eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Szczytnie

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-21

Ogłoszenie nr 500278436-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.

Szczytno:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 647298-N-2018
Data: 13/11/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Sąd Rejonowy, Krajowy numer identyfikacyjny 32362500000, ul. ul. Sienkiewicza 8, 12100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 242 491, e-mail szczytno@olsztyn.so.gov.pl, faks 896 242 491.
Adres strony internetowej (url):

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Szczytnie. 2. Projekt przyszłej umowy o zamówienie publiczne, określającej m.in. warunki rozliczeń, obowiązki Zamawiającego oraz Wykonawcy, warunki dokonywania zmian umowy, jak również przyjęty system kar umownych przedstawiony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w czasie dogodnym dla Wykonawców, tj.: w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej. Informację w powyższym zakresie Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną do Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu, Pani Barbary Kołodziejskiej na adres e-mail: barbara.kolodziejska@szczytno.sr.gov.pl. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Ochrona obiektu, tj.: nieprzerwane pełnienie obowiązków bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników ochrony. 4.2. Ochrona obiektu będzie realizowana całodobowo, tj.: a) w dni powszednie w godzinach urzędowania Sądu: ? poniedziałek w godzinach 6:30 - 18:00, ? wtorek-piątek w godzinach 6:30 - 15:30, przez dwóch wykwalifikowanych pracowników ochrony; b) w pozostałym czasie (w tym w dni wolne od pracy i święta) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony. 4.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę szatni mieszczącej się w budynku Sądu Rejonowego w Szczytnie. Usługa obejmuje maksymalnie obsługę 50 miejsc (numerków). Zamawiający wymaga, aby obsługa szatni była zapewniona przez tych samych pracowników ochrony, którzy w tym samym czasie pełnią służbę. 4.4 Do zakresu obowiązków osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia należy również: a) stała obsługa systemów przeciw pożarowych, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu alarmowego i antynapadowego, b) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy; c) przypadku zagrożeń zaistniałych na terenie ochranianego obiektu sądowego, natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby wezwanie straży pożarnej i/l ub pogotowia ratunkowego; d) ochrona mienia sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. Postępowanie zgodnie z instrukcją przeciw pożarową, BHP oraz z zasadami postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi; e) Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest oddelegować osoby gwarantujące wysoki poziom kultury osobistej oraz zapewniające realizację swoich zadań w sposób profesjonalny, rzetelny i adekwatny do powagi sądu. Wykonawca zobowiązany jest egzekwować od osób oddelegowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia schludnego wyglądu, kulturalnej postawy oraz słownictwa podczas wypełniania obowiązków służbowych. f) wykonywanie innych zadań (nie wymienionych powyżej) wyznaczanych doraźnie przez przedstawicieli Zamawiającego (dotyczących wyłącznie przedmiotu zamówienia); g) sporządzanie pisemnego meldunku w ,,Książce zdarzeń pełnienia służby'' w trakcie pełnienia służby, o zakończeniu służby, przybyciu zmiennika i przejęciu służby, pisemne zatwierdzenie wykonanego zadania; h) Wykonawca zapewni odpowiednie urządzenia techniczne (w tym: przenośny ,,ręczny" wykrywacz metalu do wyrywkowej kontroli osób Wchodzących do budynku na żądanie Zamawiającego), stosowne umundurowanie, oznakowanie identyfikatorami osób wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia. Lista pracowników Wykonawcy upoważnionych do ochrony sądu stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadały wiedzę oraz praktyczną umiejętność obsługi skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu (aktualnie Zamawiający jest w posiadaniu skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu EL-5030c); i) zapewnienie dodatkowego patrolu interwencyjnego, wzmacniającego pracowników ochrony w sytuacjach, które wymagają dodatkowego wsparcia ochrony; j) kontrolowanie osób wchodzących do Sądu, w tym ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie przestępstwa na terenie chronionym w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw; k) obchód zewnętrzny budynku co 6 godzin, z każdorazowym pisemnym potwierdzeniem wykonania tej czynności w ,,Książce zdarzeń pełnienia służby''; l) konwojowanie wartości pieniężnych - planowych oraz doraźnych. Konwojowanie planowane, Wykonawca będzie zobowiązany realizować od poniedziałku do piątku o godzinie 14:00, zgodnie z przedstawioną poniżej procedurą, tj.: ? usługa transportu wartości pieniężnych odbywać się będzie samochodem Wykonawcy (kierowca oraz konwojent) bez pracowników Zamawiającego na trasie: kasa Sądu - bank, poprzez transport wartości pieniężnych w zabezpieczonych odpowiednio kopertach. Transport wartości pieniężnych będzie obejmował także dokonanie wpłaty przekazanej gotówki do kasy banku. Odległość od siedziby Sądu do banku to ok. 1 km. Zamawiający zastrzega jednocześnie możliwość odwołania konwoju. W takim przypadku, Zamawiający zobowiązany jest przekazać stosowną informację najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia konwoju. ? transporty doraźne: w wyjątkowych przypadkach, zapotrzebowanie na usługę transportu wartości pieniężnych musi zostać przyjęte do realizacji przez Wykonawcę, w dniu przekazania zlecenia przez Zamawiającego. Zamawiający może anulować ww. zlecenie najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia konwoju. Rezygnacja z usługi w określonym powyżej trybie, nie wywołuje konieczności zapłaty dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy. Zamawiający o potrzebie zrealizowania konwoju doraźnego poinformuje Wykonawcę, w czasie nie krótszym niż na 1 godzinę przed planowanym transportem. Wykonawca, każdorazowo w przypadku otrzymania zlecenia (na konwój doraźny) ma obowiązek go zrealizować. ? jeden konwój, zarówno planowany, jak i doraźny, będzie transportował wartości pieniężne nie przekraczające 0,3 jednostki obliczeniowej. ? Wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie zespołami konwojowymi obsługiwanymi przez konwojentów, wyposażonych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005r., Nr 145, Poz. 1221 z późn. zm.) Wykonawca zapewni konwojentom odpowiednie urządzenia techniczne, stosowne umundurowanie oraz oznakowanie identyfikatorami. Lista pracowników upoważnionych do odbioru wartości pieniężnych stanowić będzie załącznik do przyszłej umowy o zamówienie publiczne. ? Uwaga: do obliczenia ceny należy przyjąć 21 konwoje w miesiącu. Zamawiający informuje jednocześnie, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie za faktycznie wykonaną liczbę konwojów w danym miesiącu. Wskazana wartość przewidywanych przeglądów jest bowiem wartością szacunkową. 5. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego w pkt. 4 ppkt 4.1-4.4 lit. a)-j) czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Rodzaj czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia przedstawiony został odpowiednio w pkt. 4 ppkt 4.1-4.4 lit.a)-j). Zamawiający informuje, że spod opisanego powyżej wymogu (tj. zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę) wyłączony jest zakres zadań związany z konwojowaniem wartości pieniężnych i dodatkową interwencją.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony budynku, osób i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Szczytnie. 2. Projekt przyszłej umowy o zamówienie publiczne, określającej m.in. warunki rozliczeń, obowiązki Zamawiającego oraz Wykonawcy, warunki dokonywania zmian umowy, jak również przyjęty system kar umownych przedstawiony został w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w czasie dogodnym dla Wykonawców, tj.: w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej. Informację w powyższym zakresie Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną do Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu, Pani Barbary Kołodziejskiej na adres e-mail: barbara.kolodziejska@szczytno.sr.gov.pl. 4. Opis przedmiotu zamówienia: 4.1. Ochrona obiektu, tj.: nieprzerwane pełnienie obowiązków bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej przez wykwalifikowanych pracowników ochrony. 4.2. Ochrona obiektu będzie realizowana całodobowo, tj.: a) w dni powszednie w godzinach urzędowania Sądu: ? poniedziałek w godzinach 6:30 - 18:00, ? wtorek-piątek w godzinach 6:30 - 15:30, przez dwóch wykwalifikowanych pracowników ochrony; b) w pozostałym czasie (w tym w dni wolne od pracy i święta) przez 1 kwalifikowanego pracownika ochrony. 4.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również obsługę szatni mieszczącej się w budynku Sądu Rejonowego w Szczytnie. Usługa obejmuje maksymalnie obsługę 50 miejsc (numerków). Zamawiający wymaga, aby obsługa szatni była zapewniona przez tych samych pracowników ochrony, którzy w tym samym czasie pełnią służbę. 4.4 Do zakresu obowiązków osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia należy również: a) stała obsługa systemów przeciw pożarowych, kamer systemu telewizji dozorowej oraz systemu alarmowego i antynapadowego, b) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń dla pracowników ujętych w wykazie, za pokwitowaniem w książce wydawania kluczy; c) przypadku zagrożeń zaistniałych na terenie ochranianego obiektu sądowego, natychmiastowe zawiadamianie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby wezwanie straży pożarnej i/l ub pogotowia ratunkowego; d) ochrona mienia sądu i kontrola jego zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. Postępowanie zgodnie z instrukcją przeciw pożarową, BHP oraz z zasadami postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi; e) Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest oddelegować osoby gwarantujące wysoki poziom kultury osobistej oraz zapewniające realizację swoich zadań w sposób profesjonalny, rzetelny i adekwatny do powagi sądu. Wykonawca zobowiązany jest egzekwować od osób oddelegowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia schludnego wyglądu, kulturalnej postawy oraz słownictwa podczas wypełniania obowiązków służbowych. f) wykonywanie innych zadań (nie wymienionych powyżej) wyznaczanych doraźnie przez przedstawicieli Zamawiającego (dotyczących wyłącznie przedmiotu zamówienia); g) sporządzanie pisemnego meldunku w ,,Książce zdarzeń pełnienia służby'' w trakcie pełnienia służby, o zakończeniu służby, przybyciu zmiennika i przejęciu służby, pisemne zatwierdzenie wykonanego zadania; h) Wykonawca zapewni odpowiednie urządzenia techniczne (w tym: przenośny ,,ręczny" wykrywacz metalu do wyrywkowej kontroli osób Wchodzących do budynku na żądanie Zamawiającego), stosowne umundurowanie, oznakowanie identyfikatorami osób wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia. Lista pracowników Wykonawcy upoważnionych do ochrony sądu stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający wymaga, aby osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadały wiedzę oraz praktyczną umiejętność obsługi skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu (aktualnie Zamawiający jest w posiadaniu skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu EL-5030c); i) zapewnienie dodatkowego patrolu interwencyjnego, wzmacniającego pracowników ochrony w sytuacjach, które wymagają dodatkowego wsparcia ochrony; j) kontrolowanie osób wchodzących do Sądu, w tym ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie przestępstwa na terenie chronionym w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw; k) obchód zewnętrzny budynku co 6 godzin, z każdorazowym pisemnym potwierdzeniem wykonania tej czynności w ,,Książce zdarzeń pełnienia służby''; l) konwojowanie wartości pieniężnych - planowych oraz doraźnych. Konwojowanie planowane, Wykonawca będzie zobowiązany realizować od poniedziałku do piątku o godzinie 14:00, zgodnie z przedstawioną poniżej procedurą, tj.: ? usługa transportu wartości pieniężnych odbywać się będzie samochodem Wykonawcy (kierowca oraz konwojent) bez pracowników Zamawiającego na trasie: kasa Sądu - bank, poprzez transport wartości pieniężnych w zabezpieczonych odpowiednio kopertach. Transport wartości pieniężnych będzie obejmował także dokonanie wpłaty przekazanej gotówki do kasy banku. Odległość od siedziby Sądu do banku to ok. 1 km. Zamawiający zastrzega jednocześnie możliwość odwołania konwoju. W takim przypadku, Zamawiający zobowiązany jest przekazać stosowną informację najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia konwoju. ? transporty doraźne: w wyjątkowych przypadkach, zapotrzebowanie na usługę transportu wartości pieniężnych musi zostać przyjęte do realizacji przez Wykonawcę, w dniu przekazania zlecenia przez Zamawiającego. Zamawiający może anulować ww. zlecenie najpóźniej na 1 godzinę przed zaplanowanym terminem przybycia konwoju. Rezygnacja z usługi w określonym powyżej trybie, nie wywołuje konieczności zapłaty dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy. Zamawiający o potrzebie zrealizowania konwoju doraźnego poinformuje Wykonawcę, w czasie nie krótszym niż na 1 godzinę przed planowanym transportem. Wykonawca, każdorazowo w przypadku otrzymania zlecenia (na konwój doraźny) ma obowiązek go zrealizować. ? jeden konwój, zarówno planowany, jak i doraźny, będzie transportował wartości pieniężne nie przekraczające 0,3 jednostki obliczeniowej. ? Wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie zespołami konwojowymi obsługiwanymi przez konwojentów, wyposażonych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005r., Nr 145, Poz. 1221 z późn. zm.) Wykonawca zapewni konwojentom odpowiednie urządzenia techniczne, stosowne umundurowanie oraz oznakowanie identyfikatorami. Lista pracowników upoważnionych do odbioru wartości pieniężnych stanowić będzie załącznik do przyszłej umowy o zamówienie publiczne. ? Uwaga: do obliczenia ceny należy przyjąć 21 konwoje w miesiącu. Zamawiający informuje jednocześnie, że Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie za faktycznie wykonaną liczbę konwojów w danym miesiącu. Wskazana wartość przewidywanych przeglądów jest bowiem wartością szacunkową. 5. Zamawiający stosowanie do postanowień art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadza w przedmiotowym postępowaniu wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę oraz Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego w pkt. 4 ppkt 4.1-4.4 lit. a)-j) czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że w związku z niniejszym wymogiem, sposób dokumentowania zatrudnienia osób zaangażowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, zasady kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w niniejszym punkcie oraz sankcjonowania Wykonawców z tytułu niespełnienia tych wymagań, opisano odpowiednio w projekcie przyszłej umowy o zamówienie publiczne stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Rodzaj czynności, niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia przedstawiony został odpowiednio w pkt. 4 ppkt 4.1-4.4 lit.a)-j). Zamawiający informuje, że spod opisanego powyżej wymogu (tj. zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę) wyłączony jest zakres zadań związany z konwojowaniem wartości pieniężnych i dodatkową interwencją. NOWA TREŚĆ: ? dotychczasowy opis przedmiotu zamówienia uzupełnia się o wymóg wyposażenia pracowników wykonawcy oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia w telefon komórkowy. Każda zmiana/ zespół pracowników pełniących zadania wynikające z przedmiotowego zamówienia oraz przyszłej umowy musi posiadać w swoim wyposażeniu telefon komórkowy. Zamawiający informuje jednocześnie, że niewypełnienie opisanego wymogu będzie traktowane podczas realizacji umowy jako jej nieprawidłowe wykonywanie, co będzie stanowiło podstawę do naliczenia kar umownych; ? dotychczasowy opis przedmiotu zamówienia uzupełnia się o wymóg zapewnienia pełnego umundurowania osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. koszulę służbową, marynarki/ bluzy służbowe, spodnie służbowe, kamizelki/ kurtki służbowe, obuwie służbowe. Zamawiający informuje jednocześnie, że niewypełnienie opisanego wymogu będzie traktowane podczas realizacji umowy jako jej nieprawidłowe wykonywanie, co będzie stanowiło podstawę do naliczenia kar umownych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.