eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.3 E-usługi publiczne pn. "Wdrożenie e-usług w SPZOZ w Głubczycach szansą na poprawę jakości i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-21

Ogłoszenie nr 500278173-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.3 E-usługi publiczne pn. "Wdrożenie e-usług w SPZOZ w Głubczycach szansą na poprawę jakości i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.3 E-usługi publiczne pn. "Wdrożenie e-usług w SPZOZ w Głubczycach szansą na poprawę jakości i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612662-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500222149-N-2018; 500223328-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, Krajowy numer identyfikacyjny 31157900000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48100 Głubczyce, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 801 170, e-mail spzoz.gl.st@op.pl, faks 774 801 171.
Adres strony internetowej (url): www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.3 E-usługi publiczne pn. "Wdrożenie e-usług w SPZOZ w Głubczycach szansą na poprawę jakości i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN / 12 / IX / 18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizowanego projektu dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego, działanie 10.3 E-usługi publiczne pn. "Wdrożenie e-usług w SPZOZ w Głubczycach szansą na poprawę jakości i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze ofertowe - załączniki nr 2a oraz 2b do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl stanowiące integralną część SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zakup, rozmieszczenie i instalację sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania, urządzeń serwerowych oraz wdrożenia ww. jako zintegrowanego systemu informatycznego w pełni kompatybilnego z posiadanym systemem informatycznym, a także gwarancję na sprawność działania tego systemu w formie nadzoru autorskiego i serwisu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 32425000-8, 48614000-5, 48311100-2, 48219000-6, 48223000-7, 48422000-2, 48421000-5, 48613000-8, 48820000-2, 72263000-6, 72262000-9, 30200000-1, 30231100-8, 30231300-0, 30237460-1, 30231320-6, 72611000-6, 31213300-5, 31682500-5, 30233141-1, 32413100-2, 32422000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Wymagany termin wykonania zamówienia: dostawa wraz z instalacją, wdrożenie: do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Szczegółowy harmonogram dostaw oraz szkoleń zostanie uzgodniony po zawarciu umowy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę szkolenia zewnętrznego Wykonawca zapewni voucher ważny min. 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. O przygotowaniu przedmiotu umowy do wydania Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego, z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem przed planowanym terminem protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 644995.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFOMEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: j.hadzlik@infomex.pl
Adres pocztowy: ul. Wesoła 19B
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 640000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 640000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 640000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.