eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawa posiłków profilaktycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275336-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Dostawa posiłków profilaktycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640546-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500260833-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69043924700000, ul. ul. Wolności 44, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 5820500, 5820573, e-mail mpgk@mpgk.mielec.pl, faks 175 820 576.
Adres strony internetowej (url): https://mpgkmielec.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa posiłków profilaktycznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem dostaw są posiłki regeneracyjne w postaci artykułów spożywczych dla pracowników Zamawiającego. Artykuły spożywcze Wykonawca wydawał będzie na podstawie bloczków "Posiłków regeneracyjnych" na okaziciela. Bloczki posiłków regeneracyjnych upoważniają do odebrania przez uprawnionych - okazujących je pracowników Zamawiającego, posiłków regeneracyjnych (tj. artykułów spożywczych) za kwotę do wysokości nominalnej bloczka, tj. do wysokości: 16,50 zł. Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek regeneracyjny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bloczka. 2. Zamawiający ustala wartość nominalną bloczka w wysokości 16,50 zł. Zatem na podstawie bloczka pracownik będzie mógł odebrać produkty spożywcze, wchodzące w skład posiłku, do wartości (brutto) 16,50 zł - za nadwyżkę ponad kwotę 16,50 zł pracownik zapłaci samodzielnie. Każdy bloczek "Posiłku regeneracyjnego" wystawiony będzie na dany miesiąc kalendarzowy i tylko w tym miesiącu upoważniał będzie do odebrania posiłków. Dokumenty bloczków "Posiłków regeneracyjnych" sporządzi Zamawiający i przedstawi je do zapoznania się Wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie publiczne. 3. Prognozowana liczba bloczków żywnościowych - posiłków regeneracyjnych przez czas trwania umowy: 37 550 sztuk bloczków. 4. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, obowiązany jest zapewnić wydawanie posiłków regeneracyjnych od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 20:00 w minimum 2 placówkach handlowych; w ilościach uzależnionych od potrzeb Zamawiającego (uprawnionych pracowników Zamawiającego). 5. Wydawane posiłki regeneracyjne mają składać się z produktów spożywczych do bezpośredniego spożycia, obejmujących co najmniej asortyment opisany w punkcie 7. Wykluczone jest wydawanie w szczególności napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych i chemii gospodarczej. Wydawane produkty mają być świeże ( z aktualnym terminem ważności). 6. Miejsce realizacji zamówienia: Dostawy mają być realizowane w punktach sprzedaży Wykonawcy ( co najmniej dwóch), którego ofertę wybrano i z którym zawarto umowę. Punkty sprzedaży winny znajdować się na terenie miasta Mielca i być położone na różnych osiedlach. 7. Asortyment produktów spożywczych (dostępnych w każdym punkcie sprzedaży) wymagany przez Zamawiającego - jak w SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 619575.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa BDM Rybczak Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lelewela 10
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 567005.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 567005.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 567005.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.