Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-21
Ogłoszenie nr 500278436-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.
Szczytno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 647298-N-2018
Data: 13/11/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Sąd Rejonowy, Krajowy numer identyfikacyjny 32362500000,
ul. ul. Sienkiewicza
8,
12100
Szczytno, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 242 491, e-mail
szczytno@olsztyn.so.gov.pl, faks
896 242 491.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
4
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w
Szczytnie. 2. Projekt przyszłej umowy o zamówienie publiczne, określającej m.in. warunki rozliczeń, obowiązki
Zamawiającego oraz Wykonawcy, warunki dokonywania zmian umowy, jak również przyjęty system kar umownych
przedstawiony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że umożliwi zainteresowanym
Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w czasie dogodnym dla Wykonawców, tj.: w dni robocze, od
poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30. Wykonawca winien każdorazowo poinformować
Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej. Informację w powyższym zakresie Wykonawcy przekazują
drogą elektroniczną do Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu, Pani Barbary Kołodziejskiej na adres e-mail:
barbara.kolodziejska@szczytno.sr.gov.pl. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Ochrona obiektu, tj.: nieprzerwane
pełnienie obowiązków bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników ochrony. 4.2.
Ochrona obiektu będzie realizowana całodobowo, tj.: a) w dni powszednie w godzinach urzędowania Sądu: ?
poniedziałek w godzinach 6:30 - 18:00, ? wtorek-piątek w godzinach 6:30 - 15:30, przez dwóch wykwalifikowanych
pracowników ochrony; b) w pozostałym czasie (w tym w dni wolne od pracy i święta) przez 1 kwalifikowanego
pracownika ochrony. 4.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę szatni mieszczącej się w budynku Sądu
Rejonowego w Szczytnie. Usługa obejmuje maksymalnie obsługę 50 miejsc (numerków). Zamawiający wymaga, aby
obsługa szatni była zapewniona przez tych samych pracowników ochrony, którzy w tym samym czasie pełnią służbę.
4.4 Do zakresu obowiązków osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia należy
również: a) stała obsługa systemów przeciw pożarowych, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu
alarmowego i antynapadowego, b) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w
wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy; c) przypadku zagrożeń zaistniałych na terenie
ochranianego obiektu sądowego, natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby
wezwanie straży pożarnej i/l ub pogotowia ratunkowego; d) ochrona mienia sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed
kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. Postępowanie zgodnie z instrukcją przeciw
pożarową, BHP oraz z zasadami postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi; e)
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest oddelegować osoby gwarantujące wysoki
poziom kultury osobistej oraz zapewniające realizację swoich zadań w sposób profesjonalny, rzetelny i adekwatny do
powagi sądu. Wykonawca zobowiązany jest egzekwować od osób oddelegowanych do realizacji przedmiotowego
zamówienia schludnego wyglądu, kulturalnej postawy oraz słownictwa podczas wypełniania obowiązków
służbowych. f) wykonywanie innych zadań (nie wymienionych powyżej) wyznaczanych doraźnie przez
przedstawicieli Zamawiającego (dotyczących wyłącznie przedmiotu zamówienia); g) sporządzanie pisemnego
meldunku w ,,Książce zdarzeń pełnienia służby'' w trakcie pełnienia służby, o zakończeniu służby, przybyciu
zmiennika i przejęciu służby, pisemne zatwierdzenie wykonanego zadania; h) Wykonawca zapewni odpowiednie
urządzenia techniczne (w tym: przenośny ,,ręczny" wykrywacz metalu do wyrywkowej kontroli osób Wchodzących
do budynku na żądanie Zamawiającego), stosowne umundurowanie, oznakowanie identyfikatorami osób
wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia. Lista pracowników Wykonawcy upoważnionych do
ochrony sądu stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę
do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadały wiedzę oraz praktyczną umiejętność obsługi skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu (aktualnie Zamawiający jest w posiadaniu skanera rentgenowskiego do
prześwietlania bagażu EL-5030c); i) zapewnienie dodatkowego patrolu interwencyjnego, wzmacniającego
pracowników ochrony w sytuacjach, które wymagają dodatkowego wsparcia ochrony; j) kontrolowanie osób
wchodzących do Sądu, w tym ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie
przestępstwa na terenie chronionym w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw;
k) obchód zewnętrzny budynku co 6 godzin, z każdorazowym pisemnym potwierdzeniem wykonania tej czynności w
,,Książce zdarzeń pełnienia służby''; l) konwojowanie wartości pieniężnych - planowych oraz doraźnych.
Konwojowanie planowane, Wykonawca będzie zobowiązany realizować od poniedziałku do piątku o godzinie 14:00,
zgodnie z przedstawioną poniżej procedurą, tj.: ? usługa transportu wartości pieniężnych odbywać się będzie
samochodem Wykonawcy (kierowca oraz konwojent) bez pracowników Zamawiającego na trasie: kasa Sądu - bank,
poprzez transport wartości pieniężnych w zabezpieczonych odpowiednio kopertach. Transport wartości pieniężnych
będzie obejmował także dokonanie wpłaty przekazanej gotówki do kasy banku. Odległość od siedziby Sądu do banku
to ok. 1 km. Zamawiający zastrzega jednocześnie możliwość odwołania konwoju. W takim przypadku, Zamawiający
zobowiązany jest przekazać stosowną informację najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia
konwoju. ? transporty doraźne: w wyjątkowych przypadkach, zapotrzebowanie na usługę transportu wartości
pieniężnych musi zostać przyjęte do realizacji przez Wykonawcę, w dniu przekazania zlecenia przez Zamawiającego.
Zamawiający może anulować ww. zlecenie najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia
konwoju. Rezygnacja z usługi w określonym powyżej trybie, nie wywołuje konieczności zapłaty dodatkowego
wynagrodzenia dla Wykonawcy. Zamawiający o potrzebie zrealizowania konwoju doraźnego poinformuje
Wykonawcę, w czasie nie krótszym niż na 1 godzinę przed planowanym transportem. Wykonawca, każdorazowo w
przypadku otrzymania zlecenia (na konwój doraźny) ma obowiązek go zrealizować. ? jeden konwój, zarówno
planowany, jak i doraźny, będzie transportował wartości pieniężne nie przekraczające 0,3 jednostki obliczeniowej. ?
Wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie zespołami konwojowymi obsługiwanymi przez konwojentów,
wyposażonych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005r.,
Nr 145, Poz. 1221 z późn. zm.) Wykonawca zapewni konwojentom odpowiednie urządzenia techniczne, stosowne
umundurowanie oraz oznakowanie identyfikatorami. Lista pracowników upoważnionych do odbioru wartości
pieniężnych stanowić będzie załącznik do przyszłej umowy o zamówienie publiczne. ? Uwaga: do obliczenia ceny
należy przyjąć 21 konwoje w miesiącu. Zamawiający informuje jednocześnie, że Wykonawca będzie otrzymywał
wynagrodzenie za faktycznie wykonaną liczbę konwojów w danym miesiącu. Wskazana wartość przewidywanych
przeglądów jest bowiem wartością szacunkową. 5. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy
Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę
oraz Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego w pkt. 4
ppkt 4.1-4.4 lit. a)-j) czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym
wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia,
zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania
Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o
zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Rodzaj czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia,
których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia przedstawiony został odpowiednio w pkt. 4 ppkt 4.1-4.4 lit.a)-j). Zamawiający informuje, że spod opisanego powyżej wymogu (tj. zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę)
wyłączony jest zakres zadań związany z konwojowaniem wartości pieniężnych i dodatkową interwencją.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest
świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w
Szczytnie. 2. Projekt przyszłej umowy o zamówienie publiczne, określającej m.in. warunki rozliczeń, obowiązki
Zamawiającego oraz Wykonawcy, warunki dokonywania zmian umowy, jak również przyjęty system kar umownych
przedstawiony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że umożliwi zainteresowanym
Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w czasie dogodnym dla Wykonawców, tj.: w dni robocze, od
poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30. Wykonawca winien każdorazowo poinformować
Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej. Informację w powyższym zakresie Wykonawcy przekazują
drogą elektroniczną do Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu, Pani Barbary Kołodziejskiej na adres e-mail:
barbara.kolodziejska@szczytno.sr.gov.pl. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Ochrona obiektu, tj.: nieprzerwane
pełnienie obowiązków bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników ochrony. 4.2.
Ochrona obiektu będzie realizowana całodobowo, tj.: a) w dni powszednie w godzinach urzędowania Sądu: ?
poniedziałek w godzinach 6:30 - 18:00, ? wtorek-piątek w godzinach 6:30 - 15:30, przez dwóch wykwalifikowanych
pracowników ochrony; b) w pozostałym czasie (w tym w dni wolne od pracy i święta) przez 1 kwalifikowanego
pracownika ochrony. 4.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę szatni mieszczącej się w budynku Sądu
Rejonowego w Szczytnie. Usługa obejmuje maksymalnie obsługę 50 miejsc (numerków). Zamawiający wymaga, aby
obsługa szatni była zapewniona przez tych samych pracowników ochrony, którzy w tym samym czasie pełnią służbę.
4.4 Do zakresu obowiązków osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia należy
również: a) stała obsługa systemów przeciw pożarowych, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu
alarmowego i antynapadowego, b) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w
wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy; c) przypadku zagrożeń zaistniałych na terenie
ochranianego obiektu sądowego, natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby
wezwanie straży pożarnej i/l ub pogotowia ratunkowego; d) ochrona mienia sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed
kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. Postępowanie zgodnie z instrukcją przeciw
pożarową, BHP oraz z zasadami postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi; e)
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest oddelegować osoby gwarantujące wysoki
poziom kultury osobistej oraz zapewniające realizację swoich zadań w sposób profesjonalny, rzetelny i adekwatny do
powagi sądu. Wykonawca zobowiązany jest egzekwować od osób oddelegowanych do realizacji przedmiotowego
zamówienia schludnego wyglądu, kulturalnej postawy oraz słownictwa podczas wypełniania obowiązków
służbowych. f) wykonywanie innych zadań (nie wymienionych powyżej) wyznaczanych doraźnie przez
przedstawicieli Zamawiającego (dotyczących wyłącznie przedmiotu zamówienia); g) sporządzanie pisemnego
meldunku w ,,Książce zdarzeń pełnienia służby'' w trakcie pełnienia służby, o zakończeniu służby, przybyciu
zmiennika i przejęciu służby, pisemne zatwierdzenie wykonanego zadania; h) Wykonawca zapewni odpowiednie
urządzenia techniczne (w tym: przenośny ,,ręczny" wykrywacz metalu do wyrywkowej kontroli osób Wchodzących
do budynku na żądanie Zamawiającego), stosowne umundurowanie, oznakowanie identyfikatorami osób
wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia. Lista pracowników Wykonawcy upoważnionych do
ochrony sądu stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę
do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadały wiedzę oraz praktyczną umiejętność obsługi skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu (aktualnie Zamawiający jest w posiadaniu skanera rentgenowskiego do
prześwietlania bagażu EL-5030c); i) zapewnienie dodatkowego patrolu interwencyjnego, wzmacniającego
pracowników ochrony w sytuacjach, które wymagają dodatkowego wsparcia ochrony; j) kontrolowanie osób
wchodzących do Sądu, w tym ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie
przestępstwa na terenie chronionym w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw;
k) obchód zewnętrzny budynku co 6 godzin, z każdorazowym pisemnym potwierdzeniem wykonania tej czynności w
,,Książce zdarzeń pełnienia służby''; l) konwojowanie wartości pieniężnych - planowych oraz doraźnych.
Konwojowanie planowane, Wykonawca będzie zobowiązany realizować od poniedziałku do piątku o godzinie 14:00,
zgodnie z przedstawioną poniżej procedurą, tj.: ? usługa transportu wartości pieniężnych odbywać się będzie
samochodem Wykonawcy (kierowca oraz konwojent) bez pracowników Zamawiającego na trasie: kasa Sądu - bank,
poprzez transport wartości pieniężnych w zabezpieczonych odpowiednio kopertach. Transport wartości pieniężnych
będzie obejmował także dokonanie wpłaty przekazanej gotówki do kasy banku. Odległość od siedziby Sądu do banku
to ok. 1 km. Zamawiający zastrzega jednocześnie możliwość odwołania konwoju. W takim przypadku, Zamawiający
zobowiązany jest przekazać stosowną informację najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia
konwoju. ? transporty doraźne: w wyjątkowych przypadkach, zapotrzebowanie na usługę transportu wartości
pieniężnych musi zostać przyjęte do realizacji przez Wykonawcę, w dniu przekazania zlecenia przez Zamawiającego.
Zamawiający może anulować ww. zlecenie najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia
konwoju. Rezygnacja z usługi w określonym powyżej trybie, nie wywołuje konieczności zapłaty dodatkowego
wynagrodzenia dla Wykonawcy. Zamawiający o potrzebie zrealizowania konwoju doraźnego poinformuje
Wykonawcę, w czasie nie krótszym niż na 1 godzinę przed planowanym transportem. Wykonawca, każdorazowo w
przypadku otrzymania zlecenia (na konwój doraźny) ma obowiązek go zrealizować. ? jeden konwój, zarówno
planowany, jak i doraźny, będzie transportował wartości pieniężne nie przekraczające 0,3 jednostki obliczeniowej. ?
Wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie zespołami konwojowymi obsługiwanymi przez konwojentów,
wyposażonych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005r.,
Nr 145, Poz. 1221 z późn. zm.) Wykonawca zapewni konwojentom odpowiednie urządzenia techniczne, stosowne
umundurowanie oraz oznakowanie identyfikatorami. Lista pracowników upoważnionych do odbioru wartości
pieniężnych stanowić będzie załącznik do przyszłej umowy o zamówienie publiczne. ? Uwaga: do obliczenia ceny
należy przyjąć 21 konwoje w miesiącu. Zamawiający informuje jednocześnie, że Wykonawca będzie otrzymywał
wynagrodzenie za faktycznie wykonaną liczbę konwojów w danym miesiącu. Wskazana wartość przewidywanych
przeglądów jest bowiem wartością szacunkową. 5. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy
Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę
oraz Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego w pkt. 4
ppkt 4.1-4.4 lit. a)-j) czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym
wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia,
zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania
Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o
zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Rodzaj czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia,
których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia przedstawiony został odpowiednio w pkt. 4 ppkt 4.1-4.4 lit.a)-j). Zamawiający informuje, że spod opisanego powyżej wymogu (tj. zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę)
wyłączony jest zakres zadań związany z konwojowaniem wartości pieniężnych i dodatkową interwencją.
NOWA TREŚĆ:
? dotychczasowy opis przedmiotu zamówienia uzupełnia się o wymóg wyposażenia pracowników wykonawcy oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia w telefon komórkowy. Każda zmiana/ zespół pracowników pełniących zadania wynikające z przedmiotowego zamówienia oraz przyszłej umowy musi posiadać w swoim wyposażeniu telefon komórkowy. Zamawiający informuje jednocześnie, że niewypełnienie opisanego wymogu będzie traktowane podczas realizacji umowy jako jej nieprawidłowe wykonywanie, co będzie stanowiło podstawę do naliczenia kar umownych;
? dotychczasowy opis przedmiotu zamówienia uzupełnia się o wymóg zapewnienia pełnego umundurowania osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. koszulę służbową, marynarki/ bluzy służbowe, spodnie służbowe, kamizelki/ kurtki służbowe, obuwie służbowe. Zamawiający informuje jednocześnie, że niewypełnienie opisanego wymogu będzie traktowane podczas realizacji umowy jako jej nieprawidłowe wykonywanie, co będzie stanowiło podstawę do naliczenia kar umownych.
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do budynków należących do Akademii Policji w Szczytnie
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Szymanach
- Przebudowa przepompowni ścieków na terenie Gminy Szczytno
- Modernizacja dróg powiatowych o nawierzchni gruntowo-żwirowej na terenie gminy Dźwierzuty, gminy Pasym i gminy Jedwabno
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.