eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn."Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500276515-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Świeradów-Zdrój: Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno- ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514321-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500053971-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.ZP1.271-4/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn.: przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków Ecolo-Chief wraz z rozbiórką obiektów przy ul. Wiejskiej 9 w Świeradowie-Zdroju. Zakres robót budowlanych, dla których sprawowany będzie nadzór autorski według dokumentacji projektowej oraz SIWZ został zamieszczony na stronie internetowej Gminy Miejskiej Świeradów Zdrój pod adresem: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18307.html w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: "Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świeradowie-Zdroju", znak sprawy nr OR.ZP1.271-31/17. Przedmiot zamówienia obejmuje: sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w celu zapewnienia osiągnięcia wysokiej jakości wykonywanych robót oraz ich terminowej realizacji, a w szczególności: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, wskazywanie nieprawidłowości, opiniowanie zasadności wniosków kierownika budowy w zakresie ewentualnych zmian, opiniowanie wyników badań dokonywanych na budowie, b) żądania wstrzymania robót budowlanych w sytuacji potencjalnego zagrożenia, bądź też wykonywania robót niezgodnie z projektem lub pozwoleniem na budowę, c) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłoszonych przez inżyniera kontraktu/inspektorów nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy. d) udział w narach oraz odbiorach częściowych i końcowym zadania-na wezwanie zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
zakończenie realizacji robót budowlanych wraz z ich odbiorem, przewidziane jest do 30 września 2018 r., zakończenia zadania i jego rozliczenia - do dnia 15 listopada 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Konieczność zmiany terminu realizacji zadania, zwiększenie wynagrodzenia o dodatkowe 7 pobytów inspektora na budowie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z przedłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, będących podstawą nadzoru pełnionego w ramach powyższej umowy oraz związanej z tym zmiany wysokości wynagrodzenia. W związku z powyższym konieczna jest zmiana terminu zakończenia zadania i jego rozliczenia do dnia 30 listopada 2018 oraz zwiększenie wynagrodzenia o dodatkowe 7 pobytów inspektora na budowie, kwota netto: 10262.00 zł, brutto: 12622.26 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.