eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane w zakresie prac remontowych w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-21

Ogłoszenie nr 500278042-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu: Roboty budowlane w zakresie prac remontowych w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638780-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 00102297200000, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8586100, e-mail piotr.frackowiak@wp.mofnet.gov.pl, faks 61 8522224.
Adres strony internetowej (url): www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.wielkopolskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w zakresie prac remontowych w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3001-ILZ.260.43.2018/ILN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie prac remontowych w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część nr 1 - "Remont schodów wejściowych do budynku Urzędu Skarbowego w Lesznie"; Część nr 2 - "Remont nawierzchni drogowej i przegrody budowlanej - ściany zewnętrznej piwnic w budynku Urzędu Skarbowego w Rawiczu". 3. UWAGA: Przedmiot zamówienia realizowany będzie na czynnych obiektach tj.: Część nr 1 - w obiekcie funkcjonuje Urząd Skarbowy w Lesznie. Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (Zamawiający będzie systematycznie udostępniał część schodów do remontu). Zamawiający przewiduje udostępnianie terenu robót poprzez przekazywanie 50% powierzchni schodów jednocześnie, tak aby zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektu. Rozpoczęcie realizacji robót na kolejnym etapie jest uzależnione od odbioru wcześniejszego etapu przez Zamawiającego; Część nr 2 - w obiekcie funkcjonuje Urząd Skarbowy w Rawiczu. Przedmiotowy zakres robót będzie etapowany (Zamawiający będzie systematycznie udostępniał część parkingu do remontu). Zamawiający przewiduje udostępnianie terenu robót poprzez przekazywanie 50% powierzchni parkingu jednocześnie tak aby zapewnić ciągłość funkcjonowania obiektu. Rozpoczęcie realizacji robót na kolejnym etapie jest uzależnione od odbioru wcześniejszego etapu przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w dokumentacji zawierającej: 1) dla Części nr 1 - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( Załącznik nr 1.2 do SIWZ), Przedmiary robót (Załączniki nr 1.1 do SIWZ); 2) dla Części nr 2 - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( Załącznik nr 2.2 do SIWZ), Przedmiary robót (Załączniki nr 2.1 do SIWZ);

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont schodów wejściowych do budynku Urzędu Skarbowego w Lesznie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 pzp - w przedmiotowym postępowaniu dla części 1 nie została złożona żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont nawierzchni drogowej i przegrody budowlanej - ściany zewnętrznej piwnic w budynku Urzędu Skarbowego w Rawiczu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161810.91
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo Spedycyjno Handlowe "PRA-MAS" sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@pra-mas.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Święciechowska 158
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199027.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199027.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274367.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.