eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Rozbudowa z przebudową budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z budową windy celem przystosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remont elewacji w ramach zadania inwestycyjnegoAdaptacja pomieszczeń Ośrodka Wsparcia w Knurowie przy ul. 1-go Maja 45 na Dzienny Dom Senior+, na działce Nr 69/3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-15

Ogłoszenie nr 500273748-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.

Knurów: Rozbudowa z przebudową budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z budową windy celem przystosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remont elewacji w ramach zadania inwestycyjnego: Adaptacja pomieszczeń Ośrodka Wsparcia w Knurowie przy ul. 1-go Maja 45 na Dzienny Dom Senior+, na działce Nr 69/3
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567549-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500229785-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Knurów, Krajowy numer identyfikacyjny 344774700000, ul. Ks. A. Koziełka 2, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (032) 33 55 000, e-mail ops@knurow.pl, faks (032) 33 55 006.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa z przebudową budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z budową windy celem przystosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remont elewacji w ramach zadania inwestycyjnego: Adaptacja pomieszczeń Ośrodka Wsparcia w Knurowie przy ul. 1-go Maja 45 na Dzienny Dom Senior+, na działce Nr 69/3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

602/03/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z budową windy celem przystosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz remont elewacji w ramach zadania inwestycyjnego: Adaptacja pomieszczeń Ośrodka Wsparcia w Knurowie przy ul. 1-go Maja 45 na Dzienny Dom Senior+, na działce Nr 69/3. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 4. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy. 6. Termin rękojmi jest równy zadeklarowanemu w ofercie terminowi gwarancji. 7. Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty budowlane Zamawiający oczekuje od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo - budowlanych w czynnych obiektach i uwzględnienia tego faktu w harmonogramie robót. Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia Zamawiającego


II.4) Główny kod CPV: 45200000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45110000-1,

45111000-8,

45112000-5,

45200000-9,

45331210-1,

45400000-1,

45442100-8,

45433000-4,

45210000-2,

45233269-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia zawarcia umowy (19-07-2018 r.) do dnia 01-11-2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma A.S. , , Plebańska 9/3, 44-100, Gliwice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 837398.37 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie terminu realizacji zamówienia do dnia 26-11-2018 r., zlecenie prac dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z projektem architektonicznym oraz przedmiarem przyjęto do realizacji dźwig hydrauliczny. Jednak z uwagi na warunki technologiczne, przyjęto posadowienie dźwigu elektrycznego, co odnotowano w dzienniku budowy). Ponadto w trakcie prac przygotowawczych pod fundamenty nastąpiła kolizja z istniejącym blokiem fundamentowym niewskazanym w projekcie, a który częściowo rozebrano, a następnie uzupełniono w celu ujednolicenia warunków posadowienia, jak również należało dokonać przekładki drenażu w miejscu projektowanych fundamentów dobudowywanej części. Wystąpiła również nieuwzględniona w projekcie kolizja głównego przyłącza budynku, będącego własnością firmy Tauron z nowobudowaną przybudówką. Wykonawca w dniu 26.06.2018 r. zwrócił się do Zamawiającego o przedłużenie terminu wykonania zamówienia z uwagi na zmianę dźwigu z hydraulicznego na elektryczny, wydłuży się również okres oczekiwania na podzespoły do dźwigu elektrycznego o ok. 3 tygodnie, czego Wykonawca nie przewidział przystępując do przetargu, gdyż zakładał instalację dźwigu hydraulicznego dostępnego w krótszym terminie (zgodnie z projektem architektonicznym oraz przedmiarem, przyjęto do realizacji dźwig hydrauliczny. W związku z ujawnionym stanem w trakcie realizacji prac budowlanych i przedłożoną dokumentacją, stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych, nieobjętych pierwotną dokumentacją projektową, gdyż zakres umowy nie obejmował zagospodarowania ternu, tj.: drenaż wokół nowopowstałej części budynku (szyb windy), podniesienie terenu do poziomu posadowienia szybu windy, ułożenie chodnika - dojścia do windy. Wykonawca uwzględnił poziom posadzki windy na podstawie dokumentacji projektowej. Natomiast w toku prowadzonych prac okazało się, że podczas intensywnych opadów deszczu woda spływa i gromadzi się w miejscu posadowienia szybu windy. W związku z tym występuje konieczność podniesienia terenu oraz wykonania drenażu w miejscu windy już na obecnym etapie robót. Wykonanie drenażu oraz podniesienie terenu przy wejściu do windy umożliwi odprowadzenie wody do warstw rozsączających. Nie wykonanie tych prac będzie prowadzić do okresowego zalewania podszybia windy oraz terenu przy nowej przybudówce. W rezultacie może doprowadzić to do uszkodzenia podzespołów windy i jej awarii. Aby uniknąć zasygnalizowanych zagrożeń stwierdzono, że należy wykonać podniesienia terenu w obrębie szybu windy oraz terenu dojścia do windy. Dodatkowo technicznie i ekonomicznie uzasadnione jest wykonanie drenażu w obrębie wspomnianego terenu, aby w przyszłości uniknąć rozbierania chodnika oraz okresowego wyłączenia dźwigu z użytku. Roboty powyższe, jako niezbędne do prawidłowego funkcjonowania windy, były przewidziane w ramach I etapu zagospodarowania terenu. Zamawiający w SIWZ i w ogłoszeniu przewidział możliwość zmiany umowy w zakresie zmian wartości zamówienia w przypadku wystąpienia robót dodatkowych. W związku z powyższym zawarto aneks do umowy z uwagi na zamianę technologii wykonania robót i zmiany materiałów oraz wystąpienia kolizji głównego przyłącza elektrycznego budynku z dobudówką na kwotę brutto 22549,39 zł i nowym terminem zakończenia prac na dzień 26-11-2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.