eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiśniowa › Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500277385-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy: Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633622-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Wójt Gminy Wiśniowa Zarządzeniem Nr 162/2018 z dnia 09.10.2018 roku w sprawie powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego pn.: Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019 powołał Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie: 1. Jolanta Wolak Przewodniczący Komisji 2. Maria Turecka Z-ca Przewodniczącego 3. Krzysztof Tokarz Członek 4. Piotr Matusiak Członek 5. Marek Orzechowski członek. 6. Tomasz Lenart Sekretarz.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 35155628600000, ul. Wiśniowa 441, 32412 Wiśniowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2714552 w. 38, e-mail info@ug-wisniowa.pl, faks 12 271 45 50.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,302063,2018.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BRGK.271.35.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Eksploatacja i obsługa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w Wiśniowej w roku 2019. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Formularzu cenowym oferty - (zał. Nr 1 do SIWZ), 3.4. Wymagany zakres świadczonych usług: 1) przyjęcie ścieków surowych z kanalizacji, 2) przyjęcie ścieków dowożonych taborem asenizacyjnym w ilości i o parametrach określonych w pozwoleniu wodno-prawnym wydanym przez Starostę Myślenickiego z dn. 01.09.2003 roku (znak: OS.IV.6220/19/03), 3) mechaniczne i biologiczne oczyszczenie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni do parametrów określonych w pozwoleniu wodno-prawnym, 4) odwadnianie osadu nadmiernego, 5) utrzymanie zieleni niskiej w granicach ogrodzenia, 6) wykonanie czynności konserwacji urządzeń tj. wymiany olejów i smarów, filtrów sprężarki itp. 7) zatrudnienie pracowników obsługi o wymaganych kwalifikacjach (uprawnieniach), 8) interpretacja wyników badań analitycznych i dokonywanie wymaganych regulacji i prób technologicznych, 9) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej stosownie do instrukcji obsługi, 10) typowanie urządzeń do remontów oraz określanie zakresu i kosztów remontów, 11) przygotowanie, zabezpieczenie i wykonanie prac niebezpiecznych z użyciem własnego sprzętu zgodnie z Dz. U. Nr 96 poz. 438 z dn. 1.10.1993 r. (za zgodą Zamawiającego), 12) współdziałanie z Gminą we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją, a zwłaszcza w opracowaniu planów remontów i modernizacji, sprawozdawczości okresowej do opłat za korzystanie ze środowiska i realizacji zaleceń WIOŚ, PIP, PIS, 13) zagospodarowanie powstających osadów ściekowych stosownie do Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Wiśniowa wraz z Planem Gospodarki Odpadami oraz "Programu zagospodarowania osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków mechaniczno-biologicznej w Wiśniowej" - przyjętego przez Starostwo Powiatowe w Myślenicach (pismo znak: OS.IV.7645/52/05), 14) prowadzenie ewidencji i pisemne przekazywanie do Urzędu Gminy Wiśniowa informacji o wytwarzanych i przekazywanych odpadach stosownie do obowiązujących przepisów o odpadach oraz o przepływie ścieków w danym półroczu [do dnia 10-tego każdego miesiąca po zakończeniu półrocza, a za dany rok, informacji o rocznym przepływie ścieków, jego składzie, BZT5, CHZT, zawiesinie i innych (odpady z kratek, odpady ściekowe) - do dnia 10 stycznia roku następnego. 3.5 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych.) 3.4.1 Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych, żąda potwierdzenia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Obsługa oczyszczalni - pracownik nadzorujący pracę oczyszczalni - 1 osoba zatrudniona przez cały okres trwania przedmiotowego zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w rozdziale 3 punkt 3.4 ppkt 3.4.1 niniejszej SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogu - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót objętych zamówieniem. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności opisane wyżej, a niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazane przez zamawiającego czynności będą wykonywać/wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, wskazanie rodzaju umowy o pracę, datę zawarcia umowy i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez zwrócenie się np. do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia dokumentów lub oświadczeń dokumentujących formę zatrudnienia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, daty zawarcia umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię/e umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, umowa o pracę może nie zawierać również innych danych, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub(i) - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub(i) - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.5 Cały zakres robót objęty niniejszym zamówieniem publicznym należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami oraz technologia wykonania wskazaną przez producentów i dostawców zastosowanych materiałów oraz wyrobów budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90480000-2


Dodatkowe kody CPV: 90480000-2, 50800000-3, 45232410-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64694.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKOROZRUCH s.c.
Email wykonawcy: biuro@ekorozruch.com.pl
Adres pocztowy: ul. Niedomicka 2
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86832.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86832.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86832.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.