To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-20
Ogłoszenie nr 500276712-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych: Remont nawierzchni ulicy Żytniej w Sosnowcu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 642246-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000,
ul. Plonów
22/I,
41-200
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 291 79 22, e-mail
sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni ulicy Żytniej w Sosnowcu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 60/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot opracowania Przedmiotem niniejszego opracowania jest remont nawierzchni ul. Żytniej w Sosnowcu na odcinku od ul. Brackiej do ul. Pułaskiego Parametry drogi: - droga gminna - klasa drogi D - droga dojazdowa, - kategoria ruchu KR1 ( zapisy dotyczące kategorii ruchu zawarte w SST: kategorii ruchu warstwy ścieralnej jako KR 3-4 i warstwy wyrównawczej jako KR 3-6, uznać należy jako błędne), - grupa nośności podłoża nawierzchni G2. 1.2. lokalizacja remontu Planowana inwestycja usytuowana jest w województwie śląskim w centralnej części miasta Sosnowiec, na terenie dzielnicy Pogoń, na działkach należących do Gminy Sosnowiec. Lokalizację planowanego remontu przedstawiono na mapie poglądowej. 2 STAN ISTNIEJĄCY 2.1 Układ komunikacyjny ul. Żytnia - droga Gminna - szerokości ok. 5,00 m, o nawierzchni z betonu asfaltowego. Na odcinku ulicy objętym niniejszym opracowaniem występują wyremontowane ciągi dla pieszych o nawierzchni z płytek betonowych z krawężnikami granitowymi. Stan techniczny nawierzchni jezdni ul. Żytniej określa się jako niezadowalający z uwagi na deformacje, nierówności podłużne i poprzeczne, spękania i łaty . 2.2 Analiza powiązania z drogami publicznymi ul. Żytnia - obsługuje przede wszystkim ruch lokalny generowany przez mieszkańców, pobliski Uniwersytet Śląski oraz działalność handlowo-usługową. 2.3 Odwodnienie w celu odprowadzenia wód opadowych z obszaru przedmiotowego remontu założono, że odwodnienie remontowanej nawierzchni realizowane będzie w sposób grawitacyjny dzięki odpowiednio nadanym pochyleniom poprzecznym i podłużnym jezdni do istniejącej kanalizacji deszczowej. Dla sprawnego przejęcia wód opadowych planuje się dokonać wymiany istniejących wpustów ulicznych ( tylko żeliwo ) 2.4 Uzbrojenie W zakresie przedmiotowego remontu występują następujące istniejące sieci uzbrojenia terenu: sieć gazociągowa [g], sieć wodociągowa [w], sieć elektroenergetyczna [e], oświetlenia ulicznego [e], sieć teletechniczna [t], sieć kanalizacji deszczowej [kd]. 3 . ZAŁOŻENIA REMONTOWE prędkość projektowa: - VP = 50 km/h szerokość jezdni: zmienna 4,5m - 5,5m szerokość ciągów pieszych: 1,5m - 2,50m obciążenie jezdni ruchem kategorii: - KR1 4. ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE W zakresie rozwiązań sytuacyjnych planuje się: - remont nawierzchni z asfaltobetonu o powierzchni 1870 m2 na odcinku od ulicy Brackiej do ulicy Pułaskiego 5. UKSZTAŁTOWANIE WYSOKOŚCIOWE Lokalne uwarunkowania wymuszają konieczność pozostawienia rzędnych niwelety drogi bez zmian. 6. ODWODNIENIE W celu odprowadzenia wód opadowych z obszaru przedmiotowej inwestycji założono, że odwodnienie remontowanej nawierzchni realizowane będzie w sposób grawitacyjny dzięki odpowiednio nadanym pochyleniom poprzecznym i podłużnym jezdni do istniejącej kanalizacji deszczowej. Dla sprawnego przejęcia wód opadowych planuje się dokonać wymiany istniejących wpustów ulicznych ( tylko żeliwo i zwieńczenia wpustu ) 7. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNE Zakłada się dokonać remontu drogi poprzez: - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej na całej długości i szerokości, - wymiana wpustów ulicznych (wpusty żeliwne kołnierzowe) - 8 szt., (Zamawiający poleca użycie wszelkich, wynikających z potrzeb w trakcie wykonywanego remontu, elementów do kanalizacji pozwalających na odpowiednie usytuowanie wysokości studni zarówno kanalizacyjnych jak i wpustów deszczowych; należy wymieć wszystkie elementy żeliwne na nowe tj. korpusy studni pokrywy i rusztów oraz zasuw). - wymiana włazów studni kanalizacji deszczowej w jezdni - 12 szt. wraz regulacją i ewentualną naprawą, - wykonanie warstwy wiążącej grubości 3 cm jako warstwy wyrównawczej wraz ze skropieniem emulsją, - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w-wa ścieralna gr 4 cm wraz ze skropieniem emulsją - wymaga się ułożenia nawierzchni na całej szerokości jezdni (do wytworzenia MMA należy użyć: asfaltu AC50/70, AC8S warstwa ścieralna , AC11S warstwa wyrównująca ). 8. ZABEZPIECZENIE ISTNIEJĄCEGO UZBROJENIA PODZIEMNEGO W miejscu skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym roboty wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Planowane roboty remontowe nie powodują nowych kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu. 9. ROBOTY ZIEMNE Roboty ziemne polegać na przygotowaniu miejsc pod wbudowanie odtwarzanych elementów żeliwa drogowego. UWAGA! Przed przystąpieniem do realizacji robót należy zapoznać się z aktualnymi mapami uzbrojenia terenu oraz sposobem zabezpieczenia sieci i urządzeń ewentualnie kolidujących z zaplanowanym zamierzeniem. Zabrania się prowadzenia robót ziemnych sprzętem mechanicznym w odległości mniejszej niż 2,0 m od sieci infrastruktury technicznej, zlokalizowanej przekopem kontrolnym. 10. ZAKRES ROBÓT - frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej jezdni z odwiezieniem destruktu na odl. 2 km - 1870 m2 , - nawierzchnia z asfaltobetonu, warstwa wiążąca i ścieralna - 1870 m2 , - organizacja ruchu na czas wykonywania remontu ulicy - 1 komplet Załącznikami do niniejszego postępowania są: 1) opis techniczny zadania, 2) przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu ilościowego robót , 3) załącznik mapowy , 4) SST- frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, 5) SST - regulacja pionowa skrzynek żeliwnych zaworów wodociągowych i gazowych, 6) SST - regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych, 7) SST - regulacja pionowa wpustu ulicznego i włazów kanalizacyjnych, 8) SST- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 9) SST - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego oraz wszelka inna dokumentacja dla przedmiotowego zadania, potrzebna dla zgłoszenia robót budowlanych. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 5 robotników budowlanych wykonujących prace polegające na: a) robotach zmiennych, b) ułożeniu nawierzchni asfaltowych na zimno wraz z robotami towarzyszącymi; c) ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, d) ułożeniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, e) regulacja pionowa skrzynek żeliwnych zaworów wodociągowych i gazowych, f) regulacji wpustów ulicznych i kanalizacyjnych, g) regulacji włazów studni kanalizacyjnych. 3.1. Termin realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane: w nieprzekraczalnym terminie do 31 października 2018 roku. Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert. 3.2. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zrealizowany Przedmiot Umowy na okres min 36 miesięcy - max 72 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru Przedmiotu Umowy bez uwag i zastrzeżeń. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi w czasie tożsamym z okresem gwarancji. 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 4.1.1 nie podlegają wykluczeniu; 4.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu. 4.2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100). 4.4. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 4.4.1. wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie robotę budowlaną związaną z budową lub rozbudową lub remontem lub przebudową drogi o wartości minimum 180 000,00 zł brutto. 4.4.2. wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia: 4.4.2.1. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 290, ze zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1946 z późn. zm.). Osoba ta będzie pełniła funkcje Kierownika budowy. Wymagany staż pracy na stanowisko Kierownika budowy min 2 lata. 4.4.2.2. co najmniej jedną osobę uprawnioną do obsługi geodezyjnej budowy, posiadającą zawodowe uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych. Osobami (Kandydatami) na stanowiska wymienione powyżej mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji w przypadku gdy osoba posiada jednocześnie kwalifikacje do wykonywania każdej z funkcji, do pełnienia której jest zgłaszana.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont nawierzni ulicy Żytniej w Sosnowcu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
199992.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: mXIMUS Michał Seńków
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
199992.71
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Staropogońskiej 87 i Malczewskiego 6-8 w Sosnowcu"
- DOSTAWA 10-CIO PARAMETROWYCH PASKÓW DO ANALIZY MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ CZYTNIKA PASKÓW ORAZ DZIERŻAWA ANALIZATORA DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ OB (z dostawą materiałów kontrolnych i części zużywalnych)
- Wykonanie robót budowlanych dla Przychodni MILOWICE Sp.z o o w ramach zadania pn.: Remont pomieszczeń przychodni wraz z dostosowaniem ich do potrzeb punktu stacjonowania jednostki ratunkowej pogotowia
- "Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- GOSPODARKA WODNO-ŚCIEKOWA NA TERENIE GMINY RECZ - ETAP I
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.