eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Zadanie Nr 1"Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020; Zadanie Nr 2"Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020 - przebudowa lokalu stanowiącego własność Gminy Staszów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500275022-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Gmina Staszów: Zadanie Nr 1: "Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020; Zadanie Nr 2: "Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020 - przebudowa lokalu stanowiącego własność Gminy Staszów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630438-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500247289-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, REGON 830409749, Dorota Machnik bzp@staszow.pl
2. Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Staszowie, ul. Rynek 1, 28-200 Staszów, REGON 291214630, Ewa Cygan, bzp@staszow.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Staszów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040974900000, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 158 642 014, e-mail bzp@staszow.pl, faks 158 643 261.
Adres strony internetowej (url): www.staszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Staszowie, ul. Rynek 1, 28-200 Staszów zawarła umowę w zakresie Zadania Nr 1: "Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020". Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów zawarła umowę w zakresie Zadania Nr 2: "Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020 - przebudowa lokalu stanowiącego własność Gminy Staszów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie Nr 1: "Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020; Zadanie Nr 2: "Nowoczesna Biblioteka w Staszowie" w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020 - przebudowa lokalu stanowiącego własność Gminy Staszów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.55.22.2018.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie w ramach jednego zamówienia następującego zakresu prac objętego dwoma zadaniami: -- Zadanie Nr 1 1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku szkolnego na budynek biblioteki wraz z rozbudową, zlokalizowanego na działce nr 5837, w zakresie obejmującym m.in.: 1) dostosowanie budynku szkoły do potrzeb i standardów budynku biblioteki publicznej poprzez: o wykonanie ocieplenia całego budynku, o wymianę i rozbudowę instalacji elektrycznej, wod.-kan., c.o. i cwu, odgromowej, o wykonanie trezora bibliotecznego (wrzutni książek), 2) rozbudowę budynku poprzez: o budowę szybu windowego i montaż urządzenia do przewozu osób niepełnosprawnych o wykonanie tarasu zewnętrznego (czytelni letniej) wraz ze schodami zewnętrznymi, 3) zagospodarowanie terenu poprzez: o utwardzenie terenu oraz wymianę istniejących płyt chodnikowych na kostkę brukową, o wykonanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych, oraz inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: o obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Zamówienie będzie objęte współfinansowaniem w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa, Priorytet 2 "Infrastruktura Bibliotek 2016 - 2020". -- Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w lokalu, stanowiącym wyodrębnioną nieruchomość lokalową, będącą własnością Gminy Staszów, w budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy w Staszowie, zlokalizowanym na działce nr 5837, w zakresie obejmującym m.in.: o wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, o docieplenie ścian zewnętrznych, o odnowienie ścian wewnętrznych (uzupełnienie tynku, gładzie gipsowe, malowanie), o wyrównanie podłogi i ułożenie wykładziny homogenicznej winylowej oraz listew cokołowych, o wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej i c.o., oraz inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamówienie realizowane ze środków własnych Gminy. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 SIWZ, wraz z załączonymi dokumentami, tj.: 1. Projekt architektoniczno - budowlany - Tom I + opis i rysunki zamienne, 2. Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, 3. Projekt budowlany - wewnętrzne instalacje sanitarne - Tom III, 4. Przedmiary robót: a) przedmiar robót dot. robót ogólnobudowlanych w bibliotece (zadanie nr 1), b) przedmiar robót dot. branży elektrycznej w bibliotece (zadanie nr 1), c) przedmiar robót dot. branży sanitarnej w bibliotece (zadanie nr 1), d) przedmiar robót dot. robót ogólnobudowlanych w lokalu stanowiącym własność Gminy Staszów (zadanie nr 2), e) przedmiar robót dot. branży elektrycznej w lokalu stanowiącym własność Gminy Staszów (zadanie nr 2), f) przedmiar robót dot. branży sanitarnej w lokalu stanowiącym własność Gminy Staszów (zadanie nr 2), 5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: a) STWiOR - branża architektoniczna (zadanie nr 1 i nr 2), b) STWiOR - branża elektryczna (zadanie nr 1 i nr 2), c) STWiOR - branża sanitarna (zadanie nr 1 i nr 2), 6. Decyzja o pozwoleniu na budowę + decyzja ŚWKZ, określa pełny zakres przedmiotowego zamówienia, objęty zadaniem Nr 1 i zadaniem Nr 2. Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również w projekcie umowy, odrębnym dla każdego zadania, stanowiącym załącznik Nr 8 SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia. Uwaga: Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SIWZ. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. Uwaga: Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45332400-7, 45331100-7, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3124953.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "GMC" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 2
Kod pocztowy: 28-200
Miejscowość: Staszów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2398000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2398000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2569484.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Informacja o zaoferowanej cenie wybranej oferty brutto: 2 398 000,00 zł (w tym: Zadanie Nr 1: 2 306 000,00 zł, Zadanie Nr 2: 92 000,00 zł). INFORMACJA O ZAOFEROWANYM OKRESIE GWARANCJI I RĘKOJMI WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJKRÓTSZYM I NAJDŁUŻSZYM ZAOFEROWANYM OKRESEM GWARANCJI I RĘKOJMI: Okres gwarancji i rękojmi w wybranej ofercie: 60 miesięcy, Najkrótszy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy, Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.