Ogłoszenie nr 500278970-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.
Piekary Śląskie:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 647896-N-2018
Data: 2018-11-14
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, Krajowy numer identyfikacyjny 86830700000,
ul. ul. Bytomska
62,
41940
Piekary Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 934 100, e-mail
przatarg@urazowka.piekary.pl, faks
323 934 141.
Adres strony internetowej (url): http://urazowka.piekary.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
5
W ogłoszeniu jest:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w ust. 2 i art. 144 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie, charakterze i na
warunkach: 1. zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów
obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług VAT w zakresie tych zmian, 2. zmiany
wynagrodzenia, w zakresie obniżenia ceny dostawy przedmiotu umowy, w przypadku jej obniżenia przez
Wykonawcę. Warunkiem dopuszczenia takiej zmiany, jest wystąpienie pisemne Wykonawcy do
Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę umowy w tym zakresie, 3. zmiany składu lub składników
przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów zmieniających normy w zakresie składu lub
składników przedmiotu umowy w zakresie tych zmian. 4. zmiany sposobu wykonywania przedmiotu
umowy: a) spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami, b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych
w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności
i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony umowy. c) w
przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego
w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. d) wprowadzenie zmian w stosunku do
sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostaw nie wykraczających poza zakres
przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia realizacji przedmiotu umowy, 5. zmiany
w zakresie wstąpienia lub zmiana podwykonawcy spowodowanej potrzebą techniczną lub zdarzeniem
losowym. 6. Zmiany w sposobie płatności i odprowadzania podatku VAT w przypadku i na warunkach
wprowadzenia przepisów regulujących tzw mechanizm "podzielonej płatności" i w zakresie
wprowadzonym tymi przepisami. 3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1,
wymaga uprzedniego złożenia drugiej ze Stron, odpowiednio; przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
pisemnego wniosku, wykazującego zasadność wprowadzania zmiany. Przyjęcie propozycji zmiany,
wyrażone na piśmie i doręczone drugiej Stronie, jest równoznaczne z akceptacją zmiany treści umowy. 4.
Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w
postaci aneksu.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w ust. 2 i art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zakresie, charakterze i na warunkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług VAT w zakresie tych zmian,
2) zmiany wynagrodzenia, w zakresie obniżenia ceny dostawy przedmiotu umowy, w przypadku jej obniżenia przez Wykonawcę. Warunkiem dopuszczenia takiej zmiany, jest wystąpienie pisemne Wykonawcy do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę umowy w tym zakresie,
3) zmiany składu lub składników przedmiotu umowy w przypadku zmiany przepisów zmieniających normy
w zakresie składu lub składników przedmiotu umowy w zakresie tych zmian.
4) zmiany sposobu wykonywania przedmiotu umowy:
a) spowodowanych siłą wyższą, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy
w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony umowy.
c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
d) wprowadzenie zmian w stosunku do sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji dostaw nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia realizacji przedmiotu umowy,
5) zmiany w zakresie wstąpienia lub zmiana podwykonawcy spowodowanej potrzebą techniczną lub zdarzeniem losowym.
6) Zmiany w sposobie płatności i odprowadzania podatku VAT w przypadku i na warunkach wprowadzenia przepisów regulujących tzw mechanizm "podzielonej płatności" i w zakresie wprowadzonym tymi przepisami.
3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w ust. 1, wymaga uprzedniego złożenia drugiej ze Stron, odpowiednio; przez Wykonawcę lub Zamawiającego, pisemnego wniosku, wykazującego zasadność wprowadzania zmiany. Przyjęcie propozycji zmiany, wyrażone na piśmie i doręczone drugiej Stronie, jest równoznaczne z akceptacją zmiany treści umowy.
4. Jakiekolwiek zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny netto 1 litra oleju opałowego lekkiego w trakcie trwania umowy, przy czym cena dnia 1 litra oleju opałowego lekkiego jest ceną obliczoną na podstawie ceny hurtowej netto 1m3 oleju opałowego w temp 15O C publikowanych na stronach internetowych producenta na określony dzień a stosunek ceny netto 1 litra oleju opałowego konkretnej dostawy proponowanej przez Wykonawcę do ceny dnia 1 litra oleju, o której mowa w § 5 ust. 1 pkt 4, nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego niż wynikający ze stosunku ceny netto za 1 litr zaoferowanej przez Wykonawcę w ofercie do ceny 1 litra , o której mowa w § 5 ust. pkt 4 z dnia ........... Zmiana ceny przez producenta oleju nie powoduje konieczności podpisywania aneksu do niniejszej umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-23, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-28, godzina: 09:00,
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania lokali użytkowych na lokale mieszkalne w budynku przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 26, ul. Karola Miarki 1 w Piekarach Śl.
- Utwardzenie terenu wraz z wyznaczeniem zatoki Kiss and Ride na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.