To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-20
Ogłoszenie nr 500277385-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.
Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy: Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633622-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Wójt Gminy Wiśniowa Zarządzeniem Nr 162/2018 z dnia 09.10.2018 roku w sprawie powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego pn.: Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019 powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie: 1. Jolanta Wolak Przewodniczący Komisji 2. Maria Turecka Z-ca Przewodniczącego 3. Krzysztof Tokarz Członek 4. Piotr Matusiak Członek 5. Marek Orzechowski członek. 6. Tomasz Lenart Sekretarz.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 35155628600000,
ul. Wiśniowa
441,
32412
Wiśniowa, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2714552 w. 38, e-mail
info@ug-wisniowa.pl, faks
12 271 45 50.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,302063,2018.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BRGK.271.35.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Formularzu cenowym oferty - (zał. Nr 1 do SIWZ), 3.4. Wymagany zakres świadczonych usług: 1) przyjęcie ścieków surowych z kanalizacji, 2) przyjęcie ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym w ilości i o parametrach określonych w pozwoleniu wodno-prawnym wydanym przez Starostę Myślenickiego z dn. 01.09.2003 roku (znak: OS.IV.6220/19/03), 3) mechaniczne i biologiczne oczyszczenie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni do parametrów określonych w pozwoleniu wodno-prawnym, 4) odwadnianie osadu nadmiernego, 5) utrzymanie zieleni niskiej w granicach ogrodzenia, 6) wykonanie czynności konserwacji urządzeń tj. wymiany olejów i smarów, filtrów sprężarki itp. 7) zatrudnienie pracowników obsługi o wymaganych kwalifikacjach (uprawnieniach), 8) interpretacja wyników badań analitycznych i dokonywanie wymaganych regulacji i prób technologicznych, 9) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej stosownie do instrukcji obsługi, 10) typowanie urządzeń do remontów oraz określanie zakresu i kosztów remontów, 11) przygotowanie, zabezpieczenie i wykonanie prac niebezpiecznych z użyciem własnego sprzętu zgodnie z Dz. U. Nr 96 poz. 438 z dn. 1.10.1993 r. (za zgodą Zamawiającego), 12) współdziałanie z Gminą we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją, a zwłaszcza w opracowaniu planów remontów i modernizacji, sprawozdawczości okresowej do opłat za korzystanie ze środowiska i realizacji zaleceń WIOŚ, PIP, PIS, 13) zagospodarowanie powstających osadów ściekowych stosownie do Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Wiśniowa wraz z Planem Gospodarki Odpadami oraz "Programu zagospodarowania osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej w Wiśniowej" - przyjętego przez Starostwo Powiatowe w Myślenicach (pismo znak: OS.IV.7645/52/05), 14) prowadzenie ewidencji i pisemne przekazywanie do Urzędu Gminy Wiśniowa informacji o wytwarzanych i przekazywanych odpadach stosownie do obowiązujących przepisów o odpadach oraz o przepływie ścieków w danym półroczu [do dnia 10-tego każdego miesiąca po zakończeniu półrocza, a za dany rok, informacji o rocznym przepływie ścieków, jego składzie, BZT5, CHZT, zawiesinie i innych (odpady z kratek, odpady ściekowe) - do dnia 10 stycznia roku następnego. 3.5 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych.) 3.4.1 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, żąda potwierdzenia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Obsługa oczyszczalni - pracownik nadzorujący pracę oczyszczalni - 1 osoba zatrudniona przez cały okres trwania przedmiotowego zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w rozdziale 3 punkt 3.4 ppkt 3.4.1 niniejszej SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności opisane wyżej, a niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności będą wykonywać/wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, wskazanie rodzaju umowy o pracę, datę zawarcia umowy i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez zwrócenie się np. do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia dokumentów lub oświadczeń dokumentujących formę zatrudnienia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, daty zawarcia umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię/e umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, umowa o pracę może nie zawierać również innych danych, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub(i) - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.5 Cały zakres robót objęty niniejszym zamówieniem publicznym należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami oraz technologia wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90480000-2
Dodatkowe kody CPV: 90480000-2, 50800000-3, 45232410-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64694.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKOROZRUCH s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
86832.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIŚNIOWA
- Wykonanie zagospodarowania terenu w centrum Wiśniowej
- Budowa wiaty turystycznej w Gminie Wiśniowa.
- Wykonanie oświetlenia za rzeką w Wiśniowej (oś. Cyganówka mostu na osiedlu Mutówka).
więcej: przetargi WIŚNIOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jana Woźniaka w m. Starczanowo
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek" (realizowane w systemie: zaprojektuj i wybuduj).
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Raciążek
- Przebudowa części DP 1022K w dwóch odcinkach na obszarze Gminy Alwernia
- Budowa kanalizacji na terenie miasta Tychy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.