eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczebrzeszyn › "Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 5.123.825,00zł nawyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów , zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2, 3 i 4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-15

Ogłoszenie nr 500273162-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.

Gmina Szczebrzeszyn: "Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 5.123.825,00zł na: wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów , zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2, 3 i 4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629753-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Szczebrzeszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 95036860600000, ul. Pl. T. Kościuszki 1, 22460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 821 095, e-mail um@szczebrzeszyn.pl, faks 846 821 030.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szczebrzeszyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 5.123.825,00zł na: wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów , zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 2, 3 i 4 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IBM.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 5.123.825,00 zł z przeznaczeniem na : - wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej - (dofinansowanie unijne- 1.930.031,24) - sfinansowanie planowanego deficytu - sfinansowanie zobowiązań z tytułu spłaty rat kredytów 2) Planowany okres kredytowania - Od dnia uruchomienia kredytu do dnia 30.06.2026 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie: zmienne -Stopa procentowa stanowi sumę stawki bazowej i stałej marzy banku. 5) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania - WIBOR 3 M . Do oferty należy przyjąć WIBOR 3 M z dnia 19.09.2018 r. ( tj. 1,72 ). 6) raty kapitałowe kredytu - płatne miesięcznie. Spłata miesięcznych rat kredytu - płatna w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy miesiąc począwszy od miesiąca kwietnia 2019 Spłata kredytu nastąpi w nw. kwotach i terminach 30 kwiecień 2019- 50.000,00 zł 31 maj 2019- 1.930.031,24zł 30 czerwiec 2019 - 60.000,00 zł 30 kwiecień 2020 - 43.793,76 zł 30 wrzesień 2020 - 90.000,00 zł 31 sierpień 2021 - 100.000,00 zł 31 marzec 2022 - 50.000,00 zł 30 kwiecień 2022- 100.000,00 zł 31 maj 2022 - 100.000,00 zł 30 czerwiec 2022 - 100.000,00 zł 31 lipiec 2022 - 100.000,00 zł 31styczeń 2023 - 100.000,00 zł 28 luty 2023 - 100.000,00 zł 31 marzec 2023 - 100.000,00 zł 30 kwietnia 2023 - 100.000,00 zł 31 maja 2023 - 100.000,00 zł 30 czerwca 2023- 100.000,00 zł 31 lipca 2023 - 100.000,00 zł 31 sierpień 2023- 100.000,00 zł 30 wrzesień 2023 100.000,00 zł 31 październik 2023 100.000,00 zł 31 styczeń 2024 - 100.000,00 zł 29 luty 2024 - 100.000,00 zł 31 marzec 2024 - 100.000,00 zł 30 kwietnia 2024 - 100.000,00 zł 31 maja 2024 - 100.000,00 zł 30 czerwca 2024- 100.000,00 zł 31 lipca 2024- 100.000,00 zł 31styczeń 2025- 100.000,00 zł 31styczeń 2026- 100.000,00 zł 28 luty 2026 - 100.000,00 zł 31 marzec 2026 - 100.000,00 zł 30 kwietnia 2026- 100.000,00 zł 31 maja 2026 - 100.000,00 zł 30 czerwca 2026- 100.000,00 zł 7) - począwszy od 2019 r. odsetki od kredytów naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia, płatne co miesiąc do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie przesłanego przez bank zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek, począwszy od stycznia 2019 roku; Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni. 8) Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu, w całym okresie kredytowania, Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat, prowizji ); 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów ( opłat i prowizji ) i konieczności informowania wykonawcy o tym fakcie ; 11)Zamawiający zastrzega sobie prawo (po uzyskaniu zgody wykonawcy) zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat. Ewentualne zmiany umowy kredytowej w zakresie harmonogramu spłat, dotyczą przesunięć terminów spłat w całym okresie kredytowania a nie tylko w obrębie jednego roku, dokonywane będą w zgodzie z obowiązującymi przepisami, na zasadach określonych w umowie kredytowej i wymagać będą formy pisemnej. Zmiana harmonogramu spłat nie może spowodować zmiany oprocentowania kredytu; 12)Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu przesunięcia terminu spłaty raty kapitałowej w okresie kredytowania. 13) Zamawiający informuje, że: a)Rada Miejska w Szczebrzeszynie w § 12 uchwały budżetowej na rok 2018 z dnia 27 grudnia 2017r. upoważniła Burmistrza Szczebrzeszyna do zaciągania kredytów i pożyczek b)przewiduje zabezpieczenie spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zgodnie z art. 262 ust. 2 ustawy o finansach publicznych czynności prawnych polegających na zaciąganiu kredytów i pożyczek oraz udzielaniu pożyczek, poręczeń i gwarancji, a także emisji papierów wartościowych w gminie dokonuje wójt (burmistrz). Artykuł 46 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym stanowi, że oświadczenie woli w imieniu gminy w zakresie zarządu mieniem składa jednoosobowo wójt albo działający na podstawie jego upoważnienia zastępca wójta samodzielnie albo wraz z inną upoważnioną przez wójta osobą. Zamawiający nie dopuszcza możliwości kontrasygnaty Skarbnika na wekslu i deklaracji wekslowej. Brak jest podstaw prawnych do dokonania takiej kontrasygnaty. Zgodnie z powyższym Skarbnik Gminy nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Gminy. Kontrasygnata Skarbnika nie jest oświadczeniem woli w rozumieniu prawa cywilnego, a więc nie może mieć charakteru poręczenia na dokumentach stanowiących zabezpieczenie, gdyż na nim znajdować się mogą tylko podpisy osób upoważnionych do reprezentowania gminy. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie o kredyt. c)Gmina Szczebrzeszyn nie korzysta z wykupu wierzytelności, factoringu, forfaitingu, leasingu. d)Gmina nie udzieliła poręczeń, gwarancji. e)Sprawozdania opisowe z wykonania budżetu dostępne są na stronach podmiotowych Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szczebrzeszyn -zakładki: Budżet> sprawozdania finansowe, natomiast opinii RIO dostępne są w zakładce: Uchwały >Rio f)Uchwały Rady Miejskiej w Szczebrzeszynie , w tym dotyczące zmiany uchwały budżetowej, dostępne są na stronach podmiotowych Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Szczebrzeszyn -zakładki: Uchwały> Uchwały podjęte.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233226-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 386607.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Lubelski
Email wykonawcy: lublin@bgk.pl
Adres pocztowy: ul.Dolna 3-go Maja 3
Kod pocztowy: 20-079
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 371738.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 371738.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 456244.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.