eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat Nowodworski w roku 2018 - część 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500275222-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Powiat Nowodworski: Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat Nowodworski w roku 2018 - część 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636455-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 1327003400000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego , 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 765 32 90, e-mail starosta.wnd@powiatypolskie.pl, faks 22 765 32 91.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat Nowodworski w roku 2018 - część 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.24.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie prowadzenia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami drogowymi realizowanymi przez Powiat Nowodworski, które ujęte zostały w budżecie Powiatu na rok 2018. Zamówienie w zakresie wykonywania w/w usług zostało podzielone na części odpowiadające danej inwestycji drogowej, ujętej w budżecie Powiatu na rok 2018, dla której planowane jest wykonywanie usług inspektora nadzoru inwestorskiego. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Powiatu Nowodworskiego pn.: "Projekt podwyższenia efektywności bezpieczeństwa komunikacji synergicznych elementów sieci dróg powiatu nowodworskiego wraz z przebudową obiektu mostowego o nr JNI 35000567" (etap 1 i etap 2). W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie nadzorowania, kontroli i rozliczania wykonawstwa robót budowlanych objętych w/w inwestycją zgodnie z zakresem czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn.zm.). Z uwagi na zakres wykonywanych robót budowlanych czynności nadzoru prowadzone będą dla specjalności inżynieryjnej drogowej. Realizacja robót budowlanych objętych nadzorem nie wymagała uzyskania pozwolenia na budowę. Realizacja zamówienia objętego wnioskiem nie wiąże się z powierzaniem Wykonawcy danych osobowych, których administratorem jest Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115194.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Czerska 18 lok. 418
Kod pocztowy: 00-732
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29718.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29718.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144715.91
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.