eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Opracowanie graficzne i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych na temat ochrony zdrowia psychicznego (ulotka, kalendarz na rok 2019) zgodnie z projektem "Lublin dla zdrowia psychicznego"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-15

Ogłoszenie nr 500272992-N-2018 z dnia 15-11-2018 r.

Gmina Lublin: Opracowanie graficzne i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych na temat ochrony zdrowia psychicznego (ulotka, kalendarz na rok 2019) zgodnie z projektem "Lublin dla zdrowia psychicznego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630912-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43101951400000, ul. Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 663 000, e-mail zamowienia@lublin.eu, faks 814 663 001.
Adres strony internetowej (url): https://lublin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie graficzne i druk materiałów informacyjno-edukacyjnych na temat ochrony zdrowia psychicznego (ulotka, kalendarz na rok 2019) zgodnie z projektem "Lublin dla zdrowia psychicznego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-P-I.271.118.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opracowanie graficzne i druk kalendarza ściennego na rok 2019 w ramach projektu "Lublin dla zdrowia psychicznego", współfinansowanego z dotacji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z uwzględnieniem następujących parametrów: 1.1. opracowanie graficzne 7 plansz kalendarza (w tym okładki) z wykorzystaniem fotografii prac plastycznych posiadanych przez Zamawiającego, 1.2. zamieszczenie na poszczególnych planszach kalendarza (nadruk dwustronny) 12 fotografii prac plastycznych posiadanych przez Zamawiającego, haseł/myśli przewodnich na każdy tydzień danego miesiąca na temat ochrony zdrowia psychicznego będących w posiadaniu Zamawiającego oraz logotypu miasta Lublina i Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej; 1.3. zamieszczenie na okładce kalendarza - pierwsza strona - 1 fotografii pracy plastycznej posiadanej przez Zamawiającego oraz 1-2 zdaniowego tekstu na temat ochrony zdrowia psychicznego, będącego w posiadaniu Zamawiającego, następujących danych teleadresowych: Urząd Miasta Lublin, Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, 20-069 Lublin, ul. Króla Stanisława Leszczyńskiego 20, tel. (81) 466 34 00, fax (81) 466 34 01, e-mail: zdrowie@lublin.eu, logotyp Lublina, logotyp Ministerstwa Rodziny Pracy i Polityki Społecznej oraz informacji: "Współfinansowano z dotacji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach projektu "Lublin dla zdrowia psychicznego", 1.4. zamieszczenie na odwrocie okładki kalendarza tekstu na temat ochrony zdrowia psychicznego będącego w posiadaniu Zamawiającego oraz nazwisk autorów tekstu i haseł; 1.5. zamieszczenie informacji, o których mowa w pkt 3),4) może ulec zmianie w trakcie opracowywania projektu graficznego. Ostateczna wersja projektu wymaga akceptacji Zamawiającego; 1.6. wykonanie - druk i oprawa, w tym przygotowanie do druku, naświetlenie, próbny wydruk kalendarza o następujących parametrach: 1) nakład: 500 sztuk 2) format B 3 pionowy - format po obcięciu: 320x480 mm 3) druk w pełnym kolorze 4) objętość: 7 plansz, w tym okładka 5) papier kredowy matowy o gramaturze 250 g, 6) kalendarium polskie z imionami, numeracją tygodni oraz nazwami dni związanych ze zdrowiem psychicznym, wskazanych przez Zamawiającego, 7) zaznaczenie innym kolorem dni świątecznych, 8) nadruk dwustronny na 7 planszach kalendarza, 9) kalendarz usztywniony kartą kartonową (karton z kremowym spodem) o gramaturze nie mniej niż 200 g/m2 w formacie odpowiadającym rozmiarom planszy kalendarza, 10) plansze kalendarza spięte drucianą spiralą białą z zawieszką na węższej stronie planszy, 1.7. dostarczenie całego nakładu gotowych kalendarzy w opakowaniach zbiorczych oznaczonych etykietą zawierającą opis zawartości (opis przedmiotu, ilość sztuk) do siedziby Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Lublin przy ul. Leszczyńskiego 20 w Lublinie własnym transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wniesieniem. 2. Opracowanie graficzne i druk ulotki w ramach projektu "Lublin dla zdrowia psychicznego", współfinansowanego z dotacji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z uwzględnieniem następujących parametrów: 2.1. opracowanie graficzne ulotki z wykorzystaniem fotografii lub znaków graficznych będących w posiadaniu Wykonawcy dostosowanych do treści ulotki na temat ochrony zdrowia psychicznego; treść merytoryczna ulotki przekazana zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego; 2.2. zamieszczenie na ulotce tekstu na temat ochrony zdrowia psychicznego będącego w posiadaniu Zamawiającego, nazwisk autorów tekstu, następujących danych teleadresowych: Urząd Miasta Lublin, Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, 20-069 Lublin, ul. Króla Stanisława Leszczyńskiego 20, tel. (81) 466 34 00, fax (81) 466 34 01, e-mail: zdrowie@lublin.eu logotypu miasta Lublin, logotypu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oraz tekstu: "Współfinansowano z dotacji Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach projektu "Lublin dla zdrowia psychicznego" ; 2.3. wykonanie - druk ulotek (w tym przygotowanie do druku, naświetlenie, wydruk próbny ulotki) o następujących parametrach: 1) format A5 po złożeniu A4 wzdłuż krótkiej krawędzi - 4 strony nadruku, 2) papier kreda mat - 130 g, 3) druk w pełnym kolorze, 4) nadruk dwustronny, 5)nakład: 3000 sztuk, 2.4. dostarczenie całego nakładu gotowych ulotek w opakowaniach zbiorczych oznaczonych etykietą zawierającą opis zawartości (opis przedmiotu, ilość sztuk) do siedziby Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Lublin przy ul. Leszczyńskiego 20 w Lublinie własnym transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z wniesieniem. 3. Kody CPV: 3.1. 79822500-7 - Usługi projektów graficznych 3.2. 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79822500-7


Dodatkowe kody CPV: 79823000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABAKUS Tomasz Brząkała
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Perłowa 7
Kod pocztowy: 55-200
Miejscowość: Oława
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6490.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6490.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7449.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.