu, utrzymania, naprawy i wymiany. Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia do 24 godzin w dni robocze. Maksymalny czas usunięcia usterki do 5 dni roboczych od chwili zgłoszenia. W celu instalacji urządzeń, Wykonawca przygotuje i uzyska samodzielnie w swoim i w imieniu Zamawiającego wymagane prawem pozwolenia, uzgodnienia i opinie, dokona wymaganych prawem zgłoszeń oraz niezbędnych ustaleń prawnych i technicznych w celu realizacji przedmiotu zamówienia. Operatorska infrastruktura sieciowa mająca dostarczać usługę dostępu do Internetu oraz pozostałe urządzenia i usługi związane z działalnością Dostawcy Internetu w tym wymagane prawem zgłoszenia, pozwolenia, ustalenia, opinie i uzgodnienia mają być zapewnione przez Wykonawcę we własnym zakresie i nie są przedmiotem zamówienia. Za przedmiot zamówienia do momentu końcowego odbioru bez uwag odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zapewnia montaż z niezbędnym osprzętem i materiałami dostarczonymi przez wykonawcę, podłączenie oraz konfigurację, testy działania w ramach tego zamówienia. Podłączenie i konfiguracja ma odbywać się po aktualizacji oprogramowania sprzętu do najnowszych wersji. Urządzenia powinny pracować w zgodnym systemie, który gwarantuje pełną współpracę oraz dalsze w pełni zgodne działanie i wsparcie również po aktualizacji oprogramowania. Wykonawca powinien zapewnić odpowiedni dobór urządzeń mając na uwadze różne podejście producentów do zachowania standardów. Gwarancja powinna posiadać takie warunki aby działania serwisowe Wykonawcy nie powodowały utraty gwarancji, w przeciwnym wypadku Wykonawca przejmuje na siebie gwarancję. Wszystkie zasilacze, okablowanie i pozostałe części z zamawianych zestawów urządzeń, które nie będą docelowo zamontowane Wykonawca powinien przekazać Zamawiającemu. Wykonawca powinien do oferty załączyć informację o sposobie montażu i zastosowanej technologii do świadczenia usługi dostępu do Internetu oraz podać nazwę producenta, konkretny model i wersję proponowanych urządzeń oraz pozostałego sprzętu dla tego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ dokumentacja. 4. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji. 6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę. 7. Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32323500-8


Dodatkowe kody CPV: 32561000-3, 32510000-1, 32523000-5, 32522000-8, 32424000-1, 32413100-2, 32351200-0, 32333200-8, 32333100-7, 51314000-6, 72710000-0, 72415000-2, 72413000-8, 72411000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205633.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POXITEL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jagiellońska 11
Kod pocztowy: 34-450
Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282900.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.