eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczyca › Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania budowa miejsc postojowych w ramach przebudowy i remontu drogi powiatowej nr 2511E w Tumie w ramach projektu pn. Tum - perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275537-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Powiat Łęczycki: Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania budowa miejsc postojowych w ramach przebudowy i remontu drogi powiatowej nr 2511E w Tumie w ramach projektu pn. Tum - perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Tum - perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI - Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 - Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 - Rozwój gospodarki turystycznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595960-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łęczycki, Krajowy numer identyfikacyjny 61101612300000, ul. ul. Kościuszki 1, 99100 Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-24 388-72-00, e-mail przetargi@leczyca.pl, faks 0-24 721-32-17.
Adres strony internetowej (url): www.leczycki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania budowa miejsc postojowych w ramach przebudowy i remontu drogi powiatowej nr 2511E w Tumie w ramach projektu pn. Tum - perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.272.5.2018.PK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja w systemie projektuj i buduj zadania budowa miejsc postojowych w ramach przebudowy i remontu drogi powiatowej nr 2511E w Tumie w ramach projektu pn. Tum - perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno-użytkowy. Przedmiot zamówienia publicznego będzie wykonany w ramach umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.06.02.01-10-0014/17-00 z dnia 29 stycznia 2018 r. z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VI - Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie VI.2 - Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie VI.2.1 - Rozwój gospodarki turystycznej w ramach projektu pn. "Tum - perła romańskiego szlaku ziemi łęczyckiej". Etap I W ramach wymaganej dokumentacji projektowej należy wykonać : o projekt budowlany: szt. 5, o projekt wykonawczy: szt. 5, o projekt organizacji ruchu na czas robót: szt.4, o projekt docelowej organizacji ruchu: szt. 4, o przedmiar robót: szt. 1, o kosztorys inwestorski: szt. 1, o SST: szt. 1, o wersja elektroniczna dokumentacji : szt. : 1. Etap II Roboty budowlane przewidują: o poszerzenie ist. nawierzchni w obrębie zjazdu do skansenu z szer. 4,3 m do szer. 6,0 m (w km 0+281 - 0+451) : 270 m2, o wykonanie nowej warstwy ścieralnej gr. 5 cm na całej szer. jezdni w km 0+281 - 0+451: 1 022 m2, o przebudową ist. zjazdu w drogę wewnętrzną do skansenu w obrębie pasa drogi powiatowej nr 2511E (strona prawa), o budowę zatoki parkingowej na 21 miejsc postojowych w układzie równoległym (strona lewa) : 425 m2, o budowę chodnika szer. 1,25 - 1,5 m za zatoką parkingową (strona lewa) : 205 m2, o budowę przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem (strona lewa), o budowę chodnika szer. 3,0 m po przeciwnej stronie przejścia dla pieszych (strona prawa): 90 m2, o budowę rowu krytego ø 400 mm pod zatoką parkingową oraz rowu krytego pod chodnikiem po stronie prawej wraz z elementami odwodnienia (studnie rewizyjne ø 1 000 mm, wpusty deszczowe ø 500 mm, osadnik z wkładem lamellowym), wlot i wylot rowu umocniony ściankami; długość rowu: 182 mb, o budowę zatoki parkingowej na 10 miejsc postojowych w układzie skośnym (strona prawa): 130 m2, o budowę chodnika na odcinku od bramy do archikolegiaty do wiaty przystankowej: 305 m2, o budowę rowu krytego ø 400 mm pod chodnikiem po stronie prawej wraz z elementami odwodnienia (studnie rewizyjne ø 1 000 mm, wpusty deszczowe ø 500 mm, osadnik z wkładem lamellowym), wlot i wylot rowu umocniony ściankami; długość rowu : 66 mb, o przebudowa nawierzchni ist. zjazdów indywidualnych do posesji na odcinku 0+989 - 1+600 : 500 m2, o remont poboczy na szerokości 0,75 m na odcinku 0+000 - 1+600 : 2 000 m2, o remont rowów na odcinku 0+000 - 1+600, o remont nawierzchni skrzyżowań drogi powiatowej nr 2511E z drogą gminną Marynki -Tum nr 311513 : 100 m2, z drogą powiatową Tum - Leśmierz nr 2510E: 100 m2, o przebudowa istniejącej wiaty przystankowej: 10 m2, 45 m3, (projekt wiaty na etapie projektowania należy uzgodnić z Zamawiającym) ściany wiaty wykonane z kamienia naturalnego z elementami drewna, dach wiaty nieregularny dwuspadowy pokryty blachą, wizerunek wiaty zbliżony do wyglądu kolegiaty, o wykonanie prac pielęgnacyjnych drzewostanu zgodnie ze wskazaniami zawartymi w Inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. Powyższe roboty będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami: 1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529, z 2018 r. poz. 12, 317, 650). 2. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003, Nr 47, poz. 401) 3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072) 4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2011, Nr 42, poz. 217) 5. Przepisami techniczno-budowlanymi. 6. Obowiązującymi normami. 7. Zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia i uzgodnienia do wykonania dokumentacji projektowej oraz do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę. W związku z tym, że roboty budowlane będą prowadzone w zabytkowej alei drzew oraz w miejscach stanowiących stanowiska archeologiczne wykonawca uzyska: o decyzję konserwatora zabytków dotyczącą zabytkowej alei drzew (wpis alei do rejestru zabytków pod nr 1157/410 decyzją z dnia 14.06.1974 r.), o opracuje inwentaryzację drzewostanu z gospodarką drzewostanu zawierającą: - opis poszczególnych drzew z uwzględnieniem: gatunku drzewa, obwodu pnia na wys. 1,3m n.p.t. , szacunkowej wysokości drzewa, stanu zdrowotnego: ocena ogólna stanu zdrowotnego, ilość posuszu w %, obecności odkorowań, dziupli, porażenia patogenami, obecności procesów próchnicznych w pniu, koronie; - wskazania w zakresie gospodarki drzewostanem, wskazań w zakresie rodzaju prac pielęgnacyjnych w odniesieniu do poszczególnych drzew chorych i uszkodzonych; - wskazania w zakresie koniecznego usunięcia egzemplarzy, które nie rokują szans na przeżycie; - wskazania co do ewentualnych uzupełnień drzewostanu nowymi nasadzeniami w sposób nie kolidujący z planowaną inwestycją z określeniem gatunków, wielkości, sposobu ich ochrony (np. opalikowanie z dowiązaniem); - wykonanie mapki z lokalizacją poszczególnych drzew z oznaczeniem ich numerem zgodnym z częścią opisową opracowania; o pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych i zapewni prowadzenie nadzoru archeologicznego przy robotach budowlanych. Ponadto Wykonawca uzyska pozwolenie wodno - prawne oraz oceną wodną. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarczy na swój koszt Wykonawca. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi "towarzyszące" realizacji robót, o których mowa powyżej w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań w tym badanie stopnia zagęszczenia, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty tablic informacyjnych, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, inwentaryzację drzewostanu z gospodarką drzewostanu, nadzór archeologiczny a także podatek VAT.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233220-7, 45111200-0, 45110000-1, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 787567.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wyszyńskiego 13
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 968707.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 968707.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 968707.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.