Ogłoszenie nr 500277852-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/K/4624-81/2018 Wykonanie robót żelbetowych w ramach budowy hali sportowej w JW. 2423 Żagań (zadanie 25007).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000,
ul. ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 101 21 00 do 03, e-mail
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks
22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SVA/K/4624-81/2018 Wykonanie robót żelbetowych w ramach budowy hali sportowej w JW. 2423 Żagań (zadanie 25007).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SVA/K/4624-81/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót żelbetowych w ramach budowy hali sportowej w JW. 2423 Żagań (zadanie 25007). Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej załącznik nr 7 do SIWZ oraz w formularzu cenowym stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Formularzu cenowy należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga: zbrojenie dostarcza Zamawiający.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45223200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
650000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ETP SPÓŁKA AKCYJNA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
648160.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Część robót żelbetowych ok. 75% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp jest właściwy, jeżeli spełnione są łącznie następujące przesłanki:o zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia, o nie wynika ona z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, o potrzeby takiej nie można było wcześniej przewidzieć, o nie można zachować terminów określonych dla przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem.Zamawiający na etapie planowania zamówienia założył przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z odpowiednim wyprzedzeniem na roboty ogólnobudowlane w ramach budowy hali sportowej, w tym na roboty żelbetowe. W tym celu przeprowadził postępowanie:1. Postępowanie nr SVA/K/4620-1/2018 - termin składania ofert w lutym 2018 r., nie złożono żadnej oferty, unieważnione na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.,2. Postępowanie nr SVA/K/4620-14/2018 - termin składania ofert w kwietniu 2018 r., nie złożono żadnej oferty, unieważnione na podst. art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.Zaistniała sytuacja w wyżej wymienionych postępowaniach, związana z ich unieważnieniem, nie jest zawiniona przez Zamawiającego. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu udzielenia zamówienia po przeprowadzeniu postępowań w trybie przetargu nieograniczonego. Z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego związanych z prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych nie wynikała obawa związana z tak dużą trudnością wyłonienia wykonawcy po przeprowadzeniu postępowania przetargowego. Jednak wobec braku zainteresowania wykonawców przedmiotowym zamówieniem brak jest przesłanek do stwierdzenia, że ponowienie postępowania pozwoliłoby uzyskać jakiekolwiek oferty. Aktualnie występująca na rynku budowlanym tendencja przejawiająca się brakiem zainteresowania składaniem ofert w postępowaniach przetargowych przez podmioty działające w branży budowlanej wynika - jak można wywnioskować z ogólnodostępnych źródeł informacji - z braku pracowników i dużej ilości toczących się inwestycji związanych z budową nowej infrastruktury. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na ww. sytuację, a istniejącym po stronie Zamawiającego jest specyfika zamówień obsługiwanych przez Zamawiającego, tj. realizowanych na terenach jednostek wojskowych, stanowiących tereny zamknięte. Oznacza to, że bardzo utrudniona i wymagająca spełnienia wielu dodatkowych wymogów jest możliwość zatrudnienia pracowników będących obcokrajowcami. Dodatkowo zawęża to krąg podmiotów potencjalnie zainteresowanych udziałem w postępowaniu przetargowym. Podkreślić też należy, że na rynku budowlanym obserwowana jest dynamiczna sytuacja związana z upadłością firm działających w tej branży, jak i związana z odstępowaniem przez wykonawców od zawartych kontraktów. Problemy Zamawiającego z wyłonieniem Wykonawców robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji związane są również z jej niedoszacowaniem. Mimo negocjacji z Inwestorem brak aktualnie zgody na urealnienie stawek przyjętych w kosztorysie inwestorskim, stąd Zamawiający rozważa zasadność kontynuowania umowy. Tym niemniej jednak wykonanie robót objętych niniejszym wnioskiem niezbędne jest do zakończenia etapu realizacji inwestycji i jego rozliczenia. Podkreślić należy, ze Zamawiający zamierza zlecić w tym niestandardowym trybie jedynie niezbędny fragment robót, tak aby z jednej strony zabezpieczyć front robót i z drugiej dokonać rozliczenia z Inwestorem.Pilny charakter udzielenia zamówienia na roboty żelbetowe wiąże się z opisaną wyżej sytuacją, niezależną od czynności podejmowanych przez Zamawiającego, a także z tym, że w terminie umownym z Inwestorem nie jesteśmy w stanie wykonać robót żelbetowych przy zastosowaniu podstawowych trybów ustawowych lub negocjacji z ogłoszeniem. Termin wykonania robót ustalony umownie z Inwestorem upływa 31 października br. Konieczność zachowania terminów, w szczególności dotyczących składania ofert, terminu wynikającego z wezwania do złożenia dokumentów czy terminu zawarcia umowy, przy założeniu niekorzystania przez wykonawców ze środków ochrony prawnej, powodowałoby, że rozpoczęcie realizacji robót mogłoby nastąpić po około miesiącu od wszczęcia postępowania. Czasookres wykonania robót żelbetowych (około 500 roboczogodzin) również nie pozwala na to, aby zakończyć prace w założonym terminie. Ponadto konieczność wykonania robót żelbetowych spowodowana jest zbliżającym się okresem zimowym oraz pilną potrzebą zabezpieczenia wykonanych wcześniej robót przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych, w szczególności wykonania pokrycia dachowego na obiekcie, na bazie konstrukcji żelbetowych, co jest bardzo istotne dla ciągłości realizacji procesu technologicznego.Ze względu na to, że w procesie budowlanym roboty żelbetowe są tak istotnym rodzajem prac i wymagają pilnej realizacji, zostały wyodrębnione do zlecenia z całości robót. Pozostałe roboty w ramach przedmiotowego zadania zostaną objęte postępowaniami w trybie ustawowym podstawowym.Przeprowadzenie kolejnego postępowania przetargowego w ocenie Zamawiającego, wynikającej z opisanego stanu faktycznego obarczone jest dużym ryzykiem unieważnienia kolejnego postępowania. Powyższe spowoduje uniemożliwienie przekazania frontu robót na pozostałe roboty remontowo-inwestycyjne, a z uwagi na zbliżający się okres zimowy grozi przerwą w wykonywaniu robót rozciągającą się na okres kilku miesięcy.Mając na uwadze termin realizacji oraz powyższe argumenty zastosowanie trybu negocjacji bez ogłoszenia jest uzasadnione.Do prowadzonych negocjacji Zamawiający zaprosił 3 firmy. Zamówienie jest zgodne z przepisami, ponieważ spełnione zostały ww. przesłanki.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Dostawa sprzęty histeroskopowego dla potrzeb Oddziału Ginegologicznego w Nowodworskiem Centrum Medycznym
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
- SVA/W/J/4620-8/2024: Roboty polegające na wykonaniu zagospodarowania terenu w ramach zadania nr 91553 - "Budowa Muzeum Wojska Polskiego w Ossowie"
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/U/4620-34/2024: Przebudowa kotłowni węglowej na olejową wraz z wymianą instalacji c.o. oraz budowa kotłowni olejowej wraz z wymianą instalacji c.o. na terenie kom. woj. w m. Szeroki Bór Piski.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.