eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa drobnego sprzętu medycznego i implantów na potrzeby zabiegów ginekologicznych i chirurgicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500276132-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Włocławek:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 644884-N-2018
Data: 09/11/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, Krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000, ul. Ul. Wieniecka 49, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 412 94 13, e-mail szpital_wloclawek@interia.pl, faks 54 412 94 13.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.wloclawek.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: Część nr 1
W ogłoszeniu jest: 6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagania dla Części nr 1: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres trwania umowy zagwarantował dla poz. 1 zapas konsygnacyjny w ilości: 8x13 cm - 6 szt; 15x15 cm - 3 szt; 30x30 cm - 3 szt - zgodnie z formularzem początkowego stanu zapasów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres trwania umowy zagwarantował dla poz. 2 zapas konsygnacyjny w ilości po 6 szt z każdego wariantu - zgodnie z formularzem początkowego stanu zapasów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres trwania umowy zagwarantował dla poz. 3 zapas konsygnacyjny w ilości po 2 szt z każdego rozmiaru - zgodnie z formularzem początkowego stanu zapasów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: 6) INFORMACJE DODATKOWE: Wymagania dla Części nr 1: 1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres trwania umowy zagwarantował dla poz. 1 zapas konsygnacyjny w ilości: 8x13 cm - 6 szt; 15x15 cm - 3 szt; 30x30 cm - 3 szt - zgodnie z formularzem początkowego stanu zapasów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres trwania umowy zagwarantował dla poz. 2 zapas konsygnacyjny w ilości po 6 szt z każdego wariantu - zgodnie z formularzem początkowego stanu zapasów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres trwania umowy zagwarantował dla poz. 3 zapas konsygnacyjny w ilości po 2 szt lub 3 szt z każdego rozmiaru - zgodnie z formularzem początkowego stanu zapasów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.