eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzyska › Zakup i dostawa sprzętu ICT oraz wykonanie wewnętrznej infrastruktury sieciowej w szkołach na terenie Gminy Brzyska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500277111-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Urząd Gminy Brzyska: Zakup i dostawa sprzętu ICT oraz wykonanie wewnętrznej infrastruktury sieciowej w szkołach na terenie Gminy Brzyska

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Poprawa jakości kształcenia w szkołach podstawowych na terenie Gminy Brzyska" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Działanie 9.2.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592640-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Brzyska, Krajowy numer identyfikacyjny 100753000000, ul. Brzyska 1, 38212 Brzyska, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 460 120, e-mail ugbrzyska-bud@wp.pl, faks 134 460 105.
Adres strony internetowej (url): www.brzyska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu ICT oraz wykonanie wewnętrznej infrastruktury sieciowej w szkołach na terenie Gminy Brzyska

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

B.271.22.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I - Dostawa wraz z montażem sprzętu ICT dla: ZSP w Brzyskach, ZSP w Błażkowej i ZSP w Wróblowej obejmująca: laptopy, monitory interaktywne, drukarki 3D, aparaty fotograficzne, wizualizer, odtwarzacz CD, wózek/szafę na laptopy. Część II - Dostawa wraz z montażem sprzętu oraz wykonanie wewnętrznej infrastruktury sieciowej w ZSP w Brzyskach, ZSP w Błażkowej i ZSP w Wróblowej obejmująca: dysk sieciowy, szafy, firewall´e sieciowe, zasilacze awaryjne, switche, klimatyzatory, okablowanie oraz instalację i konfigurację sprzętu. 3. Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość dostaw i usług i ich opis został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ. 4. Określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, Zamawiający dopuszcza wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 5. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 6. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty, dopuszczające do użytkowania urządzenia. 7. Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklarację zgodności - dotyczy urządzeń, dla których jest to wymagane odrębnymi przepisami. 8. MIEJSCE DOSTAWY: CZĘŚĆ I: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brzyskach z siedzibą: 38-212 Brzyska 348 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Błażkowej z siedzibą: 38-212 Błażkowa 125 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wróblowej z siedzibą: 38-212 Wróblowa 36 CZĘŚĆ II: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Brzyskach z siedzibą: 38-212 Brzyska 348 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Błażkowej z siedzibą: 38-212 Błażkowa 125 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wróblowej z siedzibą: 38-212 Wróblowa 36 9. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane certyfikaty, wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także atestem PZH, jeśli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. 10. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie używane z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 11. Dostarczony towar musi pochodzić z legalnego kanału sprzedaży producenta. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania sprzętu odnawialnego, demonstracyjnego lub powystawowego. 12. Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę do siedzib szkół wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego 2) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w zał. nr 7 3) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowy opis zapotrzebowania, ilość produktów oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 7 14. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy). 15. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny. 16. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji udzielonej na zaoferowany sprzęt (jeżeli dotyczy). 17. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. 18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 19. (jeżeli dotyczy) Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru, minimalne terminy gwarancji zostały określone przy opisie parametrów technicznych wyspecyfikowanego sprzętu. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. 20. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw w siedzibie zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad - w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 32000000-3


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30236000-2, 32322000-6, 32321200-1, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa wraz z montażem sprzętu ICT dla: ZSP w Brzyskach, ZSP w Błażkowej i ZSP w Wróblowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 166963.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU "Horyzont" Krzysztof Lech
Email wykonawcy: biuro@horyzont.gorlice.pl
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 21
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 155419.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 155419.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 208592.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa wraz z montażem sprzętu oraz wykonanie wewnętrznej infrastruktury sieciowej w ZSP w Brzyskach, ZSP w Błażkowej i ZSP w Wróblowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie w którym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.