eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Kredyt długoterminowy złotówkowy dla Powiatu Międzyrzeckiego w wysokości 3 201 230,00 zł przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów oraz wykupu obligacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279149-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu: Kredyt długoterminowy złotówkowy dla Powiatu Międzyrzeckiego w wysokości 3 201 230,00 zł przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów oraz wykupu obligacji.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638499-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638499-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 21046694800000, ul. ul. Przemysłowa 2, 66300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 428 410, e-mail p.lachowicz@powiat-miedzyrzecki.pl, faks 957 428 411.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-miedzyrzecki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kredyt długoterminowy złotówkowy dla Powiatu Międzyrzeckiego w wysokości 3 201 230,00 zł przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów oraz wykupu obligacji.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.25.2018.PL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy złotówkowy dla Powiatu Międzyrzeckiego w wysokości 3 201 230,00 zł przeznaczony na pokrycie planowanego deficytu 2018 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w postaci kredytów oraz wykupu obligacji. 2. Kredyt zaciągnięty będzie w dwóch transzach: - pierwsza: do wysokości 2 395 000,00 złotych, - druga: do wysokości 3 201 230,00 złotych. Wymagania zamawiającego. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Zaakceptują okres spłaty kredytu - 8,5 roku (102 miesiące) w latach 2022 - 2030 liczone od lipca 2022r. 2) Przyjmą zasadę, że: - począwszy od miesiąca lipca 2022 r. kredyt będzie spłacany 102 miesięcznymi ratami kapitałowymi rozłożonymi w następujący sposób: 18 rat w wysokości 5.000,00 zł, w okresie lipiec 2022 r. - grudzień 2023 r.; 12 rat po 10.000,00 zł w okresie styczeń 2024 r. - grudzień 2024 r.; 12 rat po 20.000,00 zł w okresie styczeń 2025 r. - grudzień 2025 r.; 12 rat po 35.000,00 zł w okresie styczeń 2026 r. - grudzień 2026 r.; 12 rat po 45.000,00 zł w okresie styczeń 2027 r. - grudzień 2027 r.; 35 rat po 50.000,00 zł w okresie styczeń 2028 r. - listopad 2030 r. i ostatnia rata wyrównawcza w wysokości 41.230,00 zł, - kapitał będzie spłacany ostatniego roboczego dnia kalendarzowego miesiąca, - odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu, - odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach miesięcznych w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc, 3) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat związanych z realizacją umowy o udzielenie kredytu, 4) Zagwarantują możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub wielokrotności rat kapitałowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, 5) Przyjmą WIBOR 1M (średniomiesięczny) za podstawę stopy procentowej kredytu obowiązujący w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. 6) Marża banku będzie doliczona do WIBOR 1M i jest niezmienna przez cały okres kredytowania - obowiązywania umowy. 7) O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1M) oraz odsetkach należnych do zapłaty w kolejnych miesiącach Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie, nie później jak na dziesięć dni roboczych przed terminem płatności. 8) W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 9) W przypadku dokonania wcześniejszej spłaty kredytu przez Zamawiającego strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu i dokonane ustalenia zapiszą w formie aneksu do umowy. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie uruchomienia kredytu w całości lub w części, co nie obciąży Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami, 11) Zamawiający zastrzega sobie uruchomienie transz w niższej wysokości, lub pominięcie transzy w całości, 12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminów i wysokości transz, 13) W okresie umowy bank nie pobiera innych opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu. 14) W trakcie trwania umowy obowiązywać będzie kalendarz rzeczywisty. 15) Prowizja wykonawcy wynosi 0 %. 16) Jedyną formą zabezpieczenia kredytu będzie weksel In blanco. 17) Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt umowy wraz z harmonogramem, który zostanie przedłożony Zamawiającemu po wyborze wykonawcy i upływie terminu na wniesienie środka odwoławczego. 18) Wykonawca wskaże imiennie pracownika do obsługi Zamawiającego w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 19) Wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od złożenia wniosku. 20) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2014.1502 z późń. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są usługi finansowe polegające na przekazaniu środków pieniężnych. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości w opłacaniu składek ZUS i nie zalega w podatkach wobec Urzędu Skarbowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 879992
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kupiecka 32C
Kod pocztowy: 65-058
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 787598.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 787598.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1171834.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.