eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Swarzędz › Koordynacja i zarządzanie projektem "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275367-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Koordynacja i zarządzanie projektem "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629950-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500238611-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 63100018700000, ul. ul. Poznańska 25, 62020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 651 26 50, e-mail ops@swarzedz.pl, faks 61 651 26 54.
Adres strony internetowej (url): www.opsswarzedz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Koordynacja i zarządzanie projektem "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi koordynacji i zarządzania projektem "Nowoczesne usługi asystenckie i opiekuńcze w Gminie Swarzędz" w ramach Poddziałania 7.2.2. Usługi społeczne i zdrowotne - projekty konkursowe, Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres świadczonej usługi obejmuje w szczególności: 1. Przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej - regulamin rekrutacji - dokumentacja uczestników (deklaracje, zgody, zakres danych) 2. Przygotowanie zmian do projektu - zebranie informacji niezbędnych do wprowadzenia zmian - przygotowanie formularza zmian, - wprowadzenie korekt do Wniosku aplikacyjnego 3. Aktualizacja harmonogramu płatności - monitoring i weryfikacja poziomu wydatkowania dotacji względem założeń harmonogramu - przygotowanie i złożenie w Instytucji Pośredniczącej korekt harmonogramu płatności 4. Promocja projektu - przygotowanie informacji o projekcie na stronę www - przygotowanie wzoru plakatów informacyjnych - przygotowanie naklejek informacyjnych - oznakowanie dokumentacji projektu 5. Kontakt z Instytucją Pośredniczącą - bezpośredni kontakt z opiekunem projektu - przygotowanie wszelkiej korespondencji z Instytucją Pośredniczącą na każdym etapie realizacji projektu - monitoring kontaktu z Instytucją Pośredniczącą za pośrednictwem systemu SL 6. Kontrola - przygotowanie niezbędnych wyjaśnień, oświadczeń, odpowiedzi na informacje pokontrolne, itp. na każdym etapie kontroli 7. Wniosek o płatność - monitoring terminów składania Wniosków o płatność - kompleksowe przygotowanie i złożenie Wniosków o płatność za pośrednictwem systemu SL - przygotowanie opisu postępu rzeczowego - wprowadzenie i weryfikacja stopnia realizacji wskaźników (rezultatu i produktu) - wprowadzenie danych do zestawienia poniesionych wydatków - wprowadzenie i monitoring uczestników projektu w systemie SL - wprowadzenie i monitoring personelu projektu w systemie SL - ewidencja zamówień publicznych w ramach projektu w systemie SL - wprowadzenie i aktualizacja harmonogramu działań w systemie SL - przygotowanie wyjaśnień/korekt Wniosków o płatność - rozliczenie wkładu własnego - obliczenie wysokości kosztów pośrednich 8. Realizacja niezbędnych działań do prawidłowego rozliczenia projektu zgodnie z: - Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, - obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 164903.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy: info@wanir.edu.pl
Adres pocztowy: ul. Przełęcz 51
Kod pocztowy: 60-115
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202831
Oferta z najniższą ceną/kosztem 202831
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202831
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.