eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Konserwacja i renowacja krypt grobowych w kościele w Opinogórze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500274558-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Muzeum Romantyzmu: Konserwacja i renowacja krypt grobowych w kościele w Opinogórze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Wzrost regionalnego potencjału turystycznego poprzez ochronę obiektów zabytkowych - renowacja krypt grobowych w kościele i zabytkowych nagrobków na cmentarzu w Opinogórze" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarka przyjazna środowisku" Działanie 5.3 "Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616362-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Romantyzmu, Krajowy numer identyfikacyjny 13045168000000, ul. ul. Z. Krasińskiego 9, 06406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 717 025, e-mail mr@muzeumromantyzmu.pl, faks 236 717 025.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumromantyzmu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i renowacja krypt grobowych w kościele w Opinogórze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.25.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest robota polegająca na wykonaniu prac budowlanych i konserwacyjnych dla inwestycji pn. "Konserwacja i renowacja krypt grobowych w kościele w Opinogórze" mającej na celu usunięcie przyczyn i skutków degradacji obiektu (Kościół parafialny pw. Wniebowstąpienia Pańskiego w Opinogórze) i zachowanie funkcji użytkowej zabytku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa i wykonania prac składająca się z: a) Dokumentacji budowlanej i odgromowej*; b) Projektu instalacji elektrycznej autorstwa J. Karskiego; c) Programu prac konserwatorskich autorstwa A. Nowickiego; - stanowiąca Załącznik nr 1.1 do SIWZ. *Elementy Dokumentacji budowlanej i odgromowej w zakresie instalacji elektrycznej i prac konserwatorskich należy pominąć i zastąpić je dokumentami, o których mowa w lit. b i c. Innymi słowy: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Dokumentacją budowlaną i odgromową (lit. a), przy czym opisany tam przedmiot zamówienia w zakresie instalacji elektrycznej i prac konserwatorskich należy wykonać zgodnie z Projektem instalacji elektrycznej autorstwa J. Karskiego (lit. b) oraz z Programem prac konserwatorskich autorstwa A. Nowickiego (lit. c). Kościół p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny nie miał robionej izolacji fundamentów (iniekcje lub inne metody odwodnienia). W zakresie zamówienia jest także wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej ścieżki zwiedzania (kościół i cmentarz), na którą składać się będzie 11 sztuk latarni solarnych 2x42 LED z wbudowanym czujnikiem zmierzchu. Latarnia ma posiadać maszt i dwa ramiona z kloszami oraz panel solarny i akumulator. Maszt i ramiona latarni mają być wykonane z materiałów wytrzymałych i odpornych na korozje i temperaturę (p. aluminium, stal itp.). Nie przewiduje się zdobień latarni. Dokładne rozmieszczenie latarni będzie wskazane przez Zamawiającego na etapie realizacji tego przedsięwzięcia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45453000-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1100126.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Renovatorium Konserwacja Obiektów Zabytkowych Maciej Mazur
Email wykonawcy: renovatorium@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Piltza 48/85
Kod pocztowy: 30-398
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 500000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 500000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 548500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.