eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Modernizacja dróg powiatowychna terenie gminy Mietków w m. Dzikowa oraz m. Chwałów; na terenie gminy Sobótka w m. Sobótka oraz na terenie gminy Żórawina na odcinku Jarosławice - Okrzeszyce, w podziale na 4 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275879-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego: Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Mietków w m. Dzikowa oraz m. Chwałów; na terenie gminy Sobótka w m. Sobótka oraz na terenie gminy Żórawina na odcinku Jarosławice - Okrzeszyce, w podziale na 4 zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 619322-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Mietków w m. Dzikowa oraz m. Chwałów; na terenie gminy Sobótka w m. Sobótka oraz na terenie gminy Żórawina na odcinku Jarosławice - Okrzeszyce, w podziale na 4 zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.58.2018.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja dróg powiatowych: na terenie gminy Mietków w m. Dzikowa oraz m. Chwałów; na terenie gminy Sobótka w m. Sobótka oraz na terenie gminy Żórawina na odcinku Jarosławice - Okrzeszyce, w podziale na 4 zadania: Zadanie 1 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2892D na odcinku od granicy Powiatu Wrocławskiego do przejazdu kolejowego na terenie miejscowości Dzikowa, gm. Mietków Zadanie 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1998D na odcinku od drogi powiatowej nr 1997D do granicy Powiatu Wrocławskiego na terenie miejscowości Chwałów, gm. Mietków Zadanie 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2075D (ul. F. Chopina) na odcinku od działki nr 3/3 AM-27, obręb Sobótka, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1990D (pl. Wolności w Sobótce) na terenie miasta Sobótka Zadanie 4 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od końca miejscowości Jarosławice do skrzyżowania z droga powiatową nr 1942D w miejscowości Okrzeszyce, gm. Żórawina Zadanie 1 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2892D na odcinku od granicy Powiatu Wrocławskiego do przejazdu kolejowego na terenie miejscowości Dzikowa, gm. Mietków 1)Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację nawierzchni drogi powiatowej nr 2892D w celu polepszenia jej parametrów technicznych na odcinku od granicy Powiatu Wrocławskiego do przejazdu kolejowego. Modernizacja prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, jej zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, a tym samym polepszenie stanu technicznego oraz walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi oraz poprawę komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi. Długość odcinka drogi na jakim będą prowadzone prace wynosi ok. 1672 m a jego lokalizację pokazano na załączonej mapie orientacyjnej. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (na dz. nr 107dr AM1 obręb Dzikowa gm. Mietków). 2)Zakres robót: a)wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, b)oczyszczenie nawierzchni jezdni, przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, c)wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni masą mineralno-asfaltową na gorąco z profilacją istniejącej nawierzchni, d)wzmocnienie konstrukcji jezdni warstwąo kruszywa granitowego na odcinku o długości ok. 0,5 km na pow. 420 m2, e)ułożenie geosiatki wzmacniającej o wytrzymałości >100kN/m w obu kierunkach na całej szerokości jezdni, f)wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją - korytowanie na długości drogi obustronnie pod utwardzenie poboczy z kruszywa, g)wykonanie zjazdów indywidualnych i zjazdów na drogi gminne z kruszywa, h)przeprowadzenie regulacji zasuw wodociągowych i kratek ściekowych znajdujących się w pasie drogowym, i)skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, j)ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4cm, k)utwardzenie poboczy gruntowych kruszywem kamiennym 0-31,5 szer. 0,75m dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), l)humusowanie poboczy, m)wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i oznakowania pionowego, n)wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. UWAGI: Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. Cały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (dz. nr 107dr AM1 obręb Dzikowa gm. Mietków). Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym i opisie technicznym. Zamierzenia te mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Zadanie 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1998D na odcinku od drogi powiatowej nr 1997D do granicy Powiatu Wrocławskiego na terenie miejscowości Chwałów, gm. Mietków 1)Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację nawierzchni drogi powiatowej nr 1998D w celu polepszenia jej parametrów technicznych na odcinku od drogi powiatowej nr 1997D do granicy Powiatu Wrocławskiego Modernizacja prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, jej zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, a tym samym polepszenie stanu technicznego oraz walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi oraz poprawę komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi. Długość odcinka drogi na jakim będą prowadzone prace wynosi ok. 830 m a jego lokalizację pokazano na załączonej mapie orientacyjnej. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (na dz. nr 209/4dr i 210dr AM1 obręb Chwałów gm. Mietków). 2)Zakres robót a)wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, b)oczyszczenie nawierzchni jezdni, przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, c)profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. 4 cm, d)wykonanie poszerzenia konstrukcji drogi na odcinku o długości ok. 175mb,, e)ułożenie geosiatki wzmacniającej o wytrzymałości >100kN/m w obu kierunkach na całej szerokości jezdni na poszerzanym odcinku drogi, f)wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją - korytowanie na długości drogi obustronnie pod utwardzenie poboczy z frezowiny, g)wykonanie zjazdów indywidualnych i zjazdów na drogi gminne z kruszywa, h)przełożenie nawierzchni z kostki brukowej na zjazdach w celu wysokościowego nawiązania się do nawierzchni nowej jezdni, i)przeprowadzenie regulacji zasuw wodociągowych znajdujących się w pasie drogowym, j)skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, k)ułożenie warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości średniej po zagęszczeniu 4cm ( 100 kg/m2), l)ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4cm, m)utwardzenie poboczy gruntowych frezowaną o szer. 0,75m dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), n)humusowanie poboczy i skarp, o)wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i pionowego, p)wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. UWAGI: Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. Cały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (209/4dr i 210dr AM1 obręb Chwałów gm. Mietków). Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym i opisie technicznym. Zamierzenia te mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. Zadanie 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2075D (ul. F. Chopina) na odcinku od działki nr 3/3 AM-27, obręb Sobótka, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1990D (pl. Wolności w Sobótce) na terenie miasta Sobótka 1)Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację nawierzchni drogi powiatowej nr 2075D w celu polepszenia jej parametrów technicznych na odcinku od miejsca zakończenia poprzedniego remontu tj. od działki nr 3/3 AM-27 obręb Sobótka do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1990D (pl. Wolności w Sobótce). Modernizacja prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, jej zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, a tym samym polepszenie stanu technicznego oraz walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi oraz poprawę komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi. Długość odcinka drogi na jakim będą prowadzone prace wynosi ok. 800 m a jego lokalizację pokazano na załączonej mapie orientacyjnej. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (na dz. nr 42dr AM-18, 26dr i 48/4dr AM-17 obręb Sobótka gm. Sobótka). 2)Zakres robót: a)wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, b)oczyszczenie nawierzchni jezdni, przez zebranie warstwy zanieczyszczeń, c)profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. 4 cm, d)rozebranie zniszczonych krawężników betonowych na odcinku o długości ok. 320mb, e)ułożenie krawężników betonowych wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej na odcinku o długości ok. 320mb, f)wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją - korytowanie na długości drogi bez chodnika pod utwardzenie poboczy z frezowiny, g)wykonanie zjazdów indywidualnych z kruszywa kamiennego 0-31,5mm; h)przełożenie nawierzchni z kostki brukowej i kostki betonowej, krawężników kamiennych na zjazdach w celu wysokościowego nawiązania się do nawierzchni nowej jezdni, i)przeprowadzenie regulacji zasuw wodociągowych i gazowych, włazów kanałowych oraz kratek ściekowych znajdujących się w pasie drogowym, j)skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni, k)ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 5cm, l)utwardzenie poboczy gruntowych frezowaną o szer. 0,75m dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni (uzupełnienie i profilowanie różnicy wysokości poboczy), m)humusowanie poboczy i skarp, n)wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i pionowego, o)wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. UWAGI: Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. Cały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (42dr AM-18, 26dr i 48/4dr AM-17 obręb Sobótka gm. Sobótka). Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym i opisie technicznym. Zamierzenia te mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi. ZADANIE 4 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od końca miejscowości Jarosławice do skrzyżowania z droga powiatową nr 1942D w miejscowości Okrzeszyce, gm. Żórawina 1)Przedmiot zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu drogi powiatowej nr 1972D w gminie Żórawina. Długość odcinka drogi na jakim będą prowadzone prace wynosi ok. 2100 m, w załączeniu mapka lokalizacyjna. Wykonane prace prowadzić będą do zabezpieczenia konstrukcji jezdni przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych a tym samym polepszenia stanu technicznego oraz walorów funkcjonalno-użytkowych drogi. 2)Zakres robót: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - wykonanie wzmocnienia nawierzchni, - ułożenie krawężników na zjazdach indywidualnych, - roboty nawierzchniowe w tym ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej, - przeprofilowanie gruntowych poboczy, - wykonanie utwardzonych zjazdów na pola, - opracowanie i wdrożenie docelowej organizacji ruchu. Cały zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym (dz. nr 100 AM-1, obręb Okrzeszyce oraz dz. nr 112 AM-1 obręb Jarosławice). Szczegółowy zakres prac określono w kosztorysie ofertowym. Szczegółowy zakres robót dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 i Zadania 4 określony został w Kosztorysach ofertowych, stanowiących odpowiednio załącznik nr 2.2., 2.3., 2.4. i 2.5 do SIWZ, Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiących załączniki 6.1., 6.2., 6.3. i 6.4. do SIWZ, Opisach Technicznych stanowiących załączniki 7.1., 7.2., 7.3. i 7.4. do SIWZ. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w projektach umów stanowiących załączniki odpowiednio do zadania 5.1. i 5.2., 5.3. i 5.4. do SIWZ. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wymagania i obowiązki Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3, Zadania 4): 1)Wykonawca zobowiązuje się przejąć teren budowy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 2)Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy najpóźniej na 7 dni od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy. 3)Wykonawca na czas realizacji umowy zobowiązuje się do prowadzenia dziennika budowy. 4)Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres rzeczowy przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 5)Wykonawca zobowiązuje się, przed rozpoczęciem prac, sporządzić i przedstawić Zamawiającemu inwentaryzację stanu istniejącego wraz z dokumentacją fotograficzną oraz przedłożyć zestawienie elementów przeznaczonych do rozbiórki, przebudowy, regulacji itp., z podaniem ich ilości oraz parametrów charakterystycznych (np. długość, średnica, itp.). 6)W pobliżu drzew i krzewów Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty bez użycia sprzętu mechanicznego z zachowaniem ostrożności i odpowiednim zabezpieczeniem drzewostanu. 7)Wykonawca zobowiązuje się zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć teren budowy oraz teren zaplecza budowy w sposób zapewniający bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie budowy i w bezpośrednim jego sąsiedztwie. Wykonawca zobowiązuje się skutecznie zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich. 8)Według suwerennej decyzji Wykonawcy ewentualnie wystąpić o: warunki przyłączenia energii elektrycznej dla terenu/zaplecza budowy, warunki obsługi komunikacyjnej placu budowy, doprowadzenie wody z wodociągu do terenu zaplecza/budowy, doprowadzenie energii ( np. do ogrzewania), zezwolenie na zrzut ścieków i inne media. W każdym takim przypadku Wykonawca ponosi wszelkie koszty zużycia, funkcjonowania, eksploatacji mediów. 9)Organizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi wymogami BHP oraz p. poż., zachowaniem bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego. 10)Wykonawca zapewnia, że wszystkie osoby, przy pomocy których będzie realizowany przedmiot umowy, będą ubrane w odzież umożliwiającą ich identyfikację. 11)Wykonawca poinformuje wszystkich zainteresowanych o przystąpieniu do robót i ewentualnych utrudnieniach. 12)Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku objętym robotami. 13)Wykonawca zobowiązuje się powiadomić na piśmie Zamawiającego oraz wszystkich użytkowników obiektów i gestorów sieci o terminie rozpoczęcia prac i ich zakończenia z 14-dniowym wyprzedzeniem, celem inwentaryzacji istniejącej sieci i armatury, oceny stanu technicznego infrastruktury, sprawdzenia szczelności sieci, nadzoru nad prowadzonymi robotami, uczestnictwa w odbiorach i komisyjnej kontroli sieci i armatury. 14)Wykonawca zapewni czynny udział w odbiorach służb zewnętrznych odpowiednich gestorów sieci. 15)Wykonawca wykona wszystkie niezbędne próby, badania, uzgodnienia, nadzory i odbiory z użytkownikami infrastruktury. 16)Wykonawca sporządzi stosowne protokoły z przeprowadzonych prób i badań odbiorczych i przekaże je Zamawiającemu. 17)Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 18)Wykonawca z wyprzedzeniem co najmniej dwóch dni roboczych będzie skutecznie informować Zamawiającego o planowanym terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) celem przeprowadzenia/dokonania ich odbioru. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac oraz uzyskać potwierdzenie Zamawiającego w dzienniku budowy ich prawidłowego wykonania. Jeżeli Wykonawca skutecznie nie poinformował o tych terminach Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu zgodnego z wymogami technicznymi bez dodatkowego wynagrodzenia. 19)Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikające z konieczności zapobieżenia awarii. 20)Zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126) Wykonawca zobowiązuje się przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy. 21)Wykonawca zobowiązuje się przed przystąpieniem do robót sporządzić Program Zapewnienia Jakości oraz przedstawić go do zatwierdzenia Zamawiającemu w dniu przekazania placu budowy. 22)Wykonawca na terenie robót będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 23)Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 24)Wykonawca na czas trwania robót zobowiązuje się zapewnić kierownictwo: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, działających w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a w przypadku konieczności zmiany którejkolwiek osoby uzgodnić nowego kandydata z Zamawiającym. 25)Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego oraz nadającego się do użytkowania. 26)Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia opłat za czasowe zajęcie działek i pokrycia wszystkich kosztów, które wynikają z czasowego ich zajęcia wraz z protokolarnym przekazaniem i odbiorem tych działek oraz doprowadzenia ich do stanu pierwotnego. 27)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji wszelkich zaleceń i poleceń wpisanych do dziennika budowy. 28)Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdżającego z terenu budowy na drogę publiczną. 29)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy, odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 30)Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia (w tym bez ograniczeń robót, urządzeń, materiałów, sprzętu, nieruchomości i ruchomości) Wykonawcy i osób trzecich. 31)Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odebrania robót przez Zamawiającego oraz zobowiązuje się na własny koszt natychmiastowo usuwać w sposób docelowy wszelkie szkody i awarie powstałe podczas realizacji robót. 32)Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 33)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 34)Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 35)Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 36)Wykonawca własnym staraniem i zgodnie z wyceną w złożonej ofercie wykona, uzyska zatwierdzenie i wdroży projekt docelowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 37)Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt wykona, uzyska zatwierdzenie i wdroży projekt czasowej organizacji ruchu zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 38)Wykonawca złoży w siedzibie Zamawiającego, celem zatwierdzenia, projekty organizacji ruchu tymczasowego (w 2 egz.) dla zabezpieczenia robót wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym z wymaganymi opiniami, zgodnie z ww. rozporządzeniem w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Zamawiający dla przedmiotowego zadania dopuszcza zastosowanie w projekcie czasowej organizacji ruchu powtarzalnego schematu umieszczenia na drodze znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 39)Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, zgodnie z projektem, o którym mowa powyżej, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy oraz utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 40)Wykonawca w cenie złożonej oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 41)Wykonawca dokona pomiarów rzędnych geodezyjnych istniejących. W przypadku zmiany rzędnych terenu Wykonawca zobowiązany jest do wyregulowania poziomu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej do projektowanej niwelety. 42)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na własny koszt inwentaryzacji powykonawczej (w wersji elektronicznej) przez osobę uprawnioną. Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: a)grafika wektorowa - DXF, SHAPE, b)grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 43)Wykonawca zobowiązuje się używać materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń odpowiadających wymogom dokumentacji przetargowej, a ponadto: a)dopuszczone do użytku na terenie kraju na podstawie odrębnych przepisów w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 305/2011 z 3 marca 2011r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. UE. 2011.88.5 z dnia 4 kwietnia 2011r.) i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2016 poz. 1570 z późn. zm.) oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów BHP, b)nadające się do zastosowania i gwarantujące odpowiednią jakość robót budowlanych będących przedmiotem umowy, a także bezpieczeństwo prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektu budowlanego, c)zapewniające spełnienie przez obiekt budowlany wymogów podstawowych, odpowiednich dla przedmiotu umowy, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2017 poz. 1332 z późn. zm.). 44)Wykonawca przed wykonaniem robót lub wbudowaniem wszelkich wyrobów budowlanych przedstawi do akceptacji Zamawiającego wszystkie do akceptacji dokumenty dotyczące jakości wbudowywanego materiału np.: świadectwa, atesty itp. 45)Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany uczestniczyć w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie gwarancji i rękojmi. 46)Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty obrazujące realizację przedmiotu umowy: inwentaryzację fotograficzną ogrodzeń. 47)Wykonawca w 1 egz. w formie papierowej opracuje i przekaże Zamawiającemu dokumentację odbiorową i powykonawczą dla całego przedmiotu umowy (operat kolaudacyjny). 48)Wykonawca zgłosi Zamawiającemu w formie pisemnej gotowość do końcowego odbioru przedmiotu umowy i zobowiązuje się uczestniczyć w odbiorze do czasu podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. 49)Wykonawca zdemontuje obiekty tymczasowe i uporządkuje teren po zakończeniu robót. 50)W dniu odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokoły odbioru od właścicieli urządzeń obcych znajdujących się na obiekcie oraz oświadczenia właścicieli działek, z których korzystano podczas realizacji zadania. 51)Wykonawca w zakresie wykonania robót budowlanych zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z nowych wyrobów budowlanych własnych, o których mowa w dokumentacji. 52)Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych dane potwierdzające spełnienie wymagań jakościowych. 53)Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przed wbudowaniem wyrobów budowlanych uzyskać od Zamawiającego zatwierdzenie zastosowania tych materiałów, przedkładając próbki oraz okazując dokumenty wymagane ustawami: Prawo budowlane, o wyrobach budowlanych i dokumentacją. 54)Na każde żądanie Zamawiającego w zakresie dodatkowego zbadania jakości robót wykonanych z wyrobów budowlanych Wykonawcy, Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, fachowy zespół wykonawczy, oraz materiały do wykonania badań. Koszt wykonania ww. badań obciąża Wykonawcę. 55)Wykonawca wykona wszelkie badania laboratoryjne zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i przekaże je Zamawiającemu. 56)Za ewentualne szkody powstałe w czasie prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1)Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r., poz. 108 z późn. zm.) pracowników wykonujących nw. czynności: 1.1)dla Zadania 1 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2892D na odcinku od granicy Powiatu Wrocławskiego do przejazdu kolejowego na terenie miejscowości Dzikowa gm. Mietków: a)wykonanie robót przygotowawczych; b)wykonanie robót rozbiórkowych i roboty ziemne wykonane koparkami i ręcznie: korytowanie pod pobocza; c)profilowanie i zagęszczenie podłoża; d)wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni; e)regulacja wysokościowa elementów infrastruktury sieciowej, f)wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego; g)układanie nawierzchni bitumicznych - warstwy ścieralnej z masy mineralno - asfaltowej; h)wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i pionowego, i)wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. 1.2)dla Zadania 2 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1998D na odcinku od drogi powiatowej nr 1997D do granicy Powiatu Wrocławskiego na terenie miejscowości Chwałów, gm. Mietków: a)wykonanie robót przygotowawczych; b)wykonanie robót rozbiórkowych i roboty ziemne wykonane koparkami i ręcznie: korytowanie pod pobocza i pod poszerzenie konstrukcji drogi; c)profilowanie i zagęszczenie podłoża; d)wykonanie frezowania nawierzchni; e)regulacja wysokościowa elementów infrastruktury sieciowej, f)wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego; g)układanie nawierzchni bitumicznych - warstwy ścieralnej i wiążącej z masy mineralno - asfaltowej; h)wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i oznakowania pionowego, i)wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. 1.3)dla Zadania 3 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2075D (ul. F. Chopina) na odcinku od działki nr 3/3 AM-27, obręb Sobótka, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1990D (pl. Wolności w Sobótce) na terenie miasta Sobótka: a)wykonanie robót przygotowawczych; b)wykonanie robót rozbiórkowych i roboty ziemne wykonane koparkami i ręcznie: korytowanie pod pobocza i pod poszerzenie konstrukcji drogi; c)profilowanie i zagęszczenie podłoża; d)wykonanie frezowania nawierzchni; e)regulacja wysokościowa elementów infrastruktury sieciowej, f)wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego; g)układanie nawierzchni bitumicznych - warstwy ścieralnej i wiążącej z masy mineralno - asfaltowej; h)wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i oznakowania pionowego, i)wywóz urobku i sprzątanie terenu budowy. 1.4)dla Zadania 4 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1972D na odcinku od końca miejscowości Jarosławice do skrzyżowania z droga powiatową nr 1942D w miejscowości Okrzeszyce, gm. Żórawina: a)roboty przygotowawcze i pomiarowe, b)wykonanie wzmocnienia nawierzchni, c)ułożenie krawężników na zjazdach indywidualnych, d)roboty nawierzchniowe w tym ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej, e)przeprofilowanie gruntowych poboczy, f)wykonanie utwardzonych zjazdów na pola, g)wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego. 2)Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.7 oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy dla każdego z zadań stanowiące załączniki do SIWZ od nr 5.1 do nr 5.4. 3)Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 4)Obowiązek określony w pkt. 1 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 577660.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SKANSKA SP.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Solidarności 173
Kod pocztowy: 00-877
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 806258.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 806258.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1072939.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 350254.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Mika przedsiebiorstwo Usługowo Handlowe DOMAX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grabińska 8
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 478085.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 478085.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 907549.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 311668.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DOMAX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grabińska 8
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 478606.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 478606.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 751542.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 979542.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkadiusz Mika Przedsiebiorstwo Usługowo Handlowe DOMAX
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grabińska 8
Kod pocztowy: 42-283
Miejscowość: Boronów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1462306.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1462306.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1831043.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.