To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-16
Ogłoszenie nr 500273950-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.
Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA BLOK OPERACYJNY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635041-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500248617-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24083705400000,
ul. ul. Szpitalna
1,
41-219
Sosnowiec, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 41 30 111, e-mail
zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl, faks
32 41 30 112.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.sosnowiec.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA BLOK OPERACYJNY
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-2200-49/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego: ssaków, aparatu do znieczulenia, pomp infuzyjnych, cieplarek, podgrzewaczy płynów, zasilacza opasek uciskowych, piły do amputacji, sprzętu do zabiegów urologicznych, negatoskopów, defibrylatora i respiratora. Opisany przedmiot zamówienia stanowi całość zamówienia bez podziału na części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach nr 3 i 3.1 do SIWZ. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 3.1. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z Obwieszczeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 kwietnia 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej - dotyczy poz.10- Negatoskopy cyfrowe. 4. W zakresie poz. 10 (Negatoskopy cyfrowe) Wykonawca zamontuje sprzęt na salach operacyjnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4.1 Ściany, na których należy zamontować negatoskopy zbudowane w konstrukcji karton-gips, wykończone blachą od strony sali operacyjnej, grubość całkowita ściany około 130 mm. Montaż ma być hermetyczny, bez krawędzi, umożliwiający dezynfekcję sali operacyjnej. 4.2 Zamawiający na wniosek Wykonawców może ustalić termin zebrania Wykonawców celem przeprowadzenia wizji lokalnej na Bloku Operacyjnym w zakresie montażu Negatoskopów cyfrowych. (nie później niż na 4 dni przed datą otwarcia ofert). Informacja o terminie wizji zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu Zamawiającego. Wykonawca zapewnia możliwość drugiego szkolenia w przypadku wystąpienia takiej konieczności - w okresie gwarancyjnym. Szkolenie z obsługi serwisowej dostarczonego sprzętu potwierdzone certyfikatem Wytwórcy /bądź jego Przedstawiciela/dystrybutora upoważniające do serwisowania dostarczonego sprzętu i aparatury po okresie gwarancyjnym dla specjalistów Aparatury Medycznej Szpitala. Szkolenie w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy, w przypadku szkolenia u Wykonawcy koszty transportu po stronie Wykonawcy, dwa terminy szkoleń do ustalenia z Zamawiającym. 5.1 Harmonogram szkoleń oraz ich zakres opracuje i przedstawi Wykonawca. Zamawiający określi liczbę uczestników, którzy będą uczestniczyć w szkoleniu. 6. Zapłata należności przez Zamawiającego za przedmiot umowy zostanie zrealizowana w 36 równych, miesięcznych ratach w terminie: 1) pierwsza rata - do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 2) druga i kolejne raty - do ostatniego dnia każdego kolejnego miesiąca począwszy od miesiąca następującego po płatności pierwszej raty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.61.12.00 - Respiratory
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
898353.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego "Cezal" SA-Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
970524.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
- "Remonty dróg publicznych realizowane w ramach X edycji Budżetu Obywatelskiego"
- Demontaż balkonów w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.