To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-20
Ogłoszenie nr 500277102-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój: ,,Dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia do biura Nadleśnictwa Lądek Zdrój", ZP-2710/4/18.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636002-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lądek-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 93102407200000,
ul. Strachocin
42,
57-550
Stronie Śląskie, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8 141 441, e-mail
ladek@wroclaw.lasy.gov.pl, faks
748 141 451.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ladek_zdroj
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia do biura Nadleśnictwa Lądek Zdrój", ZP-2710/4/18.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SAZ.270.35.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia do biura Nadleśnictwa Lądek Zdrój", ZP-2710/4/18. Meble i wyposażenie należy wnieść do budynku siedziby złożyć oraz zamontować (ustawić) w odpowiednich pomieszczeniach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39130000-2 meble biurowe - 39710000-2 sprzęt elektryczny ? Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach od nr 11 do nr 11F niniejszej SIWZ. Dostarczone meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddane żadnym naprawom, wolne od wad w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania określone w SIWZ. Wszystkie meble eksploatowane w obiektach użyteczności publicznej muszą spełniać normę E1 o emisji formaldehydów. Meble muszą być zgodne z ogólnymi normami na meble obowiązującymi w Polsce. Wszystkie meble muszą być wykonane w taki sposób i z takich materiałów, aby zapewniały długoletnią trwałość bez pogarszania się ich wyglądu i estetyki. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu atesty i certyfikaty opisane w załączniku nr 12. Montaż mebli i wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac umożliwiających wykorzystanie ich zgodnie z przeznaczeniem i funkcją i będzie obejmował m.in.: - złożeniu (skręceniu) mebli, - wniesienie mebli i wyposażenia do odpowiednich pomieszczeń, - ustawienie we właściwych pomieszczeniach, - wypoziomowanie/wyregulowanie poszczególnych elementów wyposażenia, - zawieszenie poszczególnych elementów wyposażenia, - zamontowanie urządzeń i ich podłączenie w tym do sieci, - podłączenie mediów i próbne uruchomienia urządzeń, - uprzątnięcie miejsca prac/dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac zgodnie z zasadami bhp i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres wskazany w ofercie - minimum 2 lata, licząc od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń, okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi gwarancji udzielanemu przez Wykonawcę. Przed złożeniem ofert wymaga się dokonania wizji lokalnej w wyposażanym obiekcie, a także zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej w wyposażanym obiekcie poniesie Wykonawca. Jeżeli dokumentacja składająca się na opis przedmiotu zamówienia wskazywałaby w odniesieniu do niektórych produktów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie produktów lub urządzeń równoważnych. Zamawiający, wskazując konkretnego producenta (dostawcę) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie, uznający tym samym każdy produkt o tych samych lub lepszych parametrach. W związku z powyższym o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać (poprzez złożenie wraz z ofertą stosownych dokumentów), że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39710000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ,,Dostawa, montaż mebli oraz wyposażenia do biura Nadleśnictwa Lądek Zdrój", ZP-2710/4/18. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
347113.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo SIGMA Jarosłąw Krempa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
337100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STRONIE ŚLĄSKIE
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie Gminy Stronie Śląskie
- Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi STRONIE ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.