eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadaniaremont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-15

Ogłoszenie nr 500273824-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634310-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

78WOG/U/Infrastr./18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi dla zadania: remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru usługi - załącznik nr 1 do SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, realizowane będzie w związku z art. 18 ust. 2, zgodnie z art.12 ust 1 pkt. 4), art. 25 i art. 26 Ustawy prawo budowlane dla zadania: "Remont budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie, realizowanego na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie". W ramach usługi należy: 1) wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z remontem budynku klubowego nr 2 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Łopuskiego 36 w Kołobrzegu - ETAP II i III", zgodnie z przepisami wynikające z art. 25, art. 26 ustawy Prawo budowlane obejmującego: a) nadzór inwestorski osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych bez ograniczeń; b) nadzór inwestorski osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót sanitarnych zakresie robót sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) nadzór inwestorski osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 2) pobyt co najmniej dwa (2) raz w tygodniu w dni powszednie na terenie budowy inspektora nadzoru stosownie do rodzaju wykonywanych robót, w godzinach 7.30-15.30, ustalonych indywidualnie przez Zamawiającego dopuszcza się przebywanie w innych godzinach, jednak łącznie nie mniej - trzy (3) godziny (oraz na każde wezwanie kierownika robót lub Zamawiającego); 3) kontrola terminowości wykonywania robót budowlanych; 4) organizowanie rad budowy - nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu; 5) aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych; 6) udział w odbiorach częściowych i końcowym robót budowlanych; 7) kompletowanie pełnej dokumentacji odbiorowej; 8) końcowe rozliczenie zadania remontowego. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Usługa wykonywana będzie w miejscu realizacji remontu budynku koszarowego nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz oferty: 1) Zamawiający w oparciu o art. 36b ust. 1 uPzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych o czym mówi art. 36b ust. 1a uPzp. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36b ust. 2 uPzp. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy, zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp. 5) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp. 6) Przepisy pkt 4) i 5) stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, dalszym podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia, zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp 8) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zawarte zostały w § 11 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 7 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 71520000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 108000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.P. "EKOBUD" s.c. Jolanta Filipowska&Agata Filipowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowiańska 11 B
Kod pocztowy: 75-846
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123800.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123800.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 460635.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.