eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku internatu, warsztatu ślusarskiego oraz osuszaniu budynku stołówki z położeniem nowego tynku dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie w OSIW Barlinek w podziale na części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500275054-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku internatu, warsztatu ślusarskiego oraz osuszaniu budynku stołówki z położeniem nowego tynku dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie w OSIW Barlinek w podziale na części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638457-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 103703400000, ul. ul. Dworcowa 19, 70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 918 127 981, e-mail m.chudek@ohp.pl, faks 918 127 981.
Adres strony internetowej (url): www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku internatu, warsztatu ślusarskiego oraz osuszaniu budynku stołówki z położeniem nowego tynku dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie w OSIW Barlinek w podziale na części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZWK.SZP.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku internatu, warsztatu ślusarskiego oraz osuszaniu budynku stołówki z położeniem nowego tynku dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie w OSIW Barlinek w podziale na 2 części. Miejsce wykonania robót budowlanych: OSiW Barlinek - ul. Św. Bonifacego 36, 74-320 Barlinek. Zamawiający dopuszczał składanie ofert częściowych na jedną lub obie części. Zamawiający w części I nie dopuszczał składania ofert na poszczególne zadania. Część I - Remont dachów budynku internatu oraz warsztatu ślusarskiego dla ZWK OHP w OSiW Barlinek 1. Przedmiotem zamówienia dla części I jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu budynku internatu oraz warsztatu ślusarskiego dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie - w OSiW Barlinek w podziale na 2 zadania. Zadanie I - Remont dachu na budynku internatu Zadanie II - Remont dachu budynku warsztatu ślusarskiego Zamawiający nie dopuszczał składania ofert na poszczególne zadania. Zadanie I - Remont dachu na budynku internatu 1) Zakres zamówienia dla zadanie I - Remont dachu na budynku internatu obejmuje w szczególności: a) rozbiórkę pokrycia z dachówki zakładkowej, b) uzupełnienie pokrycia z układanej na sucho dachówki ceramicznej, c) demontaż części dachu wokół kominków, d) obróbkę kominów, e) naprawę rynien, f) wymianę przewodów instalacji odgromowej, g) przełożenie gąsiorów ceramicznych. 2) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania znajdują się w przedmiarze robót stanowiący Załącznik nr 6a do SIWZ. Zadanie II - Remont dachu budynku warsztatu ślusarskiego 1) Zakres zamówienia dla zadanie II - Remont dachu budynku warsztatu ślusarskiego obejmuje w szczególności: a) rozebranie rur spustowych i rynien z PCV nie nadających się do użytku, b) rozebranie pokrycia dachowego z papy, c) wywiezienie materiałów z rozbiórki, d) oczyszczenie, uzupełnienie ubytków oraz przeszlifowanie gładzi cementowej, e) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne wykonywane na gorąco - powłoki poziome z lepiku asfaltowego, f) pokrycie dachów papą zgrzewalną, g) obróbki na ścianach bocznych z blachy stalowej ocynkowanej, h) obróbki pasa nadrynnowego z blachy ocynkowanej, i) montaż rynien i rur spustowych. 2) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania znajdują się w przedmiarze robót stanowiący Załącznik nr 6b do SIWZ. Zamawiający informuje, iż posiada 150 m2 papy termozgrzewalnej nawierzchniowej 5.2 mm, którą przekaże Wykonawcy do realizacji w/w zadania. Część II - Prace budowlane polegające na wykonaniu izolacji poziomej budynku wraz z położeniem nowego tynku dla ZWK OHP w OSiW Barlinek 1. Przedmiotem zamówienia dla części II jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji poziomej budynku wraz z położeniem nowego tynku dla ZWK OHP - w OSiW Barlinek Zakres zamówienia dla części II obejmuje w szczególności: a) rozebranie podłoża z betonu żwirowego, b) odbicie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, c) wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych, d) wykonanie nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych, e) wykonanie izolacji cieplnych z płyt styropianowych, f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylenowej. 2. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania znajdują się w przedmiarze robót stanowiący Załącznik nr 6c do SIWZ. 3. Dodatkowe uwagi wspólne dla obu części: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, co najmniej jednej osoby w pełnym wymiarze etatu na podstawie umowy pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018r poz.917) w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywanie prac z wiązanych z naprawą poszycia dachowego dla części I, - wykonywanie prac związanych z izolacją budynku, wykonaniem tynków dla części II b) W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 3 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania prac określonych w pkt 3, lit a. d) Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionej już osoby. e) Wykonawca w terminie 2 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę osoby wykonującej czynności, o których w pkt 3, lit a wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby te są zatrudnione przez niego na umowę o pracę. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10.05.2018 (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. f) W przypadku niewypełniania obowiązku zatrudnienia co najmniej jednej osoby na podstawie umowy o pracę Wykonawcy zostanie naliczona przez Zamawiającego kara umowna w wysokości 10% kwoty brutto wskazanej w umowie. g) W przypadku Wykonawców pracujących na warunkach samozatrudnienia i osobiście - jednoosobowo wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, brak jest obowiązku zatrudnienia pracownika na podstawie umowy o pracę, pod warunkiem osobistego wykonania przez Wykonawcę wskazanych czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45261910-6, 45320000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont dachów budynku internatu oraz warsztatu ślusarskiego dla ZWK OHP w OSiW Barlinek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36382.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa "TOMEK" s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciasna 5/3
Kod pocztowy: 74-240
Miejscowość: Lipiany
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Prace budowlane polegające na wykonaniu izolacji poziomej budynku wraz z położeniem nowego tynku dla ZWK OHP w OSiW Barlinek

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 94 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn zm. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986.) Zamawiający unieważnia postępowanie dla części II - Prace budowlane polegające na wykonaniu izolacji poziomej budynku wraz z położeniem nowego tynku dla ZWK OHP w OSiW Barlinek w w/w postępowaniu. Wykonawca - EM-BUD Anna Wróbel, ul. 11 Listopada 11/38, 74-320 Barlinek, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dla części II - Prace budowlane polegające na wykonaniu izolacji poziomej budynku wraz z położeniem nowego tynku dla ZWK OHP w OSiW Barlinek, odstąpił od zawarcia umowy i była jedyną złożoną ofertą niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.