To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-20
Ogłoszenie nr 500276907-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619618-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 35023901700000,
ul. Kordylewskiego
11,
31-542
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 176 600, e-mail
biuro@marr.pl, faks
126 176 666.
Adres strony internetowej (url): https://www.marr.pl/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego dla Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/24/18/DO
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania biurowego, w podziale na części:Część 1 obejmuje zakup 7 drukarek laserowych monochromatycznych, wysokowydajnych, 5 urządzeń wielofunkcyjnych, kolorowych, wysokowydajnych: drukarka, kopiarka i skaner, 1 dodatkowy podajnik papieru do urządzenia wielofunkcyjnego (dedykowany przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego), 1 podstawa urządzenia wielofunkcyjnego na kółkach (dedykowana przez producenta do zaproponowanego wyżej urządzenia wielofunkcyjnego) o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1a do specyfikacji. Część 2 obejmuje zakup 4 komputerów przenośnych typu laptop oraz 7 komputerów przenośnych typu laptop wraz ze stacją dokującą/ port replikatorem o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniku nr 1b do specyfikacji.Część 3 obejmuje zakup 23 komputerów stacjonarnych, 74 zestawów bezprzewodowych klawiatura i mysz, 36 monitorów LCD, 9 napędów optycznych zewnętrznych USB, 3 dysków zewnętrznych- przenośnych 2,5" 1TB, 8 kart sieciowych PCI 1Gbps, 65 dysków wewnętrznych SSD, 3 dysków wewnętrznych SSD M2, 1 dysk wewnętrzny serwerowy 900GB, 2 dyski wewnętrzne serwerowe 6TB, 3 dysków wewnętrznych serwerowych 600GB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 4TB, 2 dysków wewnętrznych serwerowych 300GB, 2 projektorów multimedialnych, 34 oprogramowań biurowych o parametrach nie gorszych niż opisane w załączniki nr 1c do specyfikacji
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 30214000-2, 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 30237000-9, 30237100-0, 30237410-6, 30237460-1, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45252.45
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEN Zbigniew Dziczkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50048.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup komputerów typu laptop wraz z akcesoriami |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
45479.83
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wytwórczo-Handlowe WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51783
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Część została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania Microsoft 365 lub oprogramowania równoważnego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup FortiMail-200F wraz z roczną licencją Enterprise Bundle - wymiana w ramach TradeUP z urządzenia FML200E"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.